Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat je artiesten bedoelde, als Frans Bauer, Koos Alberts enz.
Dacht dat je artiesten bedoelde, als Frans Bauer, Koos Alberts enz.
Ik weet niet of deze hier al eens langs is gekomen, zoja close maarEen blog waar artiesten besproken worden die aan de roids zouden zitten
http://www.cracked.com/article_15623_ripped-club-8-non-athletes-whove-gotta-be-on-steroids.html

Nelly en busta kan ik je nu al vertellen dat ze op een niveau zitten wat naturel zeker haalbaar moet zijn.

oh jee, wat ben jij domik vind het eigenlijk waarschijnlijker dat die rapnegers gewoon de spuit erin knallen dan dat ze zich aan een strict voedingsschema gaan houden![]()
Er zitten er zoveel op een niveau dat naturel makkelijk haalbaar is.
Maar als je 2 seconden nadenkt kom je tot het besef dat het niet kan.
Het lijkt me overduidelijk dat bv. 50 cent niet de lifestyle van een bodybuilder heeft. Trainen, eten , rusten...
Artiesten hebben andere dingen aan hun hoofd... Waarom loopt iedereen dan niet met zo een fysiek rond als het naturel behaalbaar is, en combineerbaar met een druk leven waar je je geen zak aantrekt van hoe een bodybuilder moet leven om groot te worden...
edit: om het kort te houden, wat navy net gezegd heeft![]()
Omdat er teveel softe figuren rondlopen met te weinig kennis en doorzettingsvermogen ?
En jij hebt die kennis en doorzettingsvermogen wel ?
Dus over een aantal jaar kunnen we van jou een foto ala LL verwachten (100% naturel)
Dan zal je nu ook wel al een aardige basis hebben !