ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Bmi obese en je gaat naar de supermarkt zou je een bekeuring moeten krijgen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bmi obese en je gaat naar de supermarkt zou je een bekeuring moeten krijgen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid.
Een stroomstoot (hoog A, laag V) als je een volvet product pakt?Bmi obese en je gaat naar de supermarkt zou je een bekeuring moeten krijgen voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid.
Juist. Alcohol tabak verboden want dat is slecht voor je.Een stroomstoot (hoog A, laag V) als je een volvet product pakt?
Alcohol staat gewoon op mijn lijstje.Juist. Alcohol tabak verboden want dat is slecht voor je.
Ben het helemaal met je eens.We kunnen niet voorzichtig genoeg zijn jongens.
Wat nou als we gaan versoepelen en er gaan nog 1000 meer oudjes dood?
Daar zouden we ons leven lang spijt van krijgen.
Beter nu miljoenen levensjaren verspillen dan straks een paar duizend verliezen. Of liever andersom? Weet het niet meer
Precies, ik begreep het in het begin ook al niet.Ben het helemaal met je eens.
Ik begreep er al weinig van en hoe langer het duurt steeds minder.
Ondertussen in een Brabants bejaardentehuis...Die oudtjes zijn gevaccineerd, die slaan nu geen feestje meer over.
Jij mag je dansje heus wel op snoeiharde techno doen.Ik hoop dat ik ver de pan uit ben voordat ik deze ellende moet meemaken.
Vind Frans Bauer nog best lachen, ben van alle markten thuis. Maar mij niet gezien, half dood in zo'n verzorgingstehuis.Jij mag je dansje heus wel op snoeiharde techno doen.
We moeten als bevolking een duidelijk zicht krijgen op het profiel van de doden.
Wie sterft er nu nog aan Covid?
Zijn dit zelden tot nooit mensen jonger dan zestig die geen gezondheidsproblemem hebben?
Zijn die sterven, zijn dat meestal tachtigjarigen?
We kunnen niet langer ons hele leven on hold zetten om een paar doden te sparen... Want er sterven nu wellicht meer doden door de maatregelen dan door covid zelf. Een kennis van me moest zijn zeer dringende straling uitstellen.... Nu al 2 maand... Tumor is ondertussen gegroeid. Zijn oudere broer is vorige maand overleden.
Maak ik hier nu uit op dat het een seizoen verkoudheid is, sorry bedoel seizoens virus?![]()
Heftig van die kennis! Sterkte!
Het is belachelijk hoeveel behandelingen tegen kanker worden uitgesteld.
Nog een paar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen niet voorzichtig genoeg zijn jongens.
Wat nou als we gaan versoepelen en er gaan nog 1000 meer oudjes dood?
Daar zouden we ons leven lang spijt van krijgen.
Beter nu miljoenen levensjaren verspillen dan straks een paar duizend verliezen. Of liever andersom? Weet het niet meer
Ik zou het geen verkoudheid noemen, maar seizoen speelt volgens mij wel degelijk mee ja.Maak ik hier nu uit op dat het een seizoen verkoudheid is, sorry bedoel seizoens virus?
Hoeveel stappen?
Wandelen is voor hommels.
Flauw grapje ja hoewel het voor het merendeel van de mensen wel echt onschuldig, verkoudheidje of griep is.Ik zou het geen verkoudheid noemen, maar seizoen speelt volgens mij wel degelijk mee ja.
Normaal is het nu ook het seizoen van rhino- en influenzavirus. Die cijfers liggen dit jaar aanzienlijk lager