Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.

Je kan hier onmogelijk ja of nee op antwoorden omdat de stelling niet klopt.
Dat is dan weer zo jammer. Dit nieuws wordt weer totaal verkeerd geïnterpreteerd en verkeerd verwoord door de media, vervolgens heeft iedereen er een mening over en hebben we 17 miljoen juristen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047
Als jij ook een hartinfarct krijgt na besmetting met corona praten we er nog een keer over.
Kan ook gewoon bij de griep of andere infecties gebeuren.

Niet echt ofc, ik wil nog niet dood :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.055

Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen heeft ruim 600.000 theorie- en rijdexamens moeten uitstellen. Volgens verkeersminister Van Nieuwenhuizen gaat het jaren duren voor de situatie weer normaal is. Bijwerkingencentrum Lareb meldt dat er tot nu toe 35 meldingen van overlijden na een coronavaccinatie zijn binnengekomen. Het betreft 31 mensen van 80 jaar of ouder en 4 ouderen tussen de 65 tot 79.

Het zijn voornamelijk de bejaarden die zich storen aan mensen die zich niet aan de regels houden. Dat gehoorzamen zit er volgens mij nog in geslagen van de duitsers vroeger.
Kunnen mensen eens ophouden naar andere groepen te wijzen?

Volgens mij zijn "overtreders" in alle leeftijdsgroepen. Demente bejaarden, eigenwijze patatgeneratie, ongedisciplineerd jeugd, smerige kinderen...

Wat zou er gebeuren als je mensen vrij laat kiezen of ze zich aan de maatregelen willen houden, met als voorwaarde een verklaring te ondertekenen dat ze daarbij afzien van een Corona gerelateerde ziekenhuisopname?

Kunnen de mensen met angst de maatregelen blijven houden, de overige doen wat ze willen en ze weten de (zeer geringe) kans op de gevolgen als het toch mis zou gaan.

Kan ook gewoon bij de griep of andere infecties gebeuren.
Dat was al eerder bekend, bekende sporters zijn op deze manier overleden, onder wie Gerrie Kneteman. Zelf dacht ik dat het samenklonteren specifiek bij corona hoorde omdat dit pas recent werd genoemd als aangetoond mechanisme van trombose.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven