XXL Nutrition

Auto Theorie

Shottaz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
67kg
Vetpercentage
8%
Beste dbbers

Morgen middag moet ik op voor theorie examen voor auto.
Mijn vraag was, is het nu zo moeilijk?
En ik heb van mijn rij instructeur een cd en boekje gekregen, met de cd heb ik aantal x geoefent.
En 9 van de 10 x slaag ik op de proefexamens.
Zullen dit ongeveer dezelfde vragen zijn?

Mvg

Ongeer dezelfde vragen, gewoon beantwoorden met wat het veiligst is voor de weg. En nee, zo heel moeilijk is het niet.

Geen rede tot zorg imo.

No worries mate,
echt niet moeilijk !

Nee niet moeilijk, heb nooit het boekje aangeraakt toen, alleen via cdrom geoefend.
Als je nu al de meeste van de examens hebt gehaald haal je het dan ook wel, met een beetje logisch nadenken.

Piece of cake!

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 14:30 ----------

Nee niet moeilijk, heb nooit het boekje aangeraakt toen, alleen via cdrom geoefend.
Als je nu al de meeste van de examens hebt gehaald haal je het dan ook wel, met een beetje logisch nadenken.

Lord have mercy :O
What a body

Is echt piece of cake...

Ik heb er 2x over gedaan omdat ik te lui was om te leren.

Ik had 0.0 geleert ging de 1e keer op toen 2 fout teveel, hierdoor had ik zoveel zelfvertrouwen gekeken dat ik weer niet ging leren, en ja hoor geslaagt.

Maar dit komt denk ik omdat ik al verkeersinzicht heb ( scooter theorie enz )

Dus gewoon ff beetje leren en het lukt makkelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf ook 2 jaar scooter gereden:p

Ik vind het wel moeilijk, voor de motor 2 keer gezakt en voor auto ga ik binnenkort...

Prima te doen, en als je op die testen het haalt dan haal je het echte examen ook wel :)

Ik heb afgelopen vrijdag gedaan, je hebt 2 gedeeltes: Het ene gedeelte gaat over je verkeersinzicht, krijg je dus die plaatjes te zien en moet je zeggen remmen, gas loslaten of niets. Als je een kind ziet lopen ergens is het eigenlijk altijd remmen, als je helemaal niks ziet is het niets. Alleen soms beetje gokken tussen remmen en gas loslaten, denk dat je iets voorzichtiger in moet vullen dan wat natuurlijk lijkt en dat gedeelte moet prima lukken. Je hebt hier wel vrij kort de tijd dus zorg dat je op tijd wat invult, mijn fouten in dit gedeelte kwamen grotendeels omdat ik te sloom was...

Het andere gedeelte is dus echt die theorie, gewoon zorgen dat je alle voorrangsregels goed kent. Dan heb je dat allemaal goed, verder moet je gewoon veel van die regeltjes kennen, hoe hard je met een aanhanger mag rijden op een autoweg, hoe lang een glas alcohol in je lichaam blijft etc. Wat me zelf ook opviel was dat je aan de reactie in de zaal vaak kon horen wat goede antwoord was, hoorde je soort zucht ^-^.

Als je die oefenexamens al ownde moet wel goed komen. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb afgelopen vrijdag gedaan, je hebt 2 gedeeltes: Het ene gedeelte gaat over je verkeersinzicht, krijg je dus die plaatjes te zien en moet je zeggen remmen, gas loslaten of niets. Als je een kind ziet lopen ergens is het eigenlijk altijd remmen, als je helemaal niks ziet is het niets. Alleen soms beetje gokken tussen remmen en gas loslaten, denk dat je iets voorzichtiger in moet vullen dan wat natuurlijk lijkt en dat gedeelte moet prima lukken. Je hebt hier wel vrij kort de tijd dus zorg dat je op tijd wat invult, mijn fouten in dit gedeelte kwamen grotendeels omdat ik te sloom was...

Het andere gedeelte is dus echt die theorie, gewoon zorgen dat je alle voorrangsregels goed kent. Dan heb je dat allemaal goed, verder moet je gewoon veel van die regeltjes kennen, hoe hard je met een aanhanger mag rijden op een autoweg, hoe lang een glas alcohol in je lichaam blijft etc. Wat me zelf ook opviel was dat je aan de reactie in de zaal vaak kon horen wat goede antwoord was, hoorde je soort zucht ^-^.

Als je die oefenexamens al ownde moet wel goed komen. Succes!
Dankjewel voor je antwoord man.
Ik heb op oefen examens gewoon soort van CBR examen, dus ook met tijd etc. Ik heb vandaag 10 examens gemaakt en alle 10 geslaagd, dus in totaal zo'n 650 vragen haha

ik had dag van te voren van 10 uur smorgens tot 6 uur smiddags theorie les uit een samenvatting van het boek zelf

in 1x geslaagd zonder problemen :)

Terug
Naar boven