Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
De politiek in dit land is 1 grote grap.
Staat die grapperwaus met zijn kale b**kes op tv nu te verkondigen dat we ons echt allemaal aan de maatregelen moet houden.

Ja joh, net als bij jouw bruiloft. Dwaas.

Okeeeee, jij denkt dus hier een beetje advocaat voor de duivel te kunnen spelen
Nee, hoor, waar maak je dat uit op?

Je kan toch heel verschillend aankijken tegen de avondklok op zichzelf, de manier waarop dat wettelijk geregeld is en hoe je met het einde van de maatregel moet omgaan als dat wettelijk niet goed geregeld blijkt?

Nou Rutte gaf alweer aan dat de cijfers er nog zeker niet goed uitzien.
Maatregelen volgende week dus maar verlengen tot april :roflol:
Mogelijk is hetgeen wat Viruswaanzin nu heeft bereikt een verlenging van de avondklok.

Vanmiddag opschorting hangende HB, ondertussen ook een spoedwet. Als die spoedwet er is kan je lastig deze maatregel weer snel intrekken, dan moet ie wel een tijdje gelden.

Mijn gok is dat het nu ipv 2 maart nu tussen 2 maart en de verkiezingen wordt.

Mogelijk is hetgeen wat Viruswaanzin nu heeft bereikt een verlenging van de avondklok.

Vanmiddag opschorting hangende HB, ondertussen ook een spoedwet. Als die spoedwet er is kan je lastig deze maatregel weer snel intrekken, dan moet ie wel een tijdje gelden.

Mijn gok is dat het nu ipv 2 maart nu tussen 2 maart en de verkiezingen wordt.
Bedoel je met verlenging avondklok niet maatregelen?

Bedoel je met verlenging avondklok niet maatregelen?
Nee, want ik denk niet dat alle maatregelen voor de verkiezingen worden ingetrokken.

Als je ondernemer bent dan zou je misschien het liefst heel strenge maatregelen wensen in de hoop dat dat een scherpe daling teweeg brengt en er eerder versoepeld zou kunnen worden.

Als een avondklok om 22u of 23u de prijs is voor het openen van scholen, winkels, sportscholen en horecazaken betaal ik die graag.

Nee, hoor, waar maak je dat uit op?

Je kan toch heel verschillend aankijken tegen de avondklok op zichzelf, de manier waarop dat wettelijk geregeld is en hoe je met het einde van de maatregel moet omgaan als dat wettelijk niet goed geregeld blijkt?
Is die onduidelijkheid/onhandigheid van het opschorten niet een gevolg van hoe zulke juridische uitspraken nou eenmaal direct effect horen te hebben?

Ik lees over de mensen die overlijden na het vaccin een uitgebreide uitleg dat deze mensen zeer kwetsbaar zijn en dit het laatste zetje was. Kunnen we dit net als Corona dan bij deze, vaccindoden gaan noemen?

Niet helemaal serieus bedoeld maar de ironie vind ik wel grappig.

Als je ondernemer bent dan zou je misschien het liefst heel strenge maatregelen wensen in de hoop dat dat een scherpe daling teweeg brengt en er eerder versoepeld zou kunnen worden.
Aannemende dat er geen enkele andere mogelijkheid is om het eind van de wereld te voorkomen. Als ik ondernemer was en het als een stevige verkoudheid zag, waar we als het echt moet noodzorg voor kunnen inzetten en het dan wel net als elke andere verkoudheidsepidemie zouden redden, zou ik toch zo min mogelijk maatregelen willen. Of slimmere.

Ik zou het mooi vinden als het de komende 2 weken niet meer in werking is en er dan geen stijging in de besmettingen komt. Dat zowel de maatregel zinloos bleek, alsook de inschatting van de britse variant er compleet naast zat. Op een andere manier gaan we daar niet achter komen, mocht het zo zijn.

Laatst bewerkt:
Worden nu alle andere maatregelen wel strikt nageleefd door de viruswappies? Ze hebben toch ineens vertrouwen in de rechtstaat.

Ik zou het mooi vinden als het de komende 2 weken niet meer in werking is en er dan geen stijging in de besmettingen komt. Dat zowel de maatregel zinloos bleek, als de inschatting van de britse variant er compleet naast zat. Op een andere manier gaan we daar niet achter komen, mocht het zo zijn.
Uk variant hebben wij overwonnen door de avondklok in te voeren. 🤣

Er zijn ook sterke opa's en mijn handen jeuken vaak als ik de jeugd zich zie misdragen m.b.t. de coronaregels.
Het zijn voornamelijk de bejaarden die zich storen aan mensen die zich niet aan de regels houden. Dat gehoorzamen zit er volgens mij nog in geslagen van de duitsers vroeger.

Is die onduidelijkheid/onhandigheid van het opschorten niet een gevolg van hoe zulke juridische uitspraken nou eenmaal direct effect horen te hebben?
Volgens mij had een rechter ook anders kunnen beslissen, bijvoorbeeld dat het instellen van HB dit zou uitstellen.
Aannemende dat er geen enkele andere mogelijkheid is om het eind van de wereld te voorkomen. Als ik ondernemer was en het als een stevige verkoudheid zag, waar we als het echt moet noodzorg voor kunnen inzetten en het dan wel net als elke andere verkoudheidsepidemie zouden redden, zou ik toch zo min mogelijk maatregelen willen. Of slimmere.
Als jij ondernemer was dan zou je waarschijnlijk alles als een "stevige verkoudheid" zien.
Ik zou het mooi vinden als het de komende 2 weken niet meer in werking is en er dan geen stijging in de besmettingen komt. Dat zowel de maatregel zinloos bleek, als de inschatting van de britse variant er compleet naast zat. Op een andere manier gaan we daar niet achter komen, mocht het zo zijn.
Eigenlijk hoopt iedereen dat het reuze meevalt met de Britse variant (Engelse ziekte, meende ik te horen van Rutte bij de persco), dan kunnen we gaan afschalen, maar dat is dan achteraf.

Het zijn voornamelijk de bejaarden die zich storen aan mensen die zich niet aan de regels houden. Dat gehoorzamen zit er volgens mij nog in geslagen van de duitsers vroeger.
Als jij ook een hartinfarct krijgt na besmetting met corona praten we er nog een keer over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven