Fitness Seller

Artiesten die aan de roids zouden zitte

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een echte juicer he :roflol:

Eminem :roflol: dan spring ik nu van de kerk af !

op deze pic is hij tamelijk buf
zeker als je zag hoe mager hij vroeger was

LP1006~Eminem-and-50-cent-Posters.jpg

2 jaar fanatiek trainen en die armen heb je.Zonder ook maar een vial gezien te hebben.

Zowieso raar om een topic te openen en artiesten te beschuldigen ( die totaal geen lichaam hebben) van gebruik terwijl je er niet zeker van bent.80 % van de namen die hier voorbij komen gebruiken niet en van die 20 % moet ik het eerst zien wil ik het geloven.

Het zijn artiesten en geen bodybuilders.

Tja de meeste artiesten gebruiken toch al coke en andere drugs dus waarom zouden ze geen roids gebruiken. Ik snap niet waar mensen zich druk om maken. Moeten ze toch zelf weten.

Bij sport is het vals spelen maar in dit geval is er geen sprake van competitie.

Wat zijn artiesten? Ik ken namelijk ook een 'aantal' acteurs die ook aan de roids zitten/zaten.

Een voorproefje:

Arny:

Sly:

Mark Wahlburg (hoewel ik dit betwijfel):
Mark_Wahlberg2.jpg

Franky G:
18446515.jpg

Tja de meeste artiesten gebruiken toch al coke en andere drugs dus waarom zouden ze geen roids gebruiken. Ik snap niet waar mensen zich druk om maken. Moeten ze toch zelf weten.

Bij sport is het vals spelen maar in dit geval is er geen sprake van competitie.

ochja tuurlijk, helemaal niet bij nagedacht, ze gebruiken coke dus dan ook meteen roids.

Dom van me, mijn excuss.

• Topic Starter Topic Starter
het is helemaal ook niet beschuldigend bedoeld dit topic, het is iedereen zijn eigen keuze om roids wel of niet te gebruiken. Was gewoon maar om aan te tonen dat het niet enkel topsporters zijn die het gebruiken, maar ook de gewone dag dagelijkse rolmodellen voor veel mensen.

Deze dude ziet er ook verdacht uit ofnie?

1zn65bc.jpg

Dus alleen bodybuilders gebruiken ?

Dat zeg ik niet, maar je moet niet broodmagere ectoartiesten beschuldigen van gebruik, sommigen hier denken echt dat zonder gebruik niks meer te bereiken is.

Niveau daalt de laatste tijd hier....

Dat zeg ik niet, maar je moet niet broodmagere ectoartiesten beschuldigen van gebruik, sommigen hier denken echt dat zonder gebruik niks meer te bereiken is.

Niveau daalt de laatste tijd hier....
en daar kom je nu pas achter ???
sommige worden er van beschuldigd omdat ze van mega skinny naar een redelijk fysiek gaan in een zeer korte tijd
heeft dus niets te maken met of ze al buff zijn ofniet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven