Santoz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Timpiewinpie zei:ey amai zin.. ze zouden hier een apart forum moeten maken voor propere nederlanders..
Ik vind dit echt lachwekkend é.. dat hollanders belgen gaan uitmaken dat ze slecht spreken.. Sorry maar der is niets zo vervelend als een omhoog gevallen hollander die denkt dat hij beter nederlands kan.
Ik dacht of de belgen altijd wonnen van de nederlanders int groot dictee?
nog eens serieus nadeel voor de belgen is dat een onverstaanbare hollander ( leest ook blijkbaar het nieuws ;p ) dat dictee voorleest..
ik bedoel wees allemaal wat meer verdraagzamer ok.. kword der echtwaar gek van als mensen andere gon beoordelen op hun schrijf of spreeksT.
& hollanders moeten niet te veel van zich denken hoor.. leer eerst al eens engels of frans praten.
anywayz kheb nu een schema opgesteld op basis van die website.. kgon da ongeveer 2 maand volhouden.. als ik zien dat het niets heeft opgebracht ga ik fitnisse op mn eentje
Dude, kijk eerst even rond, je gaat je hier direct al druk maken terwijl je al reacties krijgt van gerespecteerde members die er toch enigzins iets van kennen...
De enige manier om 'breder' te worden is om hier veel te lezen, kennis op te doen en uit te testen.
De basisprincipes zijn: gecontroleerd zwaar trainen / eten / rusten

want ik snap er ook geen kloten van 

? (ben nog maar 14)