XXL Nutrition

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het 'voorkomen van overbelasting van de zorg' raakt kant noch wal, zolang ze ernstig overgewicht (en dus welvaartziektes) niet serieus aanpakken.

Het 'voorkomen van overbelasting van de zorg' raakt kant noch wal, zolang ze ernstig overgewicht (en dus welvaartziektes) niet serieus aanpakken.
Is dat niet een onderscheid tussen korte en lange termijn?

Bovendien gaat het ook daar om de inperking van de vrijheid door de staat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.169
Verkeerd topic.

Laatst bewerkt:
Nog vaker "uh" in tien minuten dan Tony Montana "f**k" zegt in de hele film Scarface.
Nu heb ik het zelf niet gezien, maar ik geloof je meteen. Misschien is dat wel een besmettelijk virus daar op kantoor.

Mevrouw de voorzitter is nu wel hilarisch met haar briefjes. van de werkgever.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.172
Die mevrouw de voorzitter brabbelt maar wat rond alsof ze een paar glazen cherry achterover heeft gedrukt tijdens de pauze.

Mijn positieve coronatest moet ik nog uitprinten

20210216_201535.jpg

Op het eind nog ff zeggen als advocaat van de staat dat de avondklok op dat moment nog wel van kracht is (epic fail)
maar er komt nog wel een uitspraak voor 9 uur lieve DBB'ers waar uit gaat komen dat de avondklok toch nog ff aanblijft de komende dagen.

Is er al een DBB committee om te bakkelijen met de staat over het opendoen van de sportscholen? Vind persoonlijk het dicht doen een enorme maatregel en begreep dat de sportscholen niet een grote rol speelde in de verspreiding (heb gestaan op facebook)

Laatst bewerkt:
Die mevrouw de voorzitter brabbelt maar wat rond alsof ze een paar glazen cherry achterover heeft gedrukt tijdens de pauze.
Saskia Belleman meende na afwijzing wraking dat ze kon merken dat de voorzitter op eieren liep, ik denk dat hier sprake was van een stukje ontlading, blij dat het erop zit.

Op het eind nog ff zeggen als advocaat van de staat dat de avondklok op dat moment nog wel van kracht is (epic fail)
maar er komt nog wel een uitspraak voor 9 uur live DBB'ers waar uit gaat komen dat de avondklok toch nog ff aanblijft de komende dagen.

Is er al een DBB committee om te bakkelijen met de staat over het opendoen van de sportscholen? Vind persoonlijk het dicht doen een enorme maatregel en begreep dat de sportscholen niet een grote rol speelde in de verspreiding (heb gestaan op facebook)
Geen zekerheidje, maar de kans is groot.

De dooddoener is dat het sluiten van plaatsen waar nauwelijks besmettingen voorkomen bijdraagt aan het reduceren van zich verplaatsen van mensen en menselijk contact, dus als dat je argument is red je het niet. Misschien kan je wat rommelen in de volgorde waarin ze open gaan, maar volgens mijn zijn individuele trainingen al redelijk snel aan de beurt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de al eerder besproken korfbaltrainingen en de kleedkamers en (gemengde) douches bij alle soorten sport.

Interessante analyse van een hoogleraar staatsrecht bij 1Vandaag, voor de verandering was het niet Wim Voermans.

Hij was verbaasd dat de Voorzieningenrechter zo ver ging: er is in de wet ruimte voor het Parlement om hier iets aan te doen (en dan is dat vaak niet aan de rechter); en deze zaak was door complexiteit niet geschikt voor deze rechter.

Zijn verwachting was dat de staat in HB grote kans heeft te "winnen", maar hij voorzag wel gedoe met dit gerommel.

In dat geval komt er een juridisch kunststukje uit dat de voorzieningenrechter hier niet over gaat en/of (nog mooier) dat het (mogelijk) in strijd is met de wet, maar niet de taak van de rechter , maar van de wetgever is hier iets aan te doen.

Die huisjurist van de familie Engel, Pols werd even goed door het slijk gehaald: strafblad, geen advocaat meer, al heel veel vruchteloze procedures gevoerd.

Het zal toch niet zo zijn dat Voermans vandaag niet is uitgenodigd vanwege zijn mening?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven