tommetje1993
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je niet vragen, per maand of per 3maand te betalen?
Maar als je een nieuwe koopt wordt dat toch verrekend, je bent het geld toch nooit kwijt, die nieuwe moet toch ook een verzekering hebben..
In België kan dat toch...
Verhaalt de verzekeraar niet voor zichzelf? Dan kan er ook geen sprake zijn van een andere partij ofwel subrogatie
winwin want hij is student en daar kun je niet van plukken![]()
.Als de auto op de naam van zijn ouders staat wordt er beslag op hun huis gelegd.

in belgie ben je zeker niet meer verzekerd.maar als je verzekering voor jaar betaald en je stopt binnen 2 maand krijg je toch gewoon je geld terug?in belgie toch.
ben jij nou echt zo stom of ben ik zo slim? Natuurlijk ben je niet verzekerd zonder apk.... je bent trouwens ook een mong**l als je onverzekerd gaat rijden.
hier ook
---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 10:33 ----------
Zijn uitgaven liggen hoger dan zijn inkomsten.
Ik weet niet hoe jij/jullie bij het verhaal komen dat ik geen verzekering betaal? ik betaal gewoon nog verzekering hoor..Liever dat je, je auto verzekerd want je heb veel eerder de kans dat er net een politie auto met kenteken scanner achter je rijd.
Dan ben je ook een hoop geld kwijt, misschien nog zelf bij weg misbruikers op tv.
Hoe kom je daarbij? lees je het verhaal wel?
De auto is rijk voor de sloop, welke debiel geeft er dan geld aan uit?
Ben opzoek naar een nieuwe auto.
---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 17:35 ----------
Ik weet niet hoe jij/jullie bij het verhaal komen dat ik geen verzekering betaal? ik betaal gewoon nog verzekering hoor..