- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Op bodypage staat vermeld dat Deca vooral invloed heeft op armen en borst.
Het onderzoek van NeCeDo, waarbij krachtsporters 8 weken lang 200 mg Deca toegedient kregen, geeft aan dat er geen spiermassa op de armen bijkwam. (overigens heb ik grote vraagtekens bij dit onderzoek, omdat de proefpersonen slechts 3,5 kg massa wonnen op 8 weken
. Vraag met toch af of training/voeding/rust/motivatie wel in orde waren)
Wat ik me wel af ben gaan vragen na het lezen van deze stukken, is of het waar is dat bepaalde AS meer invloed hebben op bepaalde spiergroepen dan anders AS. Bijvoorbeeld, borst en benen reageren goed op Deca, terwijl andere spiergroepen beter op andere AS reageren.
Theorethisch klinkt het zeer onwaarschijnlijk in elk geval. Weet iemand hier meer van? Of ervaring mee misschien?
Het onderzoek van NeCeDo, waarbij krachtsporters 8 weken lang 200 mg Deca toegedient kregen, geeft aan dat er geen spiermassa op de armen bijkwam. (overigens heb ik grote vraagtekens bij dit onderzoek, omdat de proefpersonen slechts 3,5 kg massa wonnen op 8 weken
. Vraag met toch af of training/voeding/rust/motivatie wel in orde waren)Wat ik me wel af ben gaan vragen na het lezen van deze stukken, is of het waar is dat bepaalde AS meer invloed hebben op bepaalde spiergroepen dan anders AS. Bijvoorbeeld, borst en benen reageren goed op Deca, terwijl andere spiergroepen beter op andere AS reageren.
Theorethisch klinkt het zeer onwaarschijnlijk in elk geval. Weet iemand hier meer van? Of ervaring mee misschien?