AndroidHealthClinic

b*ch tits

Boyunderstood zei:
Het zijn bij mij gewoon kleine vet ophopingen, want het is niet hard. Iemand enig idee hoe ik dit kwijt kan?

gyno is niet hard het is zacht dit zijn klieren wat gepaard gaat met vet dus zacht en niet hard,even de huisarts bezoeken maar als je een laag vetgehalte hebt zal alleen liposuctie redding brengen

dream warrior zei:
gyno is niet hard het is zacht dit zijn klieren wat gepaard gaat met vet dus zacht en niet hard,even de huisarts bezoeken maar als je een laag vetgehalte hebt zal alleen liposuctie redding brengen

:eek:

Meschien een beetje een rare vraag maar weet je dan ook meschien aan wat voor bedrag we dan moeten denken ???
Thx ;)

kan allemaal goedkoper. een vriendin van mij had ingetrokken tepels. zij was bij verschillende plastische chirurgen geweest. die konden het probleem oplossen voor 1500 euro. ik heb ze naar een ander plastisch chirurg gestuurd, die vroeger bij mij een litteken had gecorigeerd. hij heeft haar geopereerd voor 150 euro. het kan allemaal veel goedkoper. die dokter woont wel in belgie op 20km van brussel. hij vind ook dat de meeste plastische chirurgen teveel vragen. hij is nochtans één met een goede reputatie. ik durf te wedden als je bij hem op consultatie gaat, dat het ook veel goedkoper zal zijn.

[/QUOTE]Originally Posted by Boyunderstood
Het zijn bij mij gewoon kleine vet ophopingen, want het is niet hard. Iemand enig idee hoe ik dit kwijt kan?

Zou je die vetophopingen niet weg kunnen krijgen met een of ander middel die je hard en stevig maakt, een of ander anabool?? Of weet ik veel misschien door je meer te richten op het trainen van je onderkant van je borst of iets dergelijks..

loui, hoe kan je nu plaatselijk vet wegtrainen. 't is niet omdat je je borst traint dat je vet op je borst gaat verdwijnen. als het zo was, zou ik geen vet meer op mijn buik hebben. zoals zovelen, die beginnen te trainen, denken dat ze hun vet op hun buik wegkrijgen door buikspieren te trainen.

plaatselijk vet wegtrainen kan niet, ok, maar er moet iets zijn wat je kan doen om die vertophopingen weg te krijgen zonder dat je te veel cardio doet, dat is zou zonde zijn van je gewonnen spiermassa, ook al zou je je dieet aanpassen, die vet kan je moeilijk wegwerken! Dus er moet iets zijn wat die jongen kan helpen, maar wat weet ik niet!

louis zei:
plaatselijk vet wegtrainen kan niet, ok, maar er moet iets zijn wat je kan doen om die vertophopingen weg te krijgen zonder dat je te veel cardio doet, dat is zou zonde zijn van je gewonnen spiermassa, ook al zou je je dieet aanpassen, die vet kan je moeilijk wegwerken! Dus er moet iets zijn wat die jongen kan helpen, maar wat weet ik niet!

liposuctie=the only way

en als je bij een plastisch chirurg gaat die niet teveel vraagt is de klus geklaard voor misschien 500euro. zonder anesthesie of course, enkel een beetje plaatselijke verdoving.

Hé Skydirk.
Morgen moet ik op consultatie bij die chirurg .
Ik ga voor het vet op mijn heupen .
Maar ik heb ook wat last van afhangende tits , en ga ook morgen vragen wat hij hieraan kan doen .
Dan laat ik beide tegelijkertijd doen .
ik weet de prijs van dit alles wel te vermelden

Sorry , het is vrijdag dat ik moet gaan.

Terug
Naar boven