Fitness Seller

armen verbreden..

Timpiewinpie zei:
ey amai zin.. ze zouden hier een apart forum moeten maken voor propere nederlanders..
Ik vind dit echt lachwekkend é.. dat hollanders belgen gaan uitmaken dat ze slecht spreken.. Sorry maar der is niets zo vervelend als een omhoog gevallen hollander die denkt dat hij beter nederlands kan.

Ik dacht of de belgen altijd wonnen van de nederlanders int groot dictee?
nog eens serieus nadeel voor de belgen is dat een onverstaanbare hollander ( leest ook blijkbaar het nieuws ;p ) dat dictee voorleest..
ik bedoel wees allemaal wat meer verdraagzamer ok.. kword der echtwaar gek van als mensen andere gon beoordelen op hun schrijf of spreeksT.

& hollanders moeten niet te veel van zich denken hoor.. leer eerst al eens engels of frans praten.

anywayz kheb nu een schema opgesteld op basis van die website.. kgon da ongeveer 2 maand volhouden.. als ik zien dat het niets heeft opgebracht ga ik fitnisse op mn eentje

Dude, kijk eerst even rond, je gaat je hier direct al druk maken terwijl je al reacties krijgt van gerespecteerde members die er toch enigzins iets van kennen...
De enige manier om 'breder' te worden is om hier veel te lezen, kennis op te doen en uit te testen.
De basisprincipes zijn: gecontroleerd zwaar trainen / eten / rusten

offtopic

Timpiewinpie, wat zou jij ervan denken als Nederlanders in hun dialect zouden beginnen schrijven? Trouwens als je zo begint zal je op niet veel hulp moeten rekenen.

Ontopic

Post eens je trainingsschema, hoe zit het met je voeding?

• Topic Starter Topic Starter
tuurlijk ik klink mb pissed mor zinnek totaal niet zin..
respecto voor de hollanders zin..

kzal trainingschemake wel eens posten op ander subforum..
voeding ben ik nog niet echt in..

Het zal mijn leeftijd wel zijn maar van dat stukje tekst hierboven begrijp ik echt geen snars. Turbo taal met een belgisch accent is mij te lastig.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze je op school de Vlaamse taal op die manier leren te schrijven.

Edwin1968 zei:
Het zal mijn leeftijd wel zijn maar van dat stukje tekst hierboven begrijp ik echt geen snars. Turbo taal met een belgisch accent is mij te lastig.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze je op school de Vlaamse taal op die manier leren te schrijven.

Nou vriend, volgens mij ligt het niet aan de leeftijd :) want ik snap er ook geen kloten van :P

Timpiewinpie moet gewoon niet zeiken maar abn typen, doet iedereen toch, en wie het niet doet wordt er op gewezen.
ontopic: niemand een reacite op de vraag die ik vorige page stelde?

Timpiewinpie zei:
ey amai zin.. ze zouden hier een apart forum moeten maken voor propere nederlanders..
Ik vind dit echt lachwekkend é.. dat hollanders belgen gaan uitmaken dat ze slecht spreken.. Sorry maar der is niets zo vervelend als een omhoog gevallen hollander die denkt dat hij beter nederlands kan.

nog eens serieus nadeel voor de belgen is dat een onverstaanbare hollander ( leest ook blijkbaar het nieuws ;p ) dat dictee voorleest..
ik bedoel wees allemaal wat meer verdraagzamer ok.. kword der echtwaar gek van als mensen andere gon beoordelen op hun schrijf of spreeksT.

& hollanders moeten niet te veel van zich denken hoor.. leer eerst al eens engels of frans praten.

anywayz kheb nu een schema opgesteld op basis van die website.. kgon da ongeveer 2 maand volhouden.. als ik zien dat het niets heeft opgebracht ga ik fitnisse op mn eentje

Ik weet niet hoor, maar de meeste klagers in deze topic over jou schrijfsT zijn Belgen..

mm allé .. ik kwam hier niet om taaldiscussies te beginnen é..

anywayz.. peace to all..
& tnx for nothin ;)

nog iemand een goede (drugsvrije) manier :p? (ben nog maar 14)

gewoon trainen, eten en slapen

eet?
.. ik bedoel ik eet geen vettigheden meer zoals mayonaise, sause, etc. geen cola etc..
wat kannek dan nog meer doen om gezond te eten. Savonds eet ik wat de pot schaft mor dat is ook altijd heerlijk gezond bereidt ;)
greets

Timpiewinpie zei:

Sorry maar dit kan echt niet. Je moet niet beginnen over de Nederlanders als je durft neerzetten: "Ik dacht OF de Belgen...", ik denk dat ze dat als 30-dubbele fout aanrekenen in het groot dictee.

Trouwens mijn eerste post, ik lees dit forum al lang en nu mijn eerste post om een landgenoot op zijn plaats te zetten :(

En naar Timpiewinpie: Ik dacht "of" je beter wat vriendlijker was anders ga je hier niet veel hulp moeten verwachten.

Timpiewinpie zei:
eet?
.. ik bedoel ik eet geen vettigheden meer zoals mayonaise, sause, etc. geen cola etc..
wat kannek dan nog meer doen om gezond te eten. Savonds eet ik wat de pot schaft mor dat is ook altijd heerlijk gezond bereidt ;)
greets

volg een bodybuildingdieet,
lees de stickies door.

Timpiewinpie, verwijder je account maar gewoon.

OK heren, weer on topic anders slotje

Terug
Naar boven