- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hé ouwe wat heb jij eigenlijk voor werk?Nee, dat weet ik wel.
Alleen verbaas ik me wel vaker dat er nauwelijks wordt ingegaan op feiten die werkelijk te gek zijn om los te lopen.
Te idioot toch dat er sowieso al Voedselbankklanten zijn die een AUTO hebben?

Tot het bedrijf waar je werkt op eens na 30 jaar zegt, nou doei maar weer en bekijk het maar. Of je krijgt een ernstige ziekte met naweeen, echter die naweeen zijn volgens de keuringsarts niet van dien aard dat je niet kan werken. Maar goed die arts kijkt alleen naar symptomen, die voelt niet wat jezelf voelt.
Zo zijn er legio voorbeelden. Daarmee is niet iedere uitkeringstrekker zielig, want er zijn genoeg tyfusbakken die de hele ruif leeghalen ten koste van anderen en de maatschappij. Meestal degenen die ieder potje weten te vinden, zwart er bij beunen, een dikke bak onder de kont hebben (op naam inwonende vriendin die eigenlijk er niet woont) en kankeren dat buitenlanders hun baantje inpikken. Welke baan is verder een raadsel.
Nu generaliseer ik ook in die omschrijving, maar dit soort kankergezwellen van de maatschappij heb ik van nabij meegemaakt toen ik nog een andere functie had bij mijn werkgever. Dat laat echter niet onverlet dat sommigen echt geen keuze hebben en alles er aan proberen te doen om uit hun situatie te geraken maar door diverse omstandigheden niet verder komen. Die mensen zijn zelfs te trots om hun hand op te houden, maar ja zonder geld is het snel einde woning en daarna einde bestaan.
BBD, wel eens gehoord van carriere maken bij dezelfde werkgever? Dat was tot voor kort gemeengoed hoor.
Succes met het miljonair worden, ik ben al tevreden met wat ik bereikt heb vanaf het punt waar ik begonnen ben ooit.
Als jij tevreden bent, dan is da het belangrijkste. Maar veel mensen zijn tevreden met iets wat (ver) onder hun kunnen ligt. Prima als je gelukkig mee bent, maar ik ben er heilig van overtuigd dat bijna iedereen meer uit het leven kan halen dan ze momenteel doen.
Dat weet ik, vandaar dat ik zeg dat van de ruim 300K ww trekkers ook onterecht een uitkering ontvangt.
Edit: Het totaal aantal uitkeringen exclusief WAO is al 1.000.000, mét WAO 2.000.000.
Het aantal WAO-uitkeringen is : 900.000 (inderdaad bijna 1 miljoen)
Het aantal bijstandsuitkeringen is : 350.000
Het aantal WW-uitkeringen is : 275.000
Dan kom ik aan 1,52 miljoen uitkeringen. Een hoog aantal, maar wel een zeer wezenlijk verschil met 2 miljoen uitkeringen. Welke bron gebruik je daarvoor? Ik het CBS. Of mis ik nog uitkeringen, waar ik zelf in ieder geval dan niet aan meebetaal.
AOW is geen uitkering die werkgerelateerd is dus die tel ik niet mee. AOW-ers hebben geen keuze meer.
ook al heb je een vrij goede baan, je bent lui als je niet naar meer streeft imo.