XXL Nutrition

Awakenings PUA Meet

Gaat meer om het laatste deel van mn post. Het boete gedeelte

Fuuuuuuu dit had ik graag willen zien! Vier oudjaarsdag altijd in het buitenland, dit jaar Madrid... Not gonne be there!

(sowieso in voor pics)

• Topic Starter Topic Starter
Awakenings? Lijkt me niets.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oke in.
Signeersessie om 20.00 rechtsboven op de tribune
not srs
je mag wel met mn fysiek op de foto
semi srs
I know you want it

Awakenings? Lijkt me niets.

Oke in.
Signeersessie om 20.00 rechtsboven op de tribune
not srs
je mag wel met mn fysiek op de foto
semi srs
I know you want it

Net als vorig jaar 22:30 bij de tribune

:o
heb er nu al zin in
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Awake is shirt aanhouden toch? :o

Wat, mag je niet shirtless ofzo?

Whaha. Altijd leuk die pickup artists die geforceerd op een party rond lopen om hun rideltjes los te laten op de meisjes. Op mijn vriendin komen ook altijd van die knakkers af om even hun value te showen. No offence, allemaal leuk en aardig. Maar het is vaak erg irritant en hoort imo meer thuis in de kroeg . Natuurlijk. Als je het goed speelt moet het voor iedereen een leuke interactie zijn. Maar haha. Achja.

No offence boys. Maar serieus, hou lekker je shirt aan. In je blote bast je muscles showen doe je liever op defqon ofzo. Laat de techno feestjes voor de liefhebbers van techno muziek. Ik snap dat nooit echt zo. Denk je dan echt dat mensen er op zitten te wachten dat je daar in je blote bast loopt te showen? Ja je trained. Big deal. Join the club. Meeste bezoekers daar zien dat eerder als een afgang. Niets persoonlijks, maar ik vind het jammer dat dit type bezoekers voor op toffe technofeestje rondlopen.

No offence boys. Maar serieus, hou lekker je shirt aan. In je blote bast je muscles showen doe je liever op defqon ofzo. Laat de techno feestjes voor de liefhebbers van techno muziek. Ik snap dat nooit echt zo. Denk je dan echt dat mensen er op zitten te wachten dat je daar in je blote bast loopt te showen? Ja je trained. Big deal. Join the club. Meeste bezoekers daar zien dat eerder als een afgang. Niets persoonlijks, maar ik vind het jammer dat dit type bezoekers voor op toffe technofeestje rondlopen.

Ik loop rond in me blotebast zonder muscles en dat kunnen me mede ectos wel waarderen. Lekker los gaan kan alleen met zo min mogelijk kleding aan

moet zeggen dat ik topless op een techno feest ook iets to much vind.
tanktopje is prima en vind ik zelfs chillste pillen kleding.

Vind t geen probleem of je een shirt aan hebt of nie, gaat mij er meer om hoe je er dan bij stond, zaterdag op een feestje stonden er een paar zonder shirt op het podium gewoon beetje te staan met een biertje ''kij mijn ecto-abs'', dan mag je opt**fen, terwijl achterin een paar zonder shirt, zwaar bezweet, zich helemaal verrot aan het dansen zijn, dan vind ik t wel ok

lol ben ook echt niet van plan em uit te trekken hoor, ik hou altijd m'n shirt aan. Kga niet eens in een tanktop. 30 graden met decibel, ik had mn shirt nog aan. Word helemaal gek van die zweetdruppels die over m'n lichaam glijden

Terug
Naar boven