AndroidHealthClinic

Awakenings PUA Meet

Kan iemand niet printen op karton en voor iedereen bert maskers maken? Zo'n elastiekje erachter zodat je 'm gewoon om je hoofd kan doen. Dat zou ****ing epic zijn hahaha

samuel_L_Jackson.gif

The Advent draaide ook op Click ADE hnnnnnnnnnnggggggggggggggg

oehh. jaa maar dat moet dan wel in Adam zijn!

jaa heb dus al heel lang afgesproken om weer naar Amsterdam United te gaan met oudjaar met mijn beste maten. Maar probeer ze dus over te halen dat we dit jaar 1 jan gaan. Zijn ook al andere bekende die 1 jan gaan:)

maar heb opzich redelijk vertrouwen dat het lukt
Apenkooi man, dikste feest met O&N

wie van de dbb'ers gaan hier naartoe zonder hun vaste vrienden?

Ik ga met maten, je kan eventueel met mij meetaggen. Verder raak ik IEDEREEN kwijt over een avond heen, en eindig ik bij groepje van Anu of die van mezelf. Met zoveel dbbers daar...Ik anu guess bosman kennen elkaar wat langer dus je wordt met open armen verwelkomd, de dbbers blijven meestal ook wel bij elkaar hangen.
No suprise buttsecks

Ik ga met maten, je kan eventueel met mij meetaggen. Verder raak ik IEDEREEN kwijt over een avond heen, en eindig ik bij groepje van Anu of die van mezelf. Met zoveel dbbers daar...Ik anu guess bosman kennen elkaar wat langer dus je wordt met open armen verwelkomd, de dbbers blijven meestal ook wel bij elkaar hangen.
No suprise buttsecks

Ik neem waarschijnlijk een random meisje mee en verder ken ik alleen guess, anu en bbosman...

Dus je kan wel met mij meeten/meekomen als je wil:o

Sorry boys, net een lange praat gehad

ik moet bij roth blijven, he is too damn aesthetic

klinkt goed :D ik heb sowieso onwijs respect voor hollanders en dbb'ers. gisteren ook een groepje nederlanders tegen het lijf gelopen op ilovetechno en dat waren weer heel vriendelijke kerels

Geen nieuwe aanmeldingen?

Wie kan een hd bert image te grootte van een A4tje regelen? will rep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zag op partyflock een zelf gemaakte time table van iemand. Is er al een officiele? Egert en Cris Liebing tegelijk als afsluiter. Extrawelt en Kollektive Turmstrasse wel afzonderlijk.

Ik zag op partyflock een zelf gemaakte time table van iemand. Is er al een officiele? Egert en Cris Liebing tegelijk als afsluiter. Extrawelt en Kollektive Turmstrasse wel afzonderlijk.

dit staat op de fb pagina

16.00 - 18.00 Tom Trago
18.00 - 20.00 Joris Voorn
20.00 - 21.00 Gaiser (Live)
21.00 - 23.00 Secret Cinema & Egbert
23.00 - 01.00 Len Faki
01.00 - 03.00 Speedy J
03.00 - 04.00 The Advent & Industrialyzer (live)

beukend afsluiten dus

ik denk dat jij het over timewarp hebt?

ik denk dat jij het over timewarp hebt?

Ja idd, haal ff de feesten door elkaar haha, my bad.

dit staat op de fb pagina

16.00 - 18.00 Tom Trago
18.00 - 20.00 Joris Voorn
20.00 - 21.00 Gaiser (Live)
21.00 - 23.00 Secret Cinema & Egbert
23.00 - 01.00 Len Faki
01.00 - 03.00 Speedy J
03.00 - 04.00 The Advent & Industrialyzer (live)

beukend afsluiten dus

Lol, ja hele line-up beukt behoorlijk hard weg. Len Faki ben ik ondertussen niet meer helemaal fan van, maar wordt vast ook tof.

Terug
Naar boven