XXL Nutrition

Awakenings PUA Meet

gvd hoop echt dat ik mijn maten kan overhalen om 1 jan te gaan

lijkt me echt lachen om andere dbb'ers te meeten/knuffelen/zoenen

wait wut

Waarom altijd met je maten? **** dat, mijn eerste meet was ook zonder mn "oude" vrienden, beste keuze ooit geweest :D

Ga dan volgende keer mee naar stapavond, heb je mij er waarschijnlijk gratis bij :rolleyes:

oehh. jaa maar dat moet dan wel in Adam zijn!

Waarom altijd met je maten? **** dat, mijn eerste meet was ook zonder mn "oude" vrienden, beste keuze ooit geweest :D

jaa heb dus al heel lang afgesproken om weer naar Amsterdam United te gaan met oudjaar met mijn beste maten. Maar probeer ze dus over te halen dat we dit jaar 1 jan gaan. Zijn ook al andere bekende die 1 jan gaan:)

maar heb opzich redelijk vertrouwen dat het lukt

Fak het ook ik haal van de week gewoon een kaartje:D De reis lijkt me alleen k*t in me eentje, maar aangezien jij ook uit almere komt:o

In dit geval wel ja! Jij komt ook uit Almere toch? Hoe ga jij er heen?

Iemand enig idee hoe snel het met de kaartjes gaat?

Ik ging vorig jaar dec naar Amsterdam United, was op 31dec bij dezelfde locatie. Kan me herinneren dat dat pas mid dec was uitverkocht

ooh stop it you!:p

lekkerding

hihihihihi [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 21:22 ----------

inb4 grouphug met 20man

ga ik achter ruud staan en fluister dit in z'n oor

:roflol:

zou wel epic zijn al staan we daar straks met 10-15 man

allemaal op de foto met zyzz pose

Kan iemand niet printen op karton en voor iedereen bert maskers maken? Zo'n elastiekje erachter zodat je 'm gewoon om je hoofd kan doen. Dat zou ****ing epic zijn hahaha

Haha dit wordt echt sick, als ik de loterij win deze maand haal ik ook een kaartje. Heb het er wel voor over om een nachtje door te gaan na nachtduik.

Kan iemand niet printen op karton en voor iedereen bert maskers maken? Zo'n elastiekje erachter zodat je 'm gewoon om je hoofd kan doen. Dat zou ****ing epic zijn hahaha

Zie het al helemaal voor me, opeens 10 gasten met een bertmasker die de zaal in lopen :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 21:42 ----------

haters gonna hate

ik heb GEEN geld. Help a sloeber out, stort geld op me rekening en ik kom :roflol:

hopelijk deze week een baan, zo ja koop ik ticket

Als ik het goed heb is Ruud ook jarig op 1 januari. Vergeet hem niet te feliciteren.

mn pa is 1 januari jarig, en ik 4 januari.. come at me

Ticket is binnen:D

Terug
Naar boven