Fitness Seller

Armspieren om T-Shirts te dragen.

Gannicus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Beste mensen,

nu de weer steeds warmer wordt lijkt het me logisch dat de meeste mensen t-shirts gaan dragen. Ikzelf merk echter dat ik bij het dragen van t-shirts, mijn armen de meeste t-shirts die ik draag niet strak kan houden. Ik mis armspieren waardoor er vaak openingen in mijn t-shirt te zien zijn, iets wat ik als een probleem beschouw.

Mijn vraag is hoe ik dit aan moet pakken? Wat voor oefeningen met welke gewichten kunnen ervoor zorgen dat mijn armspieren zodanig gespier worden dat het mijn t-shirt strak genoeg houdt?

Beetje raar geformuleerd :D, maar dit is wat ik bedoel;
2mwsy8.png

Ik train mijn armen elke dag thuis door elke avond minimaal 15 keer beide armen met gewichten van 3kg's, ik weet niet of ik het hiermee goed doe, omdat ik maar een oefening gebruik.

Ik weiger te geloven dat dit geen trol is.

Kan je nagaan wat voor topics we krijgen als het echt warm weer wordt.

OT: Troll of zware kneus ik opteer voor het eerste.

Laatst bewerkt:
De tijd dat ik nachtenlang fap marathons hield, dat heeft mijn armen veel goed gedaan.

met 15 herhalingen verbrand je spier ..

Ik koop m'n t-shirts gewoon een maat kleiner en paradeer dan als een echte alpha door het winkelcentrum.

Ik koop m'n t-shirts gewoon een maat kleiner en paradeer dan als een echte alpha door het winkelcentrum.

haha, dat wilde ik OP als advies geven, ik zie dat ook zo voor me!

maar serieus, lees wat stickies en kijk eens goed rond wat mensen voor biceps & triceps oefeningen doen en doe dat na.

Je shirtjes met 60 graden wassen.

Pindakaas op je armen smeren, strong bulk is strong

squatten

Dit wordt een goede thread.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gannicus draagt geen t shirt

je moet t-shirts voor vrouwen kopen, die zijn vaak strakker om de armen

LMFAO...

Koop gewoon een kindermaat van T-shirt?

Wasknijpers aan de achterkant van de mouwen

Beste mensen,

nu de weer steeds warmer wordt lijkt het me logisch dat de meeste mensen t-shirts gaan dragen. Ikzelf merk echter dat ik bij het dragen van t-shirts, mijn armen de meeste t-shirts die ik draag niet strak kan houden. Ik mis armspieren waardoor er vaak openingen in mijn t-shirt te zien zijn, iets wat ik als een probleem beschouw.

Mijn vraag is hoe ik dit aan moet pakken? Wat voor oefeningen met welke gewichten kunnen ervoor zorgen dat mijn armspieren zodanig gespier worden dat het mijn t-shirt strak genoeg houdt?

2mwsy8.png

Ik train mijn armen elke dag thuis door elke avond minimaal 15 keer beide armen met gewichten van 3kg's, ik weet niet of ik het hiermee goed doe, omdat ik maar een oefening gebruik.

Beste mensen,

nu de weer steeds warmer wordt lijkt het me logisch dat de meeste mensen t-shirts gaan dragen.

nu de weer steeds warmer wordt

De weer.

gespier

Beste mensen,

2mwsy8.png

tsja enige wat je kan doen is tanktops dragen dan heb er geen last van

Terug
Naar boven