MuscleMeat

armen verbreden..

Timpiewinpie

Novice
Waardering
0
Greetings..

Ik ben nu een week of twee bezig met gewichten heffen.. elken dag doe ik ongeveer 200 upkes .. 10 kg langs elke kant ;)
Mor mn spierkes groeien der niet echt van... welke oefeningen kunt ge zowat doen met gewichten ? Dat zich richt op de armspieren, de bicips right ;)?

greets

Leuk, zo'n belgische schrijfsT.

Verder is het biceps, niet bicips.

Ik zou voor biceps verschillende oefeningen aanraden: Chinups, Pullups, Rows, Rope pulls (touwtrekken), Rope climbing, heavy barbell curls, incline curls.

Barbell curls zou ik flink zwaar doen, 80% van je 1RM. 10 sets x 3 reps is een goeie massbuilder.

Als je de begrippen niet snapt, zou ik zeggen gebruik de zoek-functie!

[Link niet meer beschikbaar]

lees dat maar eerst eens helemaal door;)

Lees wat rond op dit forum, dan zal je snel genoeg zien dat je totaal verkeerd bezig bent.

Grtz

Lees alle stickies eerst eens, dan ben je al een heel stuk wijzer!

Voor oefeningen en uitleg breng eens een bezoekje aan www.giantpt.com

enne triceps maken de arm groot

• Topic Starter Topic Starter
http://www.bstrong.net/oefeningen.php?id=29
zalige site ..
kwil eigenlijk gewoon thuis trainen snappi.. Niemand van mn maten wil nor de Gym.. ze zin allemaal al breed genoeg zeker? ;)
Anywayz..
kzoek eigenlijk nen online winkel waar ik voor een zacht prijsje zo een staaf met gewichten kan kopen..
Een bankje hebbek al & gewone gewichtjes ook die ik kan laden tot 20 KG
Jullie geven dat hier allemaal namen .. ;)
Greets

Nog zo een paar van die pipo's op het forum en ik word Nederlander. :rolleyes:

twjunk zei:
Nog zo een paar van die pipo's op het forum en ik word Nederlander. :rolleyes:

Idd, onze excuses voor onze landgenoten.

Alsjt er niemand van je maten naar de gym wil, ga dan zonder je maten...

idd... beetje karakter he.
Ik ga ook op m'n eentje naar gym hoor. In de winter een kwartier op m'n velo, en dan nog es terug ;) . Ken je niemand, leer dan iemand kennen. Vraag hulp aan iemand anders als je iets niet weet ;)

Kerel leest is veel, heel veel. Ge weet duidelijk niet te veel hoe ge moet trainen en zijt volledig fout bezig.

ga altijd alleen , zijn toch wel gasten die er altijd zijn en is gewoon mekaar helpen, in de loop van de tijd zie je toch wel een soort kern van hardcore trainers komen die altijd trainen

RubenSossa zei:
Leuk, zo'n belgische schrijfsT.

Verder is het biceps, niet bicips.

Ik zou voor biceps verschillende oefeningen aanraden: Chinups, Pullups, Rows, Rope pulls (touwtrekken), Rope climbing, heavy barbell curls, incline curls.

Barbell curls zou ik flink zwaar doen, 80% van je 1RM. 10 sets x 3 reps is een goeie massbuilder.

Als je de begrippen niet snapt, zou ik zeggen gebruik de zoek-functie!
meer mensen die dit een goede methode vinden?(die barbell curls)
kan namelijk wel dikke biceps gebruiken

Binnen een week zijn die van mij 10 centimeter gegroeit door dat schema.

Mijn god wat een typsT:eek:

liever niet:D. Trouwens ik kom uit Friesland dus je wilt mij ook niet horen denk ik:D

• Topic Starter Topic Starter
ey amai zin.. ze zouden hier een apart forum moeten maken voor propere nederlanders..
Ik vind dit echt lachwekkend é.. dat hollanders belgen gaan uitmaken dat ze slecht spreken.. Sorry maar der is niets zo vervelend als een omhoog gevallen hollander die denkt dat hij beter nederlands kan.

Ik dacht of de belgen altijd wonnen van de nederlanders int groot dictee?
nog eens serieus nadeel voor de belgen is dat een onverstaanbare hollander ( leest ook blijkbaar het nieuws ;p ) dat dictee voorleest..
ik bedoel wees allemaal wat meer verdraagzamer ok.. kword der echtwaar gek van als mensen andere gon beoordelen op hun schrijf of spreeksT.

& hollanders moeten niet te veel van zich denken hoor.. leer eerst al eens engels of frans praten.

anywayz kheb nu een schema opgesteld op basis van die website.. kgon da ongeveer 2 maand volhouden.. als ik zien dat het niets heeft opgebracht ga ik fitnisse op mn eentje

Terug
Naar boven