- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol ben ook echt niet van plan em uit te trekken hoor, ik hou altijd m'n shirt aan. Kga niet eens in een tanktop. 30 graden met decibel, ik had mn shirt nog aan. Word helemaal gek van die zweetdruppels die over m'n lichaam glijden

Daar wel in bikinitopje en shorts rondgelopen. Maar inderdaad niet op een indoor technofeest. Past gewoon niet.
Misschien dat ik wel even jullie PUA-moves kom verstoren.![]()
Prima, kunnen we meteen bespreken wat je de ochtend erop als ontbijtje wil
beter komen jullie allebei leg nou al in een vouw 
Gaat niet zozeer om de PUA hoor rob G, meer een meet na aanleiding van het PUA topic.
Het is niet zo dan we allemaal pick up tactics gaan bespreken... gewoon uitgaan met mensen die dezelfde mindset hebben.
Haha cool. Al zal het wel snel een wedstrijdje wie kan de meeste chicks hosselen potje worden.
Maar hey, ik heb al aantal DBB meets gedaan vanuit het drugs topic en dat was altijd een flink succes.
Ben er zelf deze awake niet bij. 1 januari wel denk ik.
Ik kom als Ruud0111 komt.
Gewoon dik feest, maar moet nog even kijken of mijn maten misschien speciale plannen hebben.

Mooi kom ook maar, kan ik je direct even op je plaats zetten if you know what I meanIk kom als Ruud0111 komt.
Gewoon dik feest, maar moet nog even kijken of mijn maten misschien speciale plannen hebben.
denk dat er meer geknuffeld wordt
---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 21:06 ----------
no homo

Mooi kom ook maar, kan ik je direct even op je plaats zetten if you know what I mean