- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corona laat de bloedplaatjes klonteren en verergert bestaande problemen zoals aderverkalking door hoge bloeddruk.. Ik had zelf licht verhoogde bloeddruk.
Viruswappies..Worden nu alle andere maatregelen wel strikt nageleefd door de viruswappies? Ze hebben toch ineens vertrouwen in de rechtstaat.
Je bedoelt iedereen die voorstander is van de maatregelen en heilig gelooft dat corona ontzettend dodelijk is?
Kan ook gewoon bij de griep of andere infecties gebeuren.Als jij ook een hartinfarct krijgt na besmetting met corona praten we er nog een keer over.
De Congolese variant; Cebola.Zo langzamerhand hoop ik er bijna op dat er wel een x een super dodelijke mutatie opkomt, zijn al die fuckers ten minste terecht bang
Net op tijd door het vaccin gered!Uk variant hebben wij overwonnen door de avondklok in te voeren. 🤣
Ja sommige mensen denken echt dat je dood gaat aan corona best wel triest.Zo langzamerhand hoop ik er bijna op dat er wel een x een super dodelijke mutatie opkomt, zijn al die fuckers ten minste terecht bang
Nee het was Marx Rutte die ons persoonlijk met gevaar voor eigen leven gered heeft. Wat een held is ook.
Nee, de personen die Jezus Engel volgen.Viruswappies..
Je bedoelt iedereen die voorstander is van de maatregelen en heilig gelooft dat corona ontzettend dodelijk is?
Denk aan je bloeddrukAls jij ook een hartinfarct krijgt na besmetting met corona praten we er nog een keer over.
Kunnen mensen eens ophouden naar andere groepen te wijzen?Het zijn voornamelijk de bejaarden die zich storen aan mensen die zich niet aan de regels houden. Dat gehoorzamen zit er volgens mij nog in geslagen van de duitsers vroeger.
Wat zou er gebeuren als je mensen vrij laat kiezen of ze zich aan de maatregelen willen houden, met als voorwaarde een verklaring te ondertekenen dat ze daarbij afzien van een Corona gerelateerde ziekenhuisopname?
Dat was al eerder bekend, bekende sporters zijn op deze manier overleden, onder wie Gerrie Kneteman. Zelf dacht ik dat het samenklonteren specifiek bij corona hoorde omdat dit pas recent werd genoemd als aangetoond mechanisme van trombose.Kan ook gewoon bij de griep of andere infecties gebeuren.
![]()
Het griepvirus en uw hart
Ondanks de zonnestralen van de laatste weken is de temperatuur aan het dalen en is het toch echt herfst. Juist nu ligt een verkoudheid of griep op de loer. Met name in de herfst en wintermaanden is het extra belangrijk om goed op uw gezondheid te letten, om een griep te voorkomen. Hoe hoger uw […]www.heartlife.nl
Bodybuildende basisschoolleraren.Kunnen mensen eens ophouden naar andere groepen te wijzen?
Volgens mij zijn "overtreders" in alle leeftijdsgroepen. Demente bejaarden, eigenwijze patatgeneratie, ongedisciplineerd jeugd, smerige kinderen...