XXL Nutrition

Arm breken van bejaarde voor 30 euro + ov chipkaart

Jongeren in Nederland geboren of jongeren met überhaupt volledig Nederlandse familie flikken dit ook. Kan echter, spijtig genoeg, niet ontkennen dat ik dit minder vaak tegenkom. Maar ik bekijk het even los van huidskleur en kan niet anders concluderen dan wederom een laffe, zieke actie tegen een "zwakkere". Misselijk word ik er van, bij elke soortgelijk nieuwtje weer.

Kan ook geen gepaste straf vinden eigenlijk.
Kun je ter vergelijking even een link doen naar een nieuwsbericht waarin autochtonen dit soort ongein uithalen?

Op de een of andere manier komt dit op me over als haat tegen Nederlanders in het algemeen. Dit is zo laag, zelfs voor een crackjunk nog niet goed te praten. Geloof gewoon niet dat Marokkanen en Turken dit in hun eigen land zouden doen.

Waarom lees je nooit dat omstanders die jongentjes aanpakken. Ik zou echt niet stil kunnen blijven staan mocht ik zoiets zien, en dan hoop ik voor ze dat ik niet met de auto ben.

inb4 badass.

Idd mensen zijn tegenwoordig echt facking lafaards als dit soort dingen gebeuren (net als bij dit incident bijvoorbeeld). Ik heb het ongeveer 4 x gezien dat mensen openbaar aan het vechten waren en alle keren heb ik er wat van gezegd en altijd zijn ze al zo geschrokken dat iemand er wat van zei dat ze ophielden.

inb4 badass....

Sorry om het even te melden maar ik vindt het van powerjunkie en ovosnovo te zielig voor worden als of wij Nederlanders nooit zoiets uithalen.

Toon een beetje respect voor de ouderen en de buitenlanders, Nederlanders zijn ook niet even braaf als de buitenlanders.

Nu dat eruit is, ik hoop dat die 3 jongens een dergelijk goede straf onder gaan en ik wens toch veel sterkte voor de slachtoffer met het herstel.

Elke bevolkingsgroep heeft zo zijn rotte appels natuurlijk, maar met name deze (2e) generatie is al sinds jaar en dag een structureel probleem..

Sorry om het even te melden maar ik vindt het van powerjunkie en ovosnovo te zielig voor worden als of wij Nederlanders nooit zoiets uithalen.

Toon een beetje respect voor de ouderen en de buitenlanders, Nederlanders zijn ook niet even braaf als de buitenlanders.

Nu dat eruit is, ik hoop dat die 3 jongens een dergelijk goede straf onder gaan en ik wens toch veel sterkte voor de slachtoffer met het herstel.

Jij dwaas, mensen zoals jij zijn het probleem in Nederland. Het probleem gewoon niet willen zien en het gelul met niet iedereen over 1 kam scheren. Kijk is een avondje opsporing verzocht, 90% allochtonen tuig die hier de boel komen slopen. Het is het kankergezwel in de samenleving en toch doen we er helemaal niks aan, en als iemand het probleem aankaart is het een racist.

Wil niet zeggen alles en iedereen het land uit, maar de gasten die een strafblad hebben en een dubbel paspoort hebben, het Nederlandse paspoort doorknippen en oprotten!

Kun je ter vergelijking even een link doen naar een nieuwsbericht waarin autochtonen dit soort ongein uithalen?

Op de een of andere manier komt dit op me over als haat tegen Nederlanders in het algemeen. Dit is zo laag, zelfs voor een crackjunk nog niet goed te praten. Geloof gewoon niet dat Marokkanen en Turken dit in hun eigen land zouden doen.

Niet nodig om daarvoor links te plaatsen, denk dat het vanzelfsprekend is dat elke religie, elke huidskleur etc zulke dingen doen. Ik praat dan niet over in welke mate ze dat doen. Ontkennen dat ook Nederlanders dit doen is ontkenning in de breedste zin van het woord of bekennen van rascistisch zijn eerste klas. Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb vooroordelen, ik ken de cijfers. Maar wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen (met mijn post) is dat de actie, even los gezien van huidskleur, laf en ziek is. En idd, weer getinte mensen ja.

Wilde net reageren op Kensha maar toen zag ik dat Lars het meeste al had gezegd.

Niet nodig om daarvoor links te plaatsen, denk dat het vanzelfsprekend is dat elke religie, elke huidskleur etc zulke dingen doen. Ik praat dan niet over in welke mate ze dat doen. Ontkennen dat ook Nederlanders dit doen is ontkenning in de breedste zin van het woord of bekennen van rascistisch zijn eerste klas. Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb vooroordelen, ik ken de cijfers. Maar wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen (met mijn post) is dat de actie, even los gezien van huidskleur, laf en ziek is. En idd, weer getinte mensen ja.
Waneer beroven deze jongens eens een oud, Marokkaans vrouwtje dan. Ben benieuwd of ze dat ook zouden doen. Als je het mij vraagt is het met name racisme van hun kant

@Lars

Ja ik ben daar ook tegen en van mij mogen die mensen ook het land uit.

Echter ken ik ook een grote groep buitenlanders die netjes studeren voor een baan en nooit in contact zijn geweest met de politie.

Waneer beroven deze jongens eens een oud, Marokkaans vrouwtje dan. Ben benieuwd of ze dat ook zouden doen. Als je het mij vraagt is het met name racisme van hun kant

Topic ging over breken arm oud vrouwtje door jongeren, wat is jouw inbreng ? Buiten alleen zien dat het getinte jongeren zijn ?

Zwart - wit denken lijkt me in deze een gepaste opmerking.

@Lars

Ja ik ben daar ook tegen en van mij mogen die mensen ook het land uit.

Echter ken ik ook een grote groep buitenlanders die netjes studeren voor een baan en nooit in contact zijn geweest met de politie.

Maar we hebben het nu niet over die groep. We hebben het over die straatratten die denken dat Nederland van hun is. Kan het aan de ene kant ook begrijpen omdat er niet hard wordt opgetreden maar dat zou niets uitmaken want tegen de autochtonen wordt dan ook niet hard opgetreden.

http://avro.nl/opsporingverzocht/overview/zaken/ Getint getint getint, o nee nu ben ik discriminerend bezig. Dit het zelfde zeggen dat bladeren groen zijn.

Laatst bewerkt:
Waarom lees je nooit dat omstanders die jongentjes aanpakken. Ik zou echt niet stil kunnen blijven staan mocht ik zoiets zien, en dan hoop ik voor ze dat ik niet met de auto ben.

inb4 badass.

Waarschijnlijk zijn die te druk bezig met hun telefoon en hebben ze niet eens door dat er zoiets naast hun gebeurd.

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 17:35 ----------

Met dat programma van Buch in de bajes ging hij laatst is zo'n crimineel interviewen. En die randdebiel (de crimineel) voelde zich totaal niet schuldig en zag het als geld verdienen. Enige waar ze dan spijt van hebben is dat ze betrapt zijn.

Jij dwaas, mensen zoals jij zijn het probleem in Nederland. Het probleem gewoon niet willen zien en het gelul met niet iedereen over 1 kam scheren. Kijk is een avondje opsporing verzocht, 90% allochtonen tuig die hier de boel komen slopen. Het is het kankergezwel in de samenleving en toch doen we er helemaal niks aan, en als iemand het probleem aankaart is het een racist.

Wil niet zeggen alles en iedereen het land uit, maar de gasten die een strafblad hebben en een dubbel paspoort hebben, het Nederlandse paspoort doorknippen en oprotten!

Trueeee :thumb:

Nu zouden Nederlanders eens massaal de straten op moeten gaan en willekeurige Marokkanen naar de t*ring moeten slaan. Maar juist dan gaat iedereen zich erover buigen, tweede kamer houdt spoeddebatten, nieuwszenders spreken over racistische knokploegen, enz enz.

Nu zouden Nederlanders eens massaal de straten op moeten gaan en willekeurige Marokkanen naar de t*ring moeten slaan. Maar juist dan gaat iedereen zich erover buigen, tweede kamer houdt spoeddebatten, nieuwszenders spreken over racistische knokploegen, enz enz.

:rolleyes: Gek hé, als je willekeurige mensen de t*ring gaat slaan?

:rolleyes: Gek hé, als je willekeurige mensen de t*ring gaat slaan?

Het gaat hem er denk ik meer op dat als Nederlanders stelselmatig buitenlanders aanvallen, steken en overvallen er eerder nadruk op wordt gelegd. Dan wanneer buitenlanders Nederlanders uitkiezen.

Laten we overigens wel wezen ik zie amper allochtonen (Turken, Marokkanen) die een allochtone (Turkse of Marokkaanse) vrouw met hoofddoek bestelen. Maar of je kan spreken van georganiseerd NL uitzoeken of dit stilzwijgend doen is een ander verhaal.

Maar goed de basis van het hele probleem komt neer dat de democratie in NL niet wilt dat dit soort gasten terug wordt gestuurd naar eigen land ook al zijn ze ruim oververtegenwoordigd in criminaliteit. Als we asielzoekers niet wegsturen die hier in 6 jaar 'geworteld' zijn (kunnen ook snel wortelen in eigen land denk ik dan) gaan ze zeker geen allochtonen die hier geboren zijn en 15+ jaar wonen wegsturen.

Krijg je ook nog eens veel mensen die wijzen dat NL'ers het ook weleens doen en die hoeven dan niet weg = ongelijke behandeling.

Laatst bewerkt:
Waarom zouden ze? 1: Een vrouw met hoofddoek heeft doorgaans amper geld. 2: Vrouwen met hoofddoeken zijn enorm in de minderheid tegenover de autochtoonse vrouw.

Desondanks zou de gepaste straf zijn om de knieën te verbrijzelen en een km van de kust in de Noord-zee te droppen, mogen ze zelf terug zwemmen.

Ik denk eerder dat ze het niet doen omdat de daders in bijvoorbeeld de grote steden veelal allochtonen zijn en ze liever niet van eigen volk stelen ? Omdat stelen van je eigen volk een grotere zonde is dan stelen van 'tfoee Nederlanders' ?

Terug
Naar boven