XXL Nutrition

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
We kunnen niet voorzichtig genoeg zijn jongens.

Wat nou als we gaan versoepelen en er gaan nog 1000 meer oudjes dood?

Daar zouden we ons leven lang spijt van krijgen.

Beter nu miljoenen levensjaren verspillen dan straks een paar duizend verliezen. Of liever andersom? Weet het niet meer

Beter nu miljoenen levensjaren verspillen dan straks een paar duizend verliezen. Of liever andersom? Weet het niet meer
Ben het helemaal met je eens.
Ik begreep er al weinig van en hoe langer het duurt steeds minder.

We moeten als bevolking een duidelijk zicht krijgen op het profiel van de doden.
Wie sterft er nu nog aan Covid?
Zijn dit zelden tot nooit mensen jonger dan zestig die geen gezondheidsproblemem hebben?

Zijn die sterven, zijn dat meestal tachtigjarigen?

We kunnen niet langer ons hele leven on hold zetten om een paar doden te sparen... Want er sterven nu wellicht meer doden door de maatregelen dan door covid zelf. Een kennis van me moest zijn zeer dringende straling uitstellen.... Nu al 2 maand... Tumor is ondertussen gegroeid. Zijn oudere broer is vorige maand overleden.

doodsoorzaken-2020.jpeg

Heftig van die kennis! Sterkte!
Het is belachelijk hoeveel behandelingen tegen kanker worden uitgesteld.

Nog een paar
overledenen.jpeg
5-overledenen-per-week.jpeg

6-sterfte-per-week-2020.jpeg
7-relatieve-oversterfte.jpeg

overledenen-per-week.jpeg

overledenen-per-week (1).jpeg

"Zo heeft een patiënt van 75 jaar met suikerziekte die niet meer in staat is om thuis de trap op te lopen een vooraf te bepalen geringe kans op overleving, laat staan een goed herstel. Dit geldt ook voor een patiënt van 69 jaar met morbide obesitas en een eerder herseninfarct, waardoor hij of zij thuis al geholpen moest worden met wassen en aankleden."

Om het maar even lekker lomp te zeggen : we zijn nu zuinig op mensen die de afgelopen jaren niet eens zuinig op zichzelf zijn geweest. En dat ten koste van bijvoorbeeld hierboven.

Maak ik hier nu uit op dat het een seizoen verkoudheid is, sorry bedoel seizoens virus?
Ik zou het geen verkoudheid noemen, maar seizoen speelt volgens mij wel degelijk mee ja.
Normaal is het nu ook het seizoen van rhino- en influenzavirus. Die cijfers liggen dit jaar aanzienlijk lager

Ik zou het geen verkoudheid noemen, maar seizoen speelt volgens mij wel degelijk mee ja.
Normaal is het nu ook het seizoen van rhino- en influenzavirus. Die cijfers liggen dit jaar aanzienlijk lager
Flauw grapje ja hoewel het voor het merendeel van de mensen wel echt onschuldig, verkoudheidje of griep is.

Voor de liefhebbers omdat ie bij de staatsomroep never nooit niet een podium krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven