Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna een half miljoen doden in de US...

Wat zou er gebeuren als je mensen vrij laat kiezen of ze zich aan de maatregelen willen houden, met als voorwaarde een verklaring te ondertekenen dat ze daarbij afzien van een Corona gerelateerde ziekenhuisopname?
Kunnen we dat ook doen voor de maximum snelheid op snelwegen. Als ik dan in een ongeluk terecht kom hoeven ze mij ook niet te helpen.

Kunnen we dat ook doen voor de maximum snelheid op snelwegen. Als ik dan in een ongeluk terecht kom hoeven ze mij ook niet te helpen.

Moet je wel het goede voorbeeld geven. Nu mag NIEMAND (bij wijze van, doelend op de maatregelen) meer de weg op want er zijn dagelijks wat ongelukken. Iedereen zou tekenen dit te accepteren op voorwaarde dat ze wel weer de weg op mogen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.075
Gelukkig hebben we flitsmeister
Helaas hebben ze tegenwoordig mobiele flitsers. Undercover auto's met doppler radar die de hele dag snelwegen afrijden.

Als je ze met 120 inhaalt meet de doppler het snelheidsverschil en krijg je gewoon na een paar weken een print op de mat. Wat dat betreft is Flitsmeister een vals gevoel voor veiligheid.

Helaas hebben ze tegenwoordig mobiele flitsers. Undercover auto's met doppler radar die de hele dag snelwegen afrijden.

Als je ze met 120 inhaalt meet de doppler het snelheidsverschil en krijg je gewoon na een paar weken een print op de mat. Wat dat betreft is Flitsmeister een vals gevoel voor veiligheid.
Enorm vals gevoel van veiligheid. Ik rij nu al 3 jaar boetevrij dankzij flitsmeister terwijl ik steevast overal veel te hard rij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven