Fitness Seller

Auto ongeluk

dinosaur

Novice
Waardering
2
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
21%
Hoi,

Ik ben een superfanatieke bb-er. Maar heb vorige week donderdag helaas een ernstig autoongeval gehad.. 2 gebroken ribben, gekneusde knieen, een gekneusde hartspier, een afgescheurde tong en een zware hersenschudding. Verder de hele kop in elkaar!! dat word vast een tijd niet trainen. Iemand ervaring hoelang het duurt voordat je weer kunt trainen met gebroken ribben?

heb wel gekneusde ribben gehad, staat 8 weken voor volledig herstel, was na 2 weken alweer aan het trainen.
klotezooi man, beterschap!

WTF!Afgescheurde tong en gekneusde hartspier??!! Klinkt ****ed up...
Beterschap, en veel succes met herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
ja echt de afgescheurde tong was het ergste van alles. hij hing nog aan een halfe centimeter vast.... ze hebben em helemaal vastgehecht. en kan alleen maar vloeibare voeding via een slangetje eten en niet praten en slikken. Daar gaan mn spieren door eiwittekort :S probeer zoveel mogelijk shakes naar binnen te gieten voor zover mogelijk maar het is een ramp. krijg nooit genoeg voeding binnen.,

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 08:38 ----------

is sondevoeding verder nog een btje eiwitrijk dan?

Ik krimp in elkaar bij de gedachte van die tong kerel!

Heb ooit eens een gebarsten borstbeen gehad van een ongeval en dat heeft me toch 4-5 maanden gehinderd.

Mijn ribben waren enkel gekneusd.

heb jij pics van die tong en de rest?

ja pics van mezelf heb ik momenteel niet, lig aan het infuus enzo en ben niet instaat om fotos van mezelf of mn tong te make...

wel van de crash zelf die zal ik ff toevoegen

auto1.jpg

auto2.jpg

auto3.jpg

die groene nissan was van mij... met 80km.u frontaal op een tegeligger

Die oude pick-up geeft een stuk minder mee zo te zien.
Nasty ongeval man.

Beterschap! Ik zou zorgen dat ik in ieder geval genoeg hersteld zou zijn
voor je weer gaat trainen. Spieren pak je snel genoeg weer terug door spier
geheugen als je voeding in orde is.

Ziet er niet best uit... Heb zelf al openbeenbreuk gehad (ook door een auto-ongeval) en 3 ribben, heeft me 7 maanden gekost om erboven op te komen. Heb wel na een maand of 3-4 trainingen hervat, maar tot de dag van vandaag zit zwaar squaten en max-benchen er echt niet meer in.

ik ga iig zorgen voor minimaal 6 weken niet trainen voor voldoende rib-herstel. Zit momenteel aan de morfine dus heb niet heel veel last gelukkig, maarja da moet je straks ook weer vanaf

Ziet er niet best uit..
Wat is er gebeurt dat jullie frontaal botsen?
beterschap iig.

Wat is er gebeurd inderdaad en wie was schuld? Ik neem aan dat hij of jij op de andere weghelft terecht is gekomen.

Beterschap en hopelijk herstel je snel met jouw vechtlust.

ja het was mijn schuld, was na een zeer zware en moeilijke week met weinig slaap achter het stuur in slaap gevallen waarschijnlijk. Maar zeker weten doe ik het niet, ik weet er verder helemaal niks meer van. Behalve van het moment dat ik door de brandweer uit de auto was geknipt. bedankt voor de steunb

haha, wel een interessant stukje, het het idd al vaker gehoord dat je spieren zouden groeien als je er mentaal veel mee bezig bent. Ooit is gelezen in een wetenschappelijk blad... bronnen heb ik niet
maar ga het zeker proberen. heb er de tijd voor dus :D

Terug
Naar boven