- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Niet als je daarvoor de straat moet oversteken.Mag je straks na 21:00 nog wel naar buiten op je eigen terrein?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet als je daarvoor de straat moet oversteken.Mag je straks na 21:00 nog wel naar buiten op je eigen terrein?
Om met een compromis tot 21:00 te komen.
Ok, ik twijfelde of ik nog wel via de voortuin naar mijn schuur zou mogen.
Om met een compromis tot 21:00 te komen.
Later zou geen zin meer hebben, omdat mensen dan nog rustig elders kunnen gaan eten en natafelen en weet ik het wat.
Een opzetje van de coalitie (VVD, CDA, D66, CU) om D66 de draai kunnen laten maken, ik heb het ook niet verzonnen.
Een opzetje van de coalitie (VVD, CDA, D66, CU) om D66 de draai kunnen laten maken, ik heb het ook niet verzonnen.
Plagiaat dit Steks.Ok, ik twijfelde of ik nog wel via de voortuin naar mijn schuur zou mogen.
Wacht eens, mag je dan nog wel 's avonds je schuur in?![]()
Maak het nou niet nog erger dan dat het al is.Ja, das ist verboten! Keine Ausnahmen!Dus ff naar je garagebox aan het eind van het blok ist verboten?
Voor mij mag dit nog enkele maanden aanhouden.word zo moe van al die mensen die vanuit hun eigen persoonlijke situatie beredeneren dat het allemaal wel meevalt
leuk voor je dat jij er geen last van hebt
sommige mensen hebben 's avonds ook nog een leven
Nou dat Thuggies Rukkies hier niet is, dat brengt pas rustVoor mij mag dit nog enkele maanden aanhouden.
Zalig.
Aparte reactie.Nou dat Thuggies Rukkies hier niet is, dat brengt pas rust
Missen jullie hem niet (als kiespijn)
Nog een goeie week rustag hier...
@ThuggishRuggishNou dat Thuggies Rukkies hier niet is, dat brengt pas rust
Missen jullie hem niet (als kiespijn)
Nog een goeie week rustag hier...
Als criminoloog kan ik de avondklok onmogelijk aanvaarden noch respecteren. Dat men samenscholing verbiedt, ok, maar als ik in mijn eentje, om 21u00 mijn hond wil uitlaten, dan verhoog ik niemands kans om ziek te worden. We mogen op propvolle trams naar het werk gaan maar niet na 21u00 alleen op straat lopen? Nope, doe ik niet aan mee. In België moet de Raad van State nog ten gronde beslissen of dit niet tegen de grondwet is.