Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus ff naar je garagebox aan het eind van het blok ist verboten?

Om met een compromis tot 21:00 te komen.

Later zou geen zin meer hebben, omdat mensen dan nog rustig elders kunnen gaan eten en natafelen en weet ik het wat.
Joking Not Funny GIF

word zo moe van al die mensen die vanuit hun eigen persoonlijke situatie beredeneren dat het allemaal wel meevalt
leuk voor je dat jij er geen last van hebt
sommige mensen hebben 's avonds ook nog een leven
Voor mij mag dit nog enkele maanden aanhouden.
Zalig.

Als criminoloog kan ik de avondklok onmogelijk aanvaarden noch respecteren. Dat men samenscholing verbiedt, ok, maar als ik in mijn eentje, om 21u00 mijn hond wil uitlaten, dan verhoog ik niemands kans om ziek te worden. We mogen op propvolle trams naar het werk gaan maar niet na 21u00 alleen op straat lopen? Nope, doe ik niet aan mee. In België moet de Raad van State nog ten gronde beslissen of dit niet tegen de grondwet is.

Nou dat Thuggies Rukkies hier niet is, dat brengt pas rust :D
Missen jullie hem niet (als kiespijn)
Nog een goeie week rustag hier...
@ThuggishRuggish

Als criminoloog kan ik de avondklok onmogelijk aanvaarden noch respecteren. Dat men samenscholing verbiedt, ok, maar als ik in mijn eentje, om 21u00 mijn hond wil uitlaten, dan verhoog ik niemands kans om ziek te worden. We mogen op propvolle trams naar het werk gaan maar niet na 21u00 alleen op straat lopen? Nope, doe ik niet aan mee. In België moet de Raad van State nog ten gronde beslissen of dit niet tegen de grondwet is.

Zo kan je alles beredeneren... als iedereen zich er nu eens aan houdt ipv huilen om de maatregelen :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven