MuscleMeat

Aphrodite, de h**r van Fenicië

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Aphrodite

Cool Novice
Waardering
6
Ladies and gentlemen,

Na het lezen van de huisregels en de sarcastische maar tegelijkertijd dodelijke grappen van Angelus heb ik me direct aangemeld op DBB. Buiten interesse binnen het bodybuilding wereldje heb ik natuurlijk meer soorten interesses. Daarom dacht ik om niet alleen bodybuilding gerelateerde doelen op te zetten maar ook dingen die er buiten vallen. Om een verhaal kort te houden, ik ben sinds de zomer hard afgevallen, erg hard. Destijds woog ik 110 kg met een acceptabel vetpercentage van 12%, een Jonge God in mijn eigen realiteit. Met krachtstats SQ 240 / DL 240 / BP ?. Daar is helaas nu niks meer van over, 20 kg lichter. En bovenal ik mis het hardcore smartcore gevoel, degene die ooit met een dumbbell naast zich hebben geslapen weten waar ik het over heb.

- 97 kg met een acceptabel vetpercentage wegen
- 105 kg met een acceptabel vetpercentage wegen

Naast het trainen studeer ik ook nog, na het afstuderen van mijn MBO opleiding ben ik vlak na de afgelopen zomer begonnen met een HBO opleiding. Het verschil tussen een MBO en een HBO opleiding is zuur, erg zuur. Terwijl je op een MBO opleiding de laatste week voor het tentamen je opdracht nog snel afraffelt kan je je bij een HBO opleiding per direct uitschrijven. Geen genade. Mijn probleem is dat ik het niet serieus neem, en er naar mijn inziens te weinig tijd aan besteed. Ik besteed liever tijd aan vrouwen, trainen en pimpen. Maargoed wie niet?

- Minstens 2 uur per dag in de boeken, geen genade

En de laatste. Na een avondje stappen in mid-zomer samen met JvR90 in Amsterdam had ik direct een PEA overschot. Ik hoor het mezelf nog zeggen tegen mijn moeder afgelopen zomer op een mooie zomerse dag; "Het is hier ****** saai
in ***** ik ga in Amsterdam wonen". Ik ben hier niet komen wonen omdat het gunstig was voor mijn studie ( afstand tussen mijn studie en woonplaats is er alleen maar op achter uit gegaan ), ik ben hier niet komen wonen voor het Amsterdam gevoel. Maar om ****ing veel uit te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Jonge God JvR90 teruggestuurd naar zijn kamer met behangwerk Teenage Ninja Turtles in Zuid-Holland bij zijn maker en maakster. Stond ik er alleen voor samen met mijn Germaanse huisgenoot die ook verslaafd was. En vanaf Oktober zijn we ook ****ing veel uitgeweest wekelijks donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en/of maandag. Dus op wekelijkse basis 3x, period. Helaas is dat door winterse omstandigheden, lees; winterdepressie terug gedrongen naar een 1x per week als het meezit. Om een lang verhaal kort te maken, JvR90 is het weer sinds kort gegund om zich Amsterdammer te noemen. Dat betekent voor mij, JvR90 en Germaanse huisgenoot profetische tijden. Geen pussying out, minstens 2x per week uitgaan als het kan 3 a 4x.

- Minstens 2x per week uitgaan, als het kan 3 a 4x

Zo zijn we aan het einde gekomen van mijn doelen, door een stok achter de deur te houden zal ik 100 euro overmaken naar JvR90. Ik moet elke week succesvol afronden, dat houd in ****ing goed eten/trainen, 2 uur elke dag studeren, 2x uitgaan als het kan 3 a 4x, hardcore smartcore. Ik heb as we speak al 100 euro naar JvR90 overgemaakt die ik terug krijg als ik de week succesvol heb afgerond. Dus mocht ik 1 ding ****en, dan betekent het dat ik weer 100 euro overmaak, dit is voor mij als niet werkende student fataal, werken is overigens voor de domme. Als ik me teveel laat gaan mag JvR90 zich uitleven met mijn geld, naar de [Link niet meer beschikbaar] bijvoorbeeld of een neppe Iphone van een Marokkaan kopen.

Uitgaan en studeren zal in het rood blijven, daar komt geen einde aan. Trainen verandert in het groen als ik dat doel haal. Let's do this!

Dikke kus,

Aphrodite

http://www.youtube.com/watch?v=7XL84zQZ1nw

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Mijn nederige trainingsschema die ik voor 8 weken ga volgen.

Benchpress 4x 8-12
Incline Benchpress: 4x 8-12
Incline dumbbell fly’s: 4x 8-12
Cable crossover ( bovenkant ): 7x 8-12

Barbell curls: 4x 8-12
Concentration Dumbbell curls: 4x 8-12
Hammer curls: 4x 8-12

Squat: 4x 8-12
Leg press: 4x 8-12
Leg Extentions: 7x 8-15
Single Leg Curls: 3-4 x 10-15 elk been
Seated Leg Curls: 7 x 10-15

Standing Calf Raises: 4 x 10-12
Leg Press Toe Presses: 7 x 10-12

Hanging leg raises: 4x8-12
Rope Crunches: 7x 10-15

Deadlift: 4x 8-12
Wide-grip Pullups: 4x 6-10
Barbell rows: 4x 8-12
Close grip pulldown: 4x 8-12
Cable Pullover: 4 x 8-15

Face pulls: 4x 15-20
Barbell shrugs: 7x 8-12

Dumbbell shoulder press 4x 8-12
Dumbbell front raises: 4x 8-12
Dumbbell Side raises: 4x 8-12
Bent Over Dumbbell Raises: 4x 8-12

Close-grip Bench Press: 4 x 8-12
Dips: 4x 8-12
Skull Crushers: 4x 8-12)
Overhead Cable Extensions: 4 x 8-12

epic verhaal :roflol:
nog steeds last van je schouder?

Haha epic doelen, ik ben heel benieuwd. Succes!

Maar waarom heb je nou als doel 3/4x per week uit te gaan? En drink je dan ook?

Hoe lang hou je het dit keer vol zonder ban:roflol:?

• Topic Starter Topic Starter
epic verhaal :roflol:
nog steeds last van je schouder?

De Goden hebben me het gegund, voel er steeds minder van. Is al goed aan het herstellen.

Haha epic doelen, ik ben heel benieuwd. Succes!

Dank je wel maat.

Maar waarom heb je nou als doel 3/4x per week uit te gaan? En drink je dan ook?

We willen de beste zijn in wat we doen, ik wil de beste zijn. Kijk zie je, sommige mannen nemen niet genoegen met een vriendinnetje bankhangend op zaterdag avond met chips. Maar willen de wereld met elke h**r erin. Dan kom je al gauw uit bij ons. We drinken niet, chickies hosselen zonder drank is leuker.

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Hoe lang hou je het dit keer vol zonder ban:roflol:?

De 1e keer ben ik geband op eigen initiatief. De andere keer echter niet, maar ik gedraag me dit keer, jwz onelove.

Laatst bewerkt:
Profetische tijden indeed

x

Laatst bewerkt:
JvR is toch van DA forum niet? Dus je bent een soort PUA :)

Ga vanaf volgend semester ook voor de 4x week uitgaan (meer bepaald sargen)

Veel succes in ieder geval met je doelen!

JvR is toch van DA forum niet? Dus je bent een soort PUA :)

Ga vanaf volgend semester ook voor de 4x week uitgaan (meer bepaald sargen)

Veel succes in ieder geval met je doelen!

Ik zit niet op DA, ken wel Youri van dat forum. En nee ik ben geen PUA, ik ben een natural jwz.

in before ban/slotje :D

Kansloos topic, slotje.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven