AndroidHealthClinic

Wie betaalt? verzekering?

Dat is meer een link voor TS ;)
Nogmaals, aan TS: betaal je raam en neem een verzekering die dient voor het eventueel vergoeden van zulke ongelukken.
(Laten we de termen dan maar uit het raam gooien en met jip en janneke taal verder gaan, aangezien sommige mensen niet geschikt zijn voor simpele termen uit elkaar houden).

Bron 2:
''Op de aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren is jouw wettelijke aansprakelijkheid gedekt. Deze verzekering is niet wettelijk verplicht. Behoorlijk verwarrend dus, dat er ook een andere verzekering is die WA-verzekering heet.
^

• Topic Starter Topic Starter
Dat is meer een link voor TS ;)
Nogmaals, aan TS: betaal je raam en neem een verzekering die dient voor het eventueel vergoeden van zulke ongelukken.
(Laten we de termen dan maar uit het raam gooien en met jip en janneke taal verder gaan, aangezien sommige mensen niet geschikt zijn voor simpele termen uit elkaar houden).

Dankje voor de tip!
Ik heb het raam inderdaad gewoon betaald om van het gezeur af te zijn. Nu even kijken of ik op de een of andere manier het geld nog terug zou kunnen krijgen. Een aansprakelijkheidsverzekering heb ik namelijk gewoon, alleen doet deze ook nogal moeilijk.

Moeilijk doen zijn verzekeringen altijd erg goed in.

Is die ruit nou al een keer betaald?

Edit. Ja dus:D

Dankje voor de tip!
Ik heb het raam inderdaad gewoon betaald om van het gezeur af te zijn. Nu even kijken of ik op de een of andere manier het geld nog terug zou kunnen krijgen. Een aansprakelijkheidsverzekering heb ik namelijk gewoon, alleen doet deze ook nogal moeilijk.

Zij doen niet moeilijk. Meld het gewoon met formulier en de nota en het wordt geregeld

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: JdT
Terug
Naar boven