AndroidHealthClinic

Apk verlopen verzekering?

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Hallo m'n auto is al 3 weken over de apk tijd heen.

Ben ik nu nog wel verzekerd? want wil eigenlijk nog ff 2 maanden rijden en dan naar de sloop brengen.
Die boete van 60 euro die krijg ik over een week binnen, dat wist ik al, maar daarna wil ik nog even een maand doorrijden dus.

Kan dat of is het niet verstandig ivm verzekering?

Als ik jou was zou ik echt eens je uitgaven onder de loep nemen, alle topics die je opent (of iig die mij opvallen) gaan over geldgebrek.

• Like
Waarderingen: Vonk
Hallo m'n auto is al 3 weken over de apk tijd heen.

Ben ik nu nog wel verzekerd? want wil eigenlijk nog ff 2 maanden rijden en dan naar de sloop brengen.
Die boete van 60 euro die krijg ik over een week binnen, dat wist ik al, maar daarna wil ik nog even een maand doorrijden dus.

Kan dat of is het niet verstandig ivm verzekering?

Haha jij wilt altijd wel op 1 of andere manier ergens uitstel voor/over/van whatever :D

Je bent zeker ook altijd overal te laat enzo??

• Topic Starter Topic Starter
Als ik jou was zou ik echt eens je uitgaven onder de loep nemen, alle topics die je opent (of iig die mij opvallen) gaan over geldgebrek.
Kerel ik ben een student van 19 jaar what the **** denk je zelf:roflol:

Gaat niet om geldgebrek maar ik ga geen 800 euro uitgeven aan iets wat ik niet meer wil ( wil een andere auto ).

In de polis is vaak opgenomen dat je geen recht op je verzekering hebt bij een verlopen AKP.

De verzekering zal wel uitbetalen aan de persoon waar je schade bij veroorzaakt hebt maar zij zullen dit bedrag terug vorderen op jou.

Bedankt mensen, ik rij nu gewoon volgas weg als ik iemand aanrij.

( srs )

Jij moet idd echt even je zaken op orde stellen man :roflol:

De verzekering zal je ook niet even matsen dus als jij vandaag of morgen iemand invalide rijdt dan kan je je leven lang gaan betalen.

Ik kan je trouwens alvast waarschuwen, als je de verzekering eerder opzegt dan dat je je auto laat overschrijven of schouwen dan krijg je een boete van 400 euro binnen. Is mijn pa een half jaar geleden overkomen. Ze nemen dan aan dat je onverzekerd rondrijdt.

Jij moet idd echt even je zaken op orde stellen man :roflol:

De verzekering zal je ook niet even matsen dus als jij vandaag of morgen iemand invalide rijdt dan kan je je leven lang gaan betalen.

Ik kan je trouwens alvast waarschuwen, als je de verzekering eerder opzegt dan dat je je auto laat overschrijven of schouwen dan krijg je een boete van 400 euro binnen. Is mijn pa een half jaar geleden overkomen. Ze nemen dan aan dat je onverzekerd rondrijdt.
Ja die ken ik ook ( heb die boete met m'n scooter gehad:o )

Ja die ken ik ook ( heb die boete met m'n scooter gehad:o )

Jezus, jij komt flink chaotisch over gozer.

Ik zou zeggen breng je zaken allemaal eens op orde, heb alles op papier staan. Ga daarna een fatsoenlijke bijbaan zoeken zodat je deze ongein niet hebt en gelijk een goede auto kunt kopen.

Terug
Naar boven