- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 135kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch merk je er in de praktijk weinig van, hoeveel mensen ken jij die ziek zijn geworden door aspartaam? Maar hoeveel mensen ken jij die elke dag pakken suiker binnenkrijgen en zwaarlijvig zijn. Hoeveel diabetes patienten zijn er wel niet? De studies zijn vaak op ratten gedaan, beestjes met een veel kleinere omvang en heel ander metabolisme. Voor zover ik weet zijn er niet voldoende bewijzen dat de aanbevolen maximale dosis schadelijk is voor de mens. Natuurlijk, als je maar diep genoeg graaft dan kan je alles wat er in de supermarkt ligt als schadelijk bestempelen, allemaal met een grote korrel zout (of in dit geval aspartaam) te nemen.ray007 zei:
wimmos zei:Een vriendin van me heeft hierover een essay moeten schrijven en moest gebruik maken van een 5-tal verschillende onderzoeken... Deze bewezen allemaal dat Asp niet schadelijk is voor kanker.

eh ik drink toch zeker al ongv 3 a 4 jaar, 3 liter cola-light per dag :| wat nu
Drink water of melk of vruchtensappen. Ik zou niet eens normaal kunnen leven met het gevoel 3 liter cola te drinken per dag. Dan zou ik me gewoon ongezond voelen.
3 liter is al belachelijk he cQb
leg mij dan eens uit hoe je kanker kan krijgen van 2 aminozuren1) wie heeft het onderzoek gefinancierd?
2) als het op ratten geen effect heeft dan ook niet op mensen?
3) asbest heeft ook geen effect op ratten ... incubatie tijd is te lang
Ik krijg hoofdpijn van Aspartaan ... dus ik neem het niet, ongeacht of je er nu kanker van kunt krijgen of niet.
nu karma! die ****ing dt fouten altijdJou post verdienT geen karma zolang je verdiend met een D schrijft![]()
hoewel ik eerst van andere mening was, raad ik iedereen aan om aspartaam als zoetstof te gebruiken, aspartaam is niet schadelijk omdat het in je lichaam gewoon in 2 natuurlijke aminozuren veranderd
die fonteine site is pro stevia anti aspartaam zoals meeste "natural health" sites, echter is stevia niet zo gezond en is het eigenlijk stevia wat synthetish is voor het lichaam aangezien aspartaam in natuurlijke aminozuren opsplitst
overigens dat italiaanse onderzoek is broddelwerk
als je tegen aspartaam bent kan je onmogelijk pro suiker zijn, suiker is veel slechter als zoetstof en zou je alleen uit fruit mogen halen
stiekem geen zin om alleen water, melk en vruchtensap te drinken (lust geen melk)
Aspartaam bevat bijproducten? Aspartaam is een gemetyleerde ester van de peptide van twee natuurlijk voorkomende aminozuren.
Als je zo denkt heb je zeker ook grotere kans op kanker als je bijvoorbeeld creatine methyl ester gebruikt.
Er zijn zoveel chemische verbindingen in de hedendaagse voeding, maar de meeste zijn gewoon veilig.
1)
Ik krijg hoofdpijn van Aspartaan ... dus ik neem het niet, ongeacht of je er nu kanker van kunt krijgen of niet.