Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
dat is Jesaja
met zoveel posts zou je dat normaal al moeten weten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met zoveel posts zou je dat normaal al moeten weten
mickey Rourke en 50 cent zijn volgens mij dan wel enigste die er iets uitgehaald hebben..de rest vind ik maar te mager voor roids![]()
dat is Jesajamet zoveel posts zou je dat normaal al moeten weten
![]()
Elk topic waarin het over n*gers gaat, verschijnt die foto uiteindelijk.

dat is Jesajamet zoveel posts zou je dat normaal al moeten weten
![]()

Elk topic waarin het over n*gers gaat, verschijnt die foto uiteindelijk.

mickey Rourke en 50 cent zijn volgens mij dan wel enigste die er iets uitgehaald hebben..de rest vind ik maar te mager voor roids![]()

Zo goed als alle sterren zitten aan de AAS, en je moet je niet zo blindstaren op het feit hoe buff ze zijn etc ook de vrouwen gebruiken om af te vallen en wat spiermassa bij te krijgen.

Valt wel mee hoor. Beetje vochtig alleen. Maar dat is natuurlijk.![]()

Hoezo komt Dre trouwens op een award uitreiking in zijn cheap ass shit spijkerbroek en blauwe shirt optreden?
pff..
Hoezo komt Dre trouwens op een award uitreiking in zijn cheap ass shit spijkerbroek en blauwe shirt optreden?
pff..

Vind dat die er echt raar uitziet
Veel massa, lijkt alsof er heel veel vet (plooien onder zijn pecs en abs) tussen zit maar toch zie je zijn abs duidelijk...
Zijn buik ziet er 'dik' uit, maar toch zie je die abs... Net implants ofzo![]()

omdat hij breed is, dan hoef je je niet als een modepopje te kleden om er goed uit te zien.
al de rest was hij uitgegroeid
maar dan nog zal zijn spijkerbroek en shirt misschien nog meer kosten als jou of mijn volledige kledingkast![]()