Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ff naar buiten kijken hoe rustig het is!

Algehele avondklok zorgt ervoor dat er makkelijker te handhaven is. Wie gaat anders groepsvorming controleren? Het mag nu ook al niet en gebeurd toch.

Als er na de avondklok mensen op straat zijn, kunnen deze er moeilijker vanaf komen met een smoes.
Als je die logica doortrekt dan sluiten we best iedereen op of chippen we iedereen met een GPS tracker. Dan kan alles opgespoord worden...

Keek net naar buiten. Zag alleen de strooier

Nevermind

Laatst bewerkt:

Famke Louise leidt politie naar illegaal geopende kapsalon​

De politie heeft vrijdagmiddag een kapsalon op een industrieterrein in Wateringen in het Westland aangetroffen, meldt de nieuwssite WOS. Vier stoelen waren bezet en een vijfde klant wachtte op zijn beurt. De aanwezige personen hebben een proces verbaal gekregen.
De agenten kwamen de zaak op het spoor door een Instagrambericht van BN'er Famke Louise. Zij haalde een vriend op die bij de bewuste kapsalon was geweest. De agenten herkenden de omgeving en kwamen in actie.
Anderhalve week geleden kwam Famke Louise ook in het nieuws toen bleek dat ze in een loods in het Noord-Hollandse dorp Lijnden met een grote groep mensen een muziekclip opnam. Er werden 66 coronaboetes uitgedeeld.

Famke Louise het gezicht van het verzet :emo:

Escaa-wXUAgkwWm?format=jpg&name=large.jpg

Had niet anders verwacht van mijn landgenoten, zo weinig verzet.

Toe maar.

Dat moet je dat verbieden en niet anderen straffen die dat niet doen. Disproportioneel...
Wat als ik iemand ga bezoeken die twee uur van me vandaan woont en ik door file om 21u20 of zo nog niet thuis ben? Dan riskeer ik een boete terwijl ik niemand kan besmetten.
Omdat het je eigen verantwoordelijkheid is, en als er echt sprake is van overmacht dan zullen ze daar vast rekening mee houden. Dan vertrek je toch een uurtje eerder. Alsof er überhaupt een file is vlak voor de avondklok, en waarschijnlijk wordt er net zoals in Nederland gewoon een uitzondering gemaakt voor honden.

• Like
Waarderingen: Onit
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven