- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
En daarom kan je ze dus heel goed 1 op 1 met elkaar vergelijken!Dat zijn heel globale overeenkomsten die voor praktische alle grote steden gelden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daarom kan je ze dus heel goed 1 op 1 met elkaar vergelijken!Dat zijn heel globale overeenkomsten die voor praktische alle grote steden gelden.

Je blijft de doelpalen wel weer verplaatsen hoor, jammer. Je was er enorm van overtuigd dat Stockholm en Amsterdam onvergelijkbaar zijn, ik geef op meerdere vlakken die relevant zijn in deze situatie aan dat ze dat wel zijn.
Ik weet niet meer wie of wat deze discussie gestart is. Maar de discussie over het vergelijk tussen Zweden en Nederland ging imo in de basis altijd over dat Nederland het beste te vergelijken is met Zweden, beter dan met andere Westerse landen.Je blijft de doelpalen wel weer verplaatsen hoor, jammer. Je was er enorm van overtuigd dat Stockholm en Amsterdam onvergelijkbaar zijn, ik geef op meerdere vlakken die relevant zijn in deze situatie aan dat ze dat wel zijn.
Wat is je volgende argument, dat ze daar Zweeds praten?
Stockholm en Amsterdam (die worden vaker met elkaar vergeleken) hebben meer verschillen dan overeenkomsten, maar dat laten me voor wat het is zodat we de corona cijfers kunnen vergelijken.
Nou, vertel ons dan allemaal maar even wat al die verschillen tussen Stockholm en Amsterdam zijn.Ik weet niet meer wie of wat deze discussie gestart is. Maar de discussie over het vergelijk tussen Zweden en Nederland ging imo in de basis altijd over dat Nederland het beste te vergelijken is met Zweden, beter dan met andere Westerse landen.
Verder klopt mijn opmerking imo nog steeds als je wat gedetailleerder naar de vergelijking kijkt.
Ja die ergernis heb ik ook vaak.Als ik er op mijn werk zo'n potje van zou maken, was ik al lang en breed mijn baan kwijt![]()
Vaccinatiedirecteur RIVM: 'Onzeker of iedereen eind dit jaar volledig gevaccineerd is'
De vaccinatiecampagne komt op stoom. Dat zegt Jaap van Delden, vaccinatiedirecteur bij het RIVM, in een exclusief interview met RTL Nieuws. Deze week zal het miljoenste vaccin worden gezet. Maar of iedereen aan het eind van het jaar gevaccineerd is, durft hij niet te zeggen. "Het hangt echt van...www.rtlnieuws.nl
![]()
Nou, vertel ons dan allemaal maar even wat al die verschillen tussen Stockholm en Amsterdam zijn.
dat debat over die klok, Rutte dictator 
De tweede vaccinatie gaat dit jaar al niet lukkenJa die ergernis heb ik ook vaak.
Bedoelen ze met iedereen, iedereen die het nodig heeft, of iedereen in NL?
Ik sla voorlopig over dus ze kunnen sowieso lang wachten tot iedereen is geweest.
Zelfs niet voor de groep die ook jaarlijks de griepprik krijgt?dat debat over die klok, Rutte dictator
De tweede vaccinatie gaat dit jaar al niet lukken
Ja die ergernis heb ik ook vaak.
Bedoelen ze met iedereen, iedereen die het nodig heeft, of iedereen in NL?
Ik sla voorlopig over dus ze kunnen sowieso lang wachten tot iedereen is geweest.
Hopelijk halen ze het niet in hun hoofd om dan nog paniek te blijven zaaien als besmettingen niet dalen, maar opnames wel degelijk.
Focus je vooral enkel op besmettingen en doden, dan gaat het niet over alle neveneffecten van een grootschalige lockdown.Ondertussen heeft Zweden gisteren per dag meer en gemiddeld over 7 dagen net iets minder besmettingen dan Nederland, maar wel de helft tot 2/3 van het aantal inwoners, maar ga vooral verder met die discussie over vergelijkbaarheid, dan gaat het niet meer over dat het in Zweden zo fantastisch gaat en dat ze daar nauwelijks maatregelen hebben en de overheid daar de burgers wel als volwassenen behandeld.
Focus je vooral enkel op besmettingen en doden, dan gaat het niet over alle neveneffecten van een grootschalige lockdown.
Dat dat beleid zorgt voor grotere schade op de korte termijn wisten zij ook wel. Niemand zegt dan ook dat het daar fantastisch gaat. De vergelijking is zo interessant omdat dit een goede leerschool is om in het vervolg een beter inzicht te hebben in de afweging korte/lange- termijnbelangen. Dan is het wel van belang om allerlei drogredenen, zoals het idee dat de landen onvergelijkbaar zijn, uit de wereld te helpen.
Dit is wel een interessant, kort samengevat:
Zonder die maatregelen is er waarschijnlijk meer uitstel. Ik vind het spijtig voor die kennis.Want er sterven nu wellicht meer doden door de maatregelen dan door covid zelf. Een kennis van me moest zijn zeer dringende straling uitstellen.... Nu al 2 maand... Tumor is ondertussen gegroeid. Zijn oudere broer is vorige maand overleden.
Die schoonouders van jou zijn wel hilarisch, als ik me goed herinner waren zij toch ook:Ik kreeg vandaag een appje op de familieapp. Een glunderende schoonmoeder, ze had de kapper stiekem bij haar thuis laten komen. Daar moest een foto van gemaakt worden.
Zit je daar mee discussies te voeren over de maatregelen. Blijkbaar is jezelf uitspreken dat je de maatregelen overdreven vind erger dan het overal verkondigen hoe terecht alle besluiten zijn, maar jezelf ergens aan houden ho maar.
Toppunt was destijds dat ik eerlijk toe gaf gewoon naar een opdracht te gaan als ik een snotneus zou hebben en de opdracht mij 10.000 euro zou opleveren. Dat kon ik echt niet maken....