XXL Nutrition

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat het je eigen verantwoordelijkheid is, en als er echt sprake is van overmacht dan zullen ze daar vast rekening mee houden. Dan vertrek je toch een uurtje eerder. Alsof er überhaupt een file is vlak voor de avondklok, en waarschijnlijk wordt er net zoals in Nederland gewoon een uitzondering gemaakt voor honden.
Beroep doen op de good will van een agent.... no thank you. Als ik niet in de buurt kom van iemand dan moet niemand me een boete geven omdat ik iemand in gevaar zou brengen. Nogmaals, op een volle tram mag tot 20 u00 en daarna niet meer in een lege straat? Crazy dat mensen die normaal zijn beginnen vinden.

ha ha net pas thuis van een feestje hihi
invasion of the body snatchers GIF

En dan blijf je gewoon slapen :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
Mensen die denken dat je met dit soort maatregelen een zeer besmettelijk virus kan stoppen zijn hetzelfde als mensen die denken dat je met windmolens het klimaat kan 'redden'.

Denk je echt dat het komt door hier en daar een klein feestje ?😂😂😂
Die feestjes vinden toch niet plaats in een vacuüm?

Voorbeeld uit België: vrouw op wintersport geweest, niet aan quarantaine gehouden, want negatieve sneltest, dus 5k mensen in quarantaine via met name school dochter.

Op het forum de afgelopen dagen voorbeelden van mensen die op een feestje waren waar mensen waren waarbij op de afdeling op het werk een uitbraak was of die klachten hadden, maar O&N niet wilden missen.

Nederland is een mooie hub in de wereld, ging de Britse variant via Schiphol naar Mexico, nu spelen we een rol in een mogelijke uitbraak in Nieuw Zeeland:
Weer coronageval in Nieuw-Zeeland, besmette vrouw was in Nederland - https://nos.nl/l/2365718

Laatst bewerkt:
Mensen die denken dat je met dit soort maatregelen een zeer besmettelijk virus kan stoppen zijn hetzelfde als mensen die denken dat je met windmolens het klimaat kan 'redden'.
Geloof je wel dat we met maatregelen de verspreiding van die virus kunnen terugdringen. En zo ja, welke maatregelen kunnen dam wel helpen?

De optelsom van iedereen die het niet zo nauw neemt met de regels kan wel degelijk het verschil maken tussen een R>1 en een R<1.
Ja maar wat verwacht je , dat iedereen er hetzelfde instaat als jij en dus ook op dezelfde manier omgaat met de genomen maatregelen?

Man man man, wat leven er toch een stelletje zwakzinnige proleten in dit land. En dan dacht ik altijd alles gezien te hebben bij shows zoals man bijt hond etc. Het wordt tijd dat er met scherp wordt geschoten en dat we de Goelag gaan herintroduceren.

Ik ben werkelijk waar benieuwd wat er gebeurd als dit virus muteert tot eentje met een kill rate van de pest, als deze simplistische hysterische mong*len niet eens klok kunnen lezen. Maar wellicht is dat wel een goed idee, want we zijn hard toe aan een grote schoonmaak.

Ja maar wat verwacht je , dat iedereen er hetzelfde instaat als jij en dus ook op dezelfde manier omgaat met de genomen maatregelen?
Als genoeg mensen zich niet aan de maatregelen houden, want wat maakt één feestje (wel dat van zichzelf, niet van de buren) nu uit en de besmettingen dalen niet (hard genoeg), dan ben jij waarschijnlijk de eerste die zegt dat de maatregelen niet werken en dat het maar goed is dat jij je dat feestje niet hebt ontzegd.

Laatst bewerkt:
Lekker man, jarig op de eerste nieuwe dag van de avondklok.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven