MuscleMeat

Awakenings PUA Meet

Misk, ik geloof best dat hij n goeie kloot kan zijn, maar het probleem is denk ik dat ie tot in t diepst van zn ziel arrogant is (waar ik op mn 18e opzich ook wel last van had)

Kaartje is binnen :)

Mag ik op de groepsfoto achter Ruud en naast Guess staan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

No offence boys. Maar serieus, hou lekker je shirt aan. In je blote bast je muscles showen doe je liever op defqon ofzo. Laat de techno feestjes voor de liefhebbers van techno muziek. Ik snap dat nooit echt zo. Denk je dan echt dat mensen er op zitten te wachten dat je daar in je blote bast loopt te showen? Ja je trained. Big deal. Join the club. Meeste bezoekers daar zien dat eerder als een afgang. Niets persoonlijks, maar ik vind het jammer dat dit type bezoekers voor op toffe technofeestje rondlopen.

Laatste (indoor) editie geweest? Zweet druppelde van het plafond.
Als liefhebber moet jij toch weten dat het niks te maken heeft met showen van iets? Sowieso weinig vrouwen die je aantrekkelijk vinden als je 100% vooraan met je rode harses vol gas staat te knallen!

Laatst bewerkt:
Als liefhebber moet jij toch weten dat het niks te maken heeft met showen van iets? Sowieso weinig vrouwen die je aantrekkelijk vinden als je 100% vooraan met je rode harses vol gas staat te knallen!

Dit, normaal zeg ik hou gewoon je shirt aan, maar als het in stromen naar beneden druppelt....adviseer dan ook om een zo los mogelijke tanktop of iets dergelijks aan te trekken met een short en een handdoek mee te nemen

ECHT ongelofelijk hoe slecht de ventilatie is in de gashouder, als je gaat dansen dan is het ONMOGELIJK om in de crowd te staan, dan moet je echt naar de zijkanten of helemaal achteraan, nog nooit in mn leven zoveel gezweet.

Btw die lijst moet geupdated worden met
Ruud
RobG
Mjita
Roth
Bbartbosman

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 17:52 ----------

Gaat niet zozeer om de PUA hoor rob G, meer een meet na aanleiding van het PUA topic.
Het is niet zo dan we allemaal pick up tactics gaan bespreken... gewoon uitgaan met mensen die dezelfde mindset hebben.

Maak daar maar een dikke drugsmeet van gast, iedereen staat daar of ****ing strak of ****ing wappie:D

Laatst bewerkt:

Haha echt he, soms van die gasten met drijfnat shirt, kop helemaal bezweet en een geur van hier tot bbosman

ik daarentegen loop met elk rondje, wat er enkele tientallen honderden zijn, langs de wc om even op te frissen, deo op te doen en waterpistool te vullen

ja waterpistool

pepper your angus, want ik spuit jullie allemaal nat

is alleen geen water

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 17:56 ----------

Dit, normaal zeg ik hou gewoon je shirt aan, maar als het in stromen naar beneden druppelt....adviseer dan ook om een zo los mogelijke tanktop of iets dergelijks aan te trekken met een short en een handdoek mee te nemen

ECHT ongelofelijk hoe slecht de ventilatie is in de gashouder, als je gaat dansen dan is het ONMOGELIJK om in de crowd te staan, dan moet je echt naar de zijkanten of helemaal achteraan, nog nooit in mn leven zoveel gezweet.

Btw die lijst moet geupdated worden met
Ruud
RobG
Mjita
Roth
Bbartbosman

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 17:52 ----------

Maak daar maar een dikke drugsmeet van gast, iedereen staat daar of ****ing strak of ****ing wappie:D

Haha echt he, soms van die gasten met drijfnat shirt, kop helemaal bezweet en een geur van hier tot bbosman

ik daarentegen loop met elk rondje, wat er enkele tientallen honderden zijn, langs de wc om even op te frissen, deo op te doen en waterpistool te vullen

ja waterpistool

pepper your angus, want ik spuit jullie allemaal nat

is alleen geen water

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 17:56 ----------

:roflol: at dikgedrukte
Waterpistool srs? :roflol:

Deo is wel goed idee... Misschien dat ik binnekort ook maar is deo ga kopen.

als deo bij jou werkt ben je gewoon verwend man

ik sluit me aan bij bart forestman

Gewoon 2 shirts meenemen

Ik neem denk een felroze en een felgele mee

(semi homo)

Gewoon 5! shirts meenemen

Ik neem denk een felroze en een felgele mee

(semi homo)

fixed, hoop kleding meenemen

en yes waterpistool, lekker tegen de t**ten van chicks spuiten. meeste vinden het heerlijk. Vervolgens een cheeky knipoog en zeggen dat je ook met je penor erover heen zou spuiten

fixed, hoop kleding meenemen

en yes waterpistool, lekker tegen de t**ten van chicks spuiten. meeste vinden het heerlijk. Vervolgens een cheeky knipoog en zeggen dat je ook met je penor erover heen zou spuiten

Wil ook graag gaan, maar vrienden werken niet echt mee:(

Dbb'ers > vrienden

Terug
Naar boven