XXL Nutrition

Artiesten die aan de roids zouden zitte

Status
Niet open voor verdere reacties.
quote:Citaat:
Origineel gepost door
- Timbaland
- Nelly
- 50
- Dre
- BigMaus
- yin yang
- kriel
- Nightfly
- Tremendes
- Johnnybgood

etc. etc.

Dat zijn bad ass mofo's man, idd heavy users!!:quote

ja die hebben allemaal roidrage :twitch:

Grote namen idd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://nl.youtube.com/watch?v=Lpyj_LlSovI

Als deze gasten clean zijn. Dan kap ik nu met Bodybuilding.

zwarten hebben vaak goede genen...trouwens LL cool J heeft al eens toegegeven AS gebruikt te hebben..
wat nelly betreft, die kan daar gewoon een jaar of 6 over hebben gedaan en nu een goede fysiek hebben. Geen extreem ronde schouders, geen super laag vet...kan makkelijk met goede genen.

Ben ik de enige die vindt dat Nelly een enorm lelijk lichaam heeft?

Celebs hebben een druk en onregelmatig leven en vliegen van hot naar her dus dan zie ik niet in waarom je geen roids zou gebruiken om toch de celebrity look erop na te houden.

Album cover nieuwe album van Nelly

CD zuigt btw.

Mwoa mensen als Christian Bale enzo die echt miljoenen krijgen voor The Dark Night die hebben een voedingscoach, trainingscoach etc. alles voor de rol anders krijgen ze hem niet. Bij hem denk ik niet dat het met roids is gebeurd. Maar Nelly is altijd al een buffe nig*ah geweest ook voor Nellyville en al die oudere albums.
Dr. Dre ziet er trouwens wel heel huge uit opeens!!!:eek:

mensen die denken dat een personal trainer hetzelfde effect heeft als roids :roflol:

mensen die denken dat een personal trainer hetzelfde effect heeft als roids :roflol:

hahahaha inderdaad.

Nee hij gebruikt geen roids hij heeft een personal trainer

Wat een bullshit alsof je met een personal trainer ineens 3x zo hard groeit.
**** that artiesten gebruiken net zo hard roids, en gelijk hebben ze, ze hebben geen tijd om over 5 jaar groot te zijn.
Ecto zijn is uit, gespierd zijn is in. Als ze dat allemaal naturel moeten bereiken dan zijn ze jaren te laat.

LL cool J spant trouwens de kroon, maar die gast trainde altijd al. Mooie fysiek heeft die player!

Laatst bewerkt:
Idd, the Ladies Love Cool James.

voor

na

@baka
wtf is die lelijke n*ger op je eerste pic?

Toch jammer om dan te zien dat er duidelijk geen massieve poten onder zitten. En ub-verhoudingen zijn ook niet top te noemen uiteraard.
Maar hij is natuurlijk geen bodybuilder, dat scheelt. :o

mickey Rourke en 50 cent zijn volgens mij dan wel enigste die er iets uitgehaald hebben..de rest vind ik maar te mager voor roids :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven