AndroidHealthClinic

AS en de invloed op bepaalde spiergroepen

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Op bodypage staat vermeld dat Deca vooral invloed heeft op armen en borst.

Het onderzoek van NeCeDo, waarbij krachtsporters 8 weken lang 200 mg Deca toegedient kregen, geeft aan dat er geen spiermassa op de armen bijkwam. (overigens heb ik grote vraagtekens bij dit onderzoek, omdat de proefpersonen slechts 3,5 kg massa wonnen op 8 weken :eek:. Vraag met toch af of training/voeding/rust/motivatie wel in orde waren)

Wat ik me wel af ben gaan vragen na het lezen van deze stukken, is of het waar is dat bepaalde AS meer invloed hebben op bepaalde spiergroepen dan anders AS. Bijvoorbeeld, borst en benen reageren goed op Deca, terwijl andere spiergroepen beter op andere AS reageren.
Theorethisch klinkt het zeer onwaarschijnlijk in elk geval. Weet iemand hier meer van? Of ervaring mee misschien?

Waar komt die bullshit nou weer vandaan. Als je deca zet gaan de steroiden zich hechten aan de receptoren van de spieren door het hele lichaam. Dus niet alleen aan de receptoren van je armspieren en borstspieren. En bovendien is dit niet te meten omdat het per persoon verschilt welke spiergroep snel groeit. De een heeft een goede borst de andere goede armen en de genetische freak allebij.

haha idd, het heeft imo geen invloed op een specifieke spiergroep, het is vooral belangrijk dat elke spiergroep evenveel aandacht krijgt, en de achterliggende groepen extra aandacht krijgen!!! alleen zo zullen de proporties kloppen, maar dit heeft in principe niets met as te maken, dit moet altijd gehanteerd worden, anders krijg je het popeye syndroom niet??!! :D

wat er beweerd wordt is dat deca meer invloed heeft op de grote spiergroepen (daarom borst en benen), misschien omdat deca vooral een eiwitspaarder is. ik weet niet of het waar is omdat ik nog nooit deca genomen heb. ik heb het alleszins toch ook al verschillende keren gelezen en gehoord.

komt van nedeco zegt toch al genoeg :D

Dat verschilende middelen meer op bepaalde spiergroepen werken heb ik ook al eens aan gedacht. Zou best kunnen! Deca (only) was bij mij het enige middel waarmee ik ooit flink vooruit ben gegaan met bankdrukken. Ik kreeg er ook flinke triceps en borst mee en mijn rug groeide ook flink en mijn benen ietsje minder. Maar aan mijn schouders en biceps had ik niks gemerkt.

Terug
Naar boven