Fitness Seller

Artiesten die aan de roids zouden zitte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nelly zeker!

Jullie geloven er dan maar in.

Dacht dat je artiesten bedoelde, als Frans Bauer, Koos Alberts enz.

Nelly en busta kan ik je nu al vertellen dat ze op een niveau zitten wat naturel zeker haalbaar moet zijn.

van sommige was het toch ook allang al bekend.

Nelly en busta kan ik je nu al vertellen dat ze op een niveau zitten wat naturel zeker haalbaar moet zijn.

Er zitten er zoveel op een niveau dat naturel makkelijk haalbaar is.
Maar als je 2 seconden nadenkt kom je tot het besef dat het niet kan.
Het lijkt me overduidelijk dat bv. 50 cent niet de lifestyle van een bodybuilder heeft. Trainen, eten , rusten...

Artiesten hebben andere dingen aan hun hoofd... Waarom loopt iedereen dan niet met zo een fysiek rond als het naturel behaalbaar is, en combineerbaar met een druk leven waar je je geen zak aantrekt van hoe een bodybuilder moet leven om groot te worden...

edit: om het kort te houden, wat navy net gezegd heeft :p

Er zitten er zoveel op een niveau dat naturel makkelijk haalbaar is.
Maar als je 2 seconden nadenkt kom je tot het besef dat het niet kan.
Het lijkt me overduidelijk dat bv. 50 cent niet de lifestyle van een bodybuilder heeft. Trainen, eten , rusten...

Artiesten hebben andere dingen aan hun hoofd... Waarom loopt iedereen dan niet met zo een fysiek rond als het naturel behaalbaar is, en combineerbaar met een druk leven waar je je geen zak aantrekt van hoe een bodybuilder moet leven om groot te worden...

edit: om het kort te houden, wat navy net gezegd heeft :p

Omdat er teveel softe figuren rondlopen met te weinig kennis en doorzettingsvermogen ?

Omdat er teveel softe figuren rondlopen met te weinig kennis en doorzettingsvermogen ?

Alsof al die sterren de kennis en het doorzettingsvermogen hebben?
Ok kennis misschien omdat ze een personal trainer hebben maar doorzettingsvermogen om goed te eten,trainen en rusten, op de juiste momenten, laat staan dat ze er de tijd voor hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mario lopez (rechts:D )

Overigens zijn er meer die gebruiken dan wij weten.
Maarja boeiend...

LL is trouwens idd buff, als hij naturel zou zijn...
nee dat kan niet ;)

llcoolj.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

artiesten geen tijd om te eten ?

Word steeds gekker hier, nu ga ik er ook niet meer op in.

Heb jezelf eigenlijk weleens gekuurd ?

Ja, daarom juist weet ik dat jij poep praat.

Als artiesten geen tijd hebben om te eten wat jij aangeeft, groei je ook niet MET aas.

Als je wel tijd hebt om te eten ( en daar geloof ik in want zo enorm druk zijn ze niet) dan kan dat naturel ook.

En jij hebt die kennis en doorzettingsvermogen wel ?
Dus over een aantal jaar kunnen we van jou een foto ala LL verwachten (100% naturel)
Dan zal je nu ook wel al een aardige basis hebben !

Waarom moet je zo persoonlijk gaan worden ? dit topic gaat over artiesten en niet over mij, als ik geen doorzettingsvermogen had en niet breed kon worden zonder aas zoals jullie had ik misschien deze ectorappers ook wel beschuldigd van AAS.

Check 50 zijn tepels...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven