MuscleMeat

Athom's log

athom

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
74kg
Ik wil graag een log bijhouden ter motivatie en als leerplek. Zo kunnen anderen zien of ik progressie maak en kunnen aanmerkingen geven. Ik hoop dat deze log een motivatie word voor meerdere starters. Heb een nieuw schema gemaakt na 5 maanden Rippetoe te hebben gedaan. Op aanraden van veel anderen ben ik gegaan voor een UB/LB.

In deze log wil ik voor eerst mijn trainingen en progressies bijhouden.

Mijn schema:

MA: LB

Squat 5x5
Seated calf raises
Leg curl

Romanian DL 2x5
Seated cable row

Wrist curl

DI: UB

Bench press 5x5
DB press
Flyes

DB shoulder press
DB side raise

Ez-curl
Dips

DO: LB

Deadlift 3x5
Front pulldown
BOR
Pull ups to fail

Leg curl
Standing calf raises

Reverse curl

ZA: UB

MP 5x5
Upright row
Cable front raise

Incline BP
Incline DB press

Pressdown
DB curl

Voor de rest alles 3x10

Zal volgende keer mijn voedingsschema posten. Ga in de bulk met zo'n 3500kcal.

Maandag begin ik met de eerste training.

Supps:
-Whey
-Alive Men's van natures way vitaminen.
-Omega 3
-Creatine
-Vitamine D 1x per 2 dagen 5000IU
-Assault PWO

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag eerste training gedaan:

Wil graag opnieuw beginnen met opbouwen dus ben laag begonnen deze training en dat wil ik verhogen de komende trainingen.

Wel een goede LB day maar heb niet echt hard getraind omdat ik niet hoog gewicht heb gepakt. Hier de training:

Squat:

5x20kg
5x40kg
5x5x60 (is niet mijn max maar zoals ik al zei ben laag begonnen.

Seated calf raises: (heb deze oefening voor het eerst in mijn schema dus moet nog even de juiste techniek onder controle krijgen. Ik heb 30 kilo op mijn benen gepakt en voorkant voeten op een schijf gelegd en gaan maar.

3x10x30

Leg curl: Eerste keer in mijn training opgenomen maar vanwege het nog ontbreken van het juiste attachment voor mijn low pulley deze overgeslagen. Heb het geprobeerd met een stuk touw maar dat sneed er na 2x al behoorlijk in.

Romanian DL: Ook eerste keer in mijn training opgenomen en viel nog aardig tegen. Was de heerlijkste oefening vandaag waarbij ik mijn onder/midden rug en mijn hams goed voelde.

3x10x25

Seated cable row: Ook eerste keer. Begon aardig laag met 2x10x25. Toen 2x10x30. En daarna nog een keer 1x10x35. Kan hier volgende keer gewoon op 35 beginnen want was aardig te doen.

Wrist curl: Goede pijn in onderarmen.

3x10x25

Niet echt een geslaagde training maar moet toch eerst ff alles uittesten. Als ik volgende LB training nog geen leg curl attachment heb vervang ik hem met lunges.

Morgen UB day. Hopen dat deze training me beter afgaat dan die van vandaag. Ondanks dat ik Assault vooraf genomen en ik keiharde motivatie had heb ik niet lekker getraind.

Terug
Naar boven