- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt niet uit wat het is jij speelt altijd advocaat van de duivel
Kunnen we dat ook doen voor de maximum snelheid op snelwegen. Als ik dan in een ongeluk terecht kom hoeven ze mij ook niet te helpen.Wat zou er gebeuren als je mensen vrij laat kiezen of ze zich aan de maatregelen willen houden, met als voorwaarde een verklaring te ondertekenen dat ze daarbij afzien van een Corona gerelateerde ziekenhuisopname?
Nee, ik ben kritisch en slik niet alles voor zoete koek, zelfs nier als hij me heel goed smaakt.Maakt niet uit wat het is jij speelt altijd advocaat van de duivel
Als je op Wilders stemt mogen we misschien weer 140.Kunnen we dat ook doen voor de maximum snelheid op snelwegen. Als ik dan in een ongeluk terecht kom hoeven ze mij ook niet te helpen.
Dat zet zoden aan de dijk.Als je op Wilders stemt mogen we misschien weer 140.
Alsof jij de max snelheid durft te overschrijdenKunnen we dat ook doen voor de maximum snelheid op snelwegen. Als ik dan in een ongeluk terecht kom hoeven ze mij ook niet te helpen.

Jij creëert vaak een discussie om juist een ander standpunt te nemen niet alleen hier. Is verder niet erg je bent gewoon een aardig irritant mannetje @TT&ANee, ik ben kritisch en slik niet alles voor zoete koek, zelfs nier als hij me heel goed smaakt.

Ons wegennet (en de huidige generatie auto's) kan 160 aan. 100 is ook weer zo'n niet-werkende waanzin regel.Als je op Wilders stemt mogen we misschien weer 140.
Gelukkig hebben we flitsmeisterOns wegennet (en de huidige generatie auto's) kan 160 aan. 100 is ook weer zo'n niet-werkende waanzin regel.
www.rtlnieuws.nl

Jij vindt hem toch ook irritant
Kunnen we dat ook doen voor de maximum snelheid op snelwegen. Als ik dan in een ongeluk terecht kom hoeven ze mij ook niet te helpen.
Helaas hebben ze tegenwoordig mobiele flitsers. Undercover auto's met doppler radar die de hele dag snelwegen afrijden.
Ja
Nee jij niet gekkie. Ik had even een . Moeten gebruiken.
Ben je heel hard met je bakkus op het ijs gevallen? Dit is echt jouw meest intelligente bijdrage aan dit forum tot op heden.Jij creëert vaak een discussie om juist een ander standpunt te nemen niet alleen hier. Is verder niet erg je bent gewoon een aardig irritant mannetje @TT&A![]()

Nou doe je het weer....Ben je heel hard met je bakkus op het ijs gevallen? Dit is echt jouw meest intelligente bijdrage aan dit forum tot op heden.![]()

Enorm vals gevoel van veiligheid. Ik rij nu al 3 jaar boetevrij dankzij flitsmeister terwijl ik steevast overal veel te hard rij.Helaas hebben ze tegenwoordig mobiele flitsers. Undercover auto's met doppler radar die de hele dag snelwegen afrijden.
Als je ze met 120 inhaalt meet de doppler het snelheidsverschil en krijg je gewoon na een paar weken een print op de mat. Wat dat betreft is Flitsmeister een vals gevoel voor veiligheid.