- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze landen lijken zo op elkaar:In BE wel, 1 telefoontje op basis van vermoedend naar een onderzoeksrechter en een minuutje later beuken ze de deur in
Als je die logica doortrekt dan sluiten we best iedereen op of chippen we iedereen met een GPS tracker. Dan kan alles opgespoord worden...Algehele avondklok zorgt ervoor dat er makkelijker te handhaven is. Wie gaat anders groepsvorming controleren? Het mag nu ook al niet en gebeurd toch.
Als er na de avondklok mensen op straat zijn, kunnen deze er moeilijker vanaf komen met een smoes.
Behalve op Urk. Wat een idioten daar
Bom op dat cokeverslaafd kutdorp
Die antwoorden aan geen hogere macht anders dan de HEERE.

Jij hebt je mobiel de cel in weten te smokkelen?Had niet anders verwacht van mijn landgenoten, zo weinig verzet.
Ben `s avonds aan het internetten.Had niet anders verwacht van mijn landgenoten, zo weinig verzet.
Was net wel even buiten wat in de vuilnisbak gooien.Welke actie heb jij zelf ondernomen dan?Had niet anders verwacht van mijn landgenoten, zo weinig verzet.
Ik heb een 'get out of jail free-bicep'
Omdat het je eigen verantwoordelijkheid is, en als er echt sprake is van overmacht dan zullen ze daar vast rekening mee houden. Dan vertrek je toch een uurtje eerder. Alsof er überhaupt een file is vlak voor de avondklok, en waarschijnlijk wordt er net zoals in Nederland gewoon een uitzondering gemaakt voor honden.Dat moet je dat verbieden en niet anderen straffen die dat niet doen. Disproportioneel...
Wat als ik iemand ga bezoeken die twee uur van me vandaan woont en ik door file om 21u20 of zo nog niet thuis ben? Dan riskeer ik een boete terwijl ik niemand kan besmetten.