AndroidHealthClinic

Another test-e only: The beginning

ze hoeven ook niet helemaal te kloppen maar dan heb je wel in ieder geval een richtlijn. Een formule zou aangeven dat jij aan 3800 niet genoeg hebt om te bulken.
Als je een dergelijke formule had gebruikt dan was je waarschijnlijk beter uit je kuur gekomen. Succes met je volgende kuur!

ze hoeven ook niet helemaal te kloppen maar dan heb je wel in ieder geval een richtlijn. Een formule zou aangeven dat jij aan 3800 niet genoeg hebt om te bulken.
Als je een dergelijke formule had gebruikt dan was je waarschijnlijk beter uit je kuur gekomen. Succes met je volgende kuur!

die formule's zijn een richtlijn, ik hoef ook niet zoveel te eten als dat die formule's zeggen

is inderdaad een richtlijn, dat gaf ik ook aan toch? Dan heb je in ieder geval een idee van wat je ongeveer moet binnenkrijgen. Gelukkig werken ze voor mij wel goed, ik ga ongeveer 600 kcals boven onderhoud zitten en hier groei ik goed op. Maar natuurlijk is het per individu verschillend, activiteit, stofwisseling enz verschillen van persoon tot persoon. Wat ik duidelijk wou maken is dat TS beter wel een formule had kunnen gebruiken gezien t feit dat hij 9/10 van zijn kuur te weinig kcals binnen kreeg. Intussen wel je lichaam met rommel voorzien en je hormoonproductie plat leggen. Zonde.

• Topic Starter Topic Starter
Nog eens ff uppen hier.
Heb na mijn kuur gewoon lekker verdergebulkt en sta momenteel op zo'n 97-98 kg.

Begin augustus liep mijn nakuur op zijn einde.

Daarstraks had ik ineens last van een gevoelige linkertepel. Toen voelde ik ook een knobbeltje of toch in ieder geval een iets harder stukje achter de tepel.
Nu is die nog wat altijd gevoeliger als mijn rechter, het knobbeltje is precies weg, maar structuur erachter voelt toch nog anders aan.

Ben ik nu gewoon paranoïa, of kan dit nu nog beginnende gyno zijn?
Dat zou ik toch raar vinden omdat mijn hormoonhuishouding nu toch al ff hersteld zou moeten zijn.

Heb nog wel wat nolva staan, als ik er morgen nog last van heb kan ik mss best terug een weekje ofzo wat tabs nemen?

Ik zou wat nolva pakken idd...Ik wil binnenkort dezelfde kuur starten dus ben eingelijk wel benieuwd wat de rest hiervan denkt...Heb je tijdens je kuur hier ook last van gehad?

Ik zou wat nolva pakken idd...Ik wil binnenkort dezelfde kuur starten dus ben eingelijk wel benieuwd wat de rest hiervan denkt...Heb je tijdens je kuur hier ook last van gehad?
jep,als je denkt last te hebben/krijgen van gyno
probeer dan ff wat nolvadex en kijk het ff aan.

Als je een tijdje nolva pakt en plots stop kan je idd een soort van rebound effect krijgen. Heb er geen ervaring mee dus kan ook geen advies geven.

Sry van bump, zie het nu pas ...

Terug
Naar boven