- Waardering
- 34.342
GuiltyNee omdat ze bij elk kuchje en niesje meteen weer een week thuis zitten.
Geen wonder dat je geen personeel hebt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GuiltyNee omdat ze bij elk kuchje en niesje meteen weer een week thuis zitten.
Geen wonder dat je geen personeel hebt

Ik weet niet wat je precies zoekt, maar staat dat hier niet?In NL 15.000 doden op ruim 3 miljoen (geschat door RIVM) besmettingen, 0,5% gaat er ongeveer aan dood in NL. Cijfers over blijvende klachten (na 12 weken) vind ik alleen iets dat dat rond de 2,3% zit van de bekende besmettingen (1 miljoen) dus dat zijn er ongeveer 23k op 3 miljoen totale besmettingen, wat weer neerkomt op 0,8% van alle besmettingen. Tussen die mensen zullen inderdaad ook best wel gezonde mensen zitten, er komt er elke week wel 1 voorbij in een TV programma of op facebook.
bron van de 2,3% na 12 weken
![]()
Attributes and predictors of Long-COVID: analysis of COVID cases and their symptoms collected by the Covid Symptoms Study App
Reports of “Long-COVID”, are rising but little is known about prevalence, risk factors, or whether it is possible to predict a protracted course early in the disease. We analysed data from 4182 incident cases of COVID-19 who logged their symptoms prospectively in the COVID Symptom Study app. 558...www.medrxiv.org
Ik zoek niks, ik gaf alleen even wat info over dat het wel meevalt met het aantal doden en blijvend zieken na Covid.Ik weet niet wat je precies zoekt, maar staat dat hier niet?
Dit is dus met alle maatregelen he? Zonder maatregelen valt dit een stuk hoger uit
Als je het gecontroleerd doet niet lijkt mij.Er zijn meer IC-bedden nu dan voorheen, maar het is vrij beperkt hoeveel "speelruimte" dat oplevert. Hoe snel denk je dat 1000 extra bedden volliggen als je alle maatregelen opheft en het aantal besmettingen elke week verdubbelt?
0,050Dit is dus met alle maatregelen he? Zonder maatregelen valt dit een stuk hoger uit

AardappelpureeNog tips voor een goedkope 600 gram carbs per dag die ook redelijk weg te kanen zijn?

Met appelmoes
Geen horrorverhalen? Een jonge moeder met borstkanker waarvan een behandeling niet eens gestart kan worden, vind ik wel horror. Zon tumor groeit door. Ik meende dat bij borstkanker zon 20% wordt uitgesteldWaarom worden de ic's niet opgeschaald? Worden er überhaupt wel meer ics gecreëerd? Lijkt mij het investeren wel waard. En ja personeel heb je misschien niet zo 1 2 3 maar de horrorverhalen/beelden vanaf het begin corona zien wij ook niet meer. Dus iets minder gekwalificeerde hulpverleners inzetten kan ook wel.
🤷♂️

Iedereen maar lachen om de vergelijking met Zweden waar dat allemaal niet kon omdat grondrechten er wel beschermd zijn. Hebben net mondkapjesplicht gekregen, in ov, tijdens het spitsuur.We hebben toch wel een groot probleem met zijn allen dat er zoveel wetten en 'regels' zijn dat het allemaal zo multi interpretabel wordt dat het rechter afhankelijk is welke uitspraak er wordt gedaan. Lekker makkelijk als je tegenover de staat die procedeert wel door als het zijn zin wil krijgen![]()
Besmettingen in Zweden (394) over de laatste 14 dagen per 100k inwoners zijn hoger dan NL (317) en Zweden is dunner bevolkt.Iedereen maar lachen om de vergelijking met Zweden waar dat allemaal niet kon omdat grondrechten er wel beschermd zijn. Hebben net mondkapjesplicht gekregen, in ov, tijdens het spitsuur.
Vraag je vooral ook niet af waarom de infecties daar niet elke week zijn verdubbelt tot heel Stockholm uitgestorven was.
Ja allemaal heel sneu enzo, maar wat dacht je dan van die vatsige 80+ers met corona?Geen horrorverhalen? Een jonge moeder met borstkanker waarvan een behandeling niet eens gestart kan worden, vind ik wel horror. Zon tumor groeit door. Ik meende dat bij borstkanker zon 20% wordt uitgesteld
Hele goede opmerking. Waar komt dat testen ineens vandaan joh, sinds wanneer doen we dat, waarom doen we dat.Dus als je meer besmettingen hebt gaat het automatisch slechter?
Nee, hangt er bijvoorbeeld ook vanaf wie er ziek worden, hoe erg ze ziek worden, welke zorg ze nodig hebben en wat de R is.Dus als je meer besmettingen hebt gaat het automatisch slechter?
Nee, hangt er bijvoorbeeld ook vanaf wie er ziek worden, hoe erg ze ziek worden, welke zorg ze nodig hebben en wat de R is.