AndroidHealthClinic

Armen.

Mastoz

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
106kg
Vetpercentage
14%
Ik eet goed, ik ga al heel erg vooruit. Maar ik ben van 26 cm naar 33 cm links 32 cm rechts gegaan, in 10 maanden. Is dat langzaam? Ik wil groter, want 33 en 32 zijn natuurlijk niet groot. Moet ik mijn biceps triceps nog harder trainen ? En ik zit ook al vast op 82 kg al een maandje. Mijn dagelijkse voeding is 3300 cal 90 gr vet, 175 gr eiwit en 492 kh. Voldoende dus.

Van 26 naar 33 in 10 maanden is niet slecht!
Gewoon door trainen en als je gewicht niet omhoog gaat meer eten.
Zelf ben ik van 35 naar 40 gegaan in 8 maanden op natuurlijke wijze, maar dat zegt natuurlijk niks.

Gewoon geduld hebben en als er geen veranderingen zichtbaar zijn, dan moet je kijken naar je voeding of je trainingsschema.

Ik eet goed, ik ga al heel erg vooruit. Maar ik ben van 26 cm naar 33 cm links 32 cm rechts gegaan, in 10 maanden. Is dat langzaam? Ik wil groter, want 33 en 32 zijn natuurlijk niet groot. Moet ik mijn biceps triceps nog harder trainen ? En ik zit ook al vast op 82 kg al een maandje. Mijn dagelijkse voeding is 3300 cal 90 gr vet, 175 gr eiwit en 492 kh. Voldoende dus.

Niet voldoende dus

Op die lengte mag je er makkelijk 1000 cal bijrekenen, dus minimaal 180 cal per maaltijden erbij.

2x per week armen doen, 1ste keer 100% leeg trainen, 2de keer maar tot 80% gaan.

Triceps ; dips, overhead extension en cable pushdown, voor alle 3 de koppen.
Biceps ; normale curls op een preacher bank, ga niet smokkelen maar pak minder gewicht (heb zelf ook 10/12 kilo na 3 jaar trainen) + gaan staan, elleboog achter je rug drukken en dan weer curlen, dan voel je hem veel meer aan de binnenkant.

Succes!

Zijn die getallen als je je armen opgespannen hebt of in rust? Want dan is het idd wat weinig. Ik zou gewoon meer eten en 2x pw je armen echt hard trainen en zorgen voor overcompensatie.

Maar gezien je 26-33 cm doe je het eigenlijk goed dus zou ik gewoon zo voortdoen.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn die getallen als je je armen opgespannen hebt of in rust? Want dan is het idd wat weinig. Ik zou gewoon meer eten en 2x pw je armen echt hard trainen en zorgen voor overcompensatie.

Maar gezien je 26-33 cm doe je het eigenlijk goed dus zou ik gewoon zo voortdoen.

nee niet gespannen. 26 cm was zonder aanspanne in 2013 en ik heb nu 33 cm ook zonder aanspannen. met aanspanne is het 36,5 a 37.

Ik zou me dan niet echt zorgen maken en zo voortdoen, maar als je ze echt nadrukkelijk groter wilt gewoon meer/harder trainen

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou me dan niet echt zorgen maken en zo voortdoen, maar als je ze echt nadrukkelijk groter wilt gewoon meer/harder trainen

Ja, ik ben nog een beginner want die 10maandjes is nog niks he. Mijn vriend zei dat ik juist te snel ga denken terwijl het langzaam is. Je kan het niet in 1.2.3 doen. dus ik weet wel genoeg haha

1m90
82kg
klaagt over de omtrek van z'n armen

sterke prioriteiten zijn sterk. Als je niet aankomt dan moet je blijkbaar meer gaan eten.

je doet het prima je bent 1 meter 90 dus dat is normaal voor jou gewicht

Terug
Naar boven