MuscleMeat

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
20:40

Avondklok blijft van kracht tot uitspraak in hoger beroep​

De avondklok blijft gehandhaafd tot deze is behandeld in hoger beroep. Het gerechtshof in Den Haag heeft het vonnis van de rechter in kort geding over het opheffen ervan voorlopig opgeschort. Het hof deed dat op verzoek van de Staat, die hoger beroep heeft aangetekend tegen het vonnis.
Volgens het hof is er een belangenafweging gemaakt, en is het van groter belang dat er een jojo-effect — met afschaffen en vervolgens misschien weer instellen van een avondklok — wordt voorkomen, dan dat we tot de uitspraak met een avondklok moeten leven. Vrijdag vindt de inhoudelijke behandeling in het hoger beroep plaats en de uitspraak volgt volgens het hof waarschijnlijk volgende week. Mogelijk wordt de avondklok dan dus alsnog afgeschaft.
Ergens rond 2 maart waarschijnlijk :thumbup:

De staat zet de Joker Jaap (Dissel) in.

Heeft zo te horen een mooie hockeystick curve gepresenteerd. Te voorkomen door de 8-13% van de avondklok.

Zegt net dat de R-waarde de afgelopen week toeneemt en vandaag 0.96 is. Zie het op het dashboard toch al een tijd tussen 0.87 en 0.96 en weer terug schommelen, toevallig deze week juist met de avondklok van 0.87 naar 0.96 gegaan. Het is echt net de komende week waarin gaat beginnen te blijken in hoeverre de projectie met het huidige model en nieuwe variant klopt.

Oog van de storm. Er komt een donkere wolk aan.

Het hele land hangt af van een 8-13% reductie door de avondklok. Is het enige mogelijke om ons nog te redden.

Volgens mij is het ook zeker in een rechtszaal een goed gebruik om elkaar te laten uitpraten. Zelfs daar is die 'advocaat' van Willem Engel niet toe in staat. Tettert er gewoon doorheen als de rechter uitspraak doet.

Wat een aanfluiting trouwens in hoeverre die rechters en dergelijke nou eigenlijk van de technische inhoud of überhaupt modellering en statistiek begrijpen.

Als mensen nog eens zeggen dat we daar als amateurvirologen niet over kunnen oordelen dan zeker rechtspraak zonder beta-opleiding toch ook niet.

(Begrijpende dat de urgentie van deze laatste maatregel sterk afhankelijk is van nu net de ontwikkelingen in deze en komende week en hoe moeilijk die te voorspellen is. Maarja juist schattingen moeten misschien geen grondrechten af kunnen nemen.)

Volgens mij is het ook zeker in een rechtszaal een goed gebruik om elkaar te laten uitpraten. Zelfs daar is die 'advocaat' van Willem Engel niet toe in staat. Tettert er gewoon doorheen als de rechter uitspraak doet.
Bedoel je niet die meneer Pols? Hun advocaat komt pas op het eind en gedraagt zich netjes, zijn argumenten en citering van de uitspraak vind ik best redelijk.

Ik erger me sowieso helemaal kapot aan die hele Willem Engel en die debiele advocaat van m, en ik gun het engel en zn kornuiten eigenlijk ook helemaal niet dat zíj dit nu net voor elkaar hebben gekregen.

Maar dat terzijde

25_gerben.jpg

Dit is de advocaat. Die andere twee kwibussen zijn Engel en Pols, die laatste denkt advocaat te zijn. Beiden spreken steeds niet via hun advocaat :o

Leave Gerben van de Corput alone!

Voermans bij Nieuwsuur

Ik erger me sowieso helemaal kapot aan die hele Willem Engel en die debiele advocaat van m, en ik gun het engel en zn kornuiten eigenlijk ook helemaal niet dat zíj dit nu net voor elkaar hebben gekregen.

Maar dat terzijde
Zo vader zo zoon.

Spong bij Jinek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven