AndroidHealthClinic

Awakenings PUA Meet

uitverkocht

Wie hebben er nu allemaal een ticket?

post ff als je er 1 hebt dan weet ik of ik mijn anus moet preparen

Deze sowieso volgens mij:

- Roth
- Guess
- tommmiee
- Mjita
- BBosman
- Mickie
- Anu
- Demian
- BerryDK
- Rob G
- Daster
- Leo1988
- Bumfluff
- Ruud0111

Laatst bewerkt:
Leo1988

Peppermint ur angus, hes cumming in us all

lol leo1988 komt ook
Hahaha de wervelwind van de techno feesten, jullie gaan wat meemaken met die mafketel haha, hij is zn eigen attractie
Zeker wel het gekste van het stel :D

• Topic Starter Topic Starter
Kan geen vrij krijgen de 2de dus im out, sorry bois

wtf? dude jij hebt deze meet gepland

ben er ook bij

Dit topic was ik bijna vergeten, ik ga niet mee, vind t wel jammer aangezien er best veel heen gaan, maarja.

nog 3 weken voordat jullie leo1988 meemaken, pepper your angus well my friends

zijn jullie knap?

no homo

6.5/10
Wat feminine features die me slight aesthetics geven, 10/10 pearly whites tanden en goeie lengte van +1.90 met redelijke massa, maar een wat kleine hoofd tot lichaam ratio die me een babyface geeft haalt 2 pt eraf.

Denk dat dennis wel de meest aesthetic facial mofo is en Roth overall aesthetics legit 8/10 face en body

Bbosman is een imponerende brock lesnar look a like reus en Anu een suave oosterling.

Leo....nou die moet je maar gewoon meemaken, 10/10 angus....we praten bijna nergens anders over

Hahaha

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

6.5/10
Wat feminine features die me slight aesthetics geven, 10/10 pearly whites tanden en goeie lengte van +1.90 met redelijke massa, maar een wat kleine hoofd tot lichaam ratio die me een babyface geeft haalt 2 pt eraf.

Denk dat dennis wel de meest aesthetic facial mofo is en Roth overall aesthetics legit 8/10 face en body

Bbosman is een imponerende brock lesnar look a like reus en Anu een suave oosterling.

Leo....nou die moet je maar gewoon meemaken, 10/10 angus....we praten bijna nergens anders over

je bent anders een 7.45 voor mij [Afbeelding niet meer beschikbaar]

6.5/10

thanks

Terug
Naar boven