- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Ow, andere supps andere chick?Hahahahaha, inderdaad! Maar intussen is het al een andere chick.
Haha, ja manaltijd hetzelfde.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow, andere supps andere chick?Hahahahaha, inderdaad! Maar intussen is het al een andere chick.
Haha, ja manaltijd hetzelfde.

Hey Pumping! Mooie training!
Crit had me aangeraden om je schema eens te checken, wilt dit zeggen dat je 3 dagen in de week traint (buiten je cardio om dan)? Of is dit schema perfect doenbaar om 4 dagen per week te gaan trainen?
Ik ga je even in het oog houden, ben benieuwd naar oxy, wil m'n PWO in de cut vervangen door een energie+fatburner![]()
Lijkt me goed, 3 dagen per week kracht, en dan nog enkele dagen wat cardio erbij, nu ik jou 4 dagen split heb gedaan voel ik er niets voor om maar 3 dagen te gaanIk zou het gewoon bij 3 dagen houden hoor, ik heb nog nooit gehoord dat iemand een push pull benen 4X per week doet.
Zo doe ik het momenteel dus ook en bevalt wel. Ben wel benieuwd of ik ook verschil in vetverbranding ga merken.
Dus 1 dag pure cardio.Lijkt me goed, 3 dagen per week kracht, en dan nog enkele dagen wat cardio erbij, nu ik jou 4 dagen split heb gedaan voel ik er niets voor om maar 3 dagen te gaanDus 1 dag pure cardio.
Of die 4de dag gewoon trainen waar je zin in hebt? of dit geeft geen meerwaarde aan het geheel?
Voel je trouwens de energie over heel de dag met oxy? En wat met de onderdrukking van je hongergevoel?
push pull benen is best puttig vind ik. Ik denk dat je meer kwaad dan goed doet als je de 4de dag nog traint eigenlijk.
Of je traint gewoon wat harder op die extra dag manpush pull benen is best puttig vind ik. Ik denk dat je meer kwaad dan goed doet als je de 4de dag nog traint eigenlijk.
Ik heb eigenlijk nog niet echt gelet op onderdrukking van het hongergevoel. Daar zal ik morgen eens op letten. Ik merk zeker niet de hele dag energie, een uurtje of 4 maximum![]()
dat noemen ze dat cutten!Lol, pumping! FoeiZo te zien werkt het niet veel.
dubbele curryworst met extra anjuin + 2 bicky'sdat noemen ze dat cutten!
Die extra dag even volledig doorgaan op cardio? Klinkt goed 
ik lees en wacht af!Zo te zien werkt het niet veel.
dubbele curryworst met extra anjuin + 2 bicky'sdat noemen ze dat cutten!

Lol, pumping! FoeiDie extra dag even volledig doorgaan op cardio? Klinkt goed
Ben momenteel aan het afwegen om Dexaprine of Oxyelite aan te schaffen, Dexaprine zorgt dat mn hongergevoel onderdrukt wordt, maar als oxy succes boekt...ik lees en wacht af!
Zo gaat binnekort geranamine (1.3 blabla) ook uit Jack3d Hard! etc...ook best spijtig imoWeet ik niets van
Ik merk dat mijn hongergevoel toch wel wat onderdrukt wordt ja. Maar ik vind het echt klote dat er geen methylheaxanamine meer zit in Oxeylite. Volgens mij is het nu weer zo'n product dat vroeger heel goed was, maar nu een stuk minder doordat er een belangrijk ingredient, hetgeen dat het uniek maakte, mist.
Dit herken ik ook bro... Jammer ofnie....Ik merk dat mijn hongergevoel toch wel wat onderdrukt wordt ja. Maar ik vind het echt klote dat er geen methylheaxanamine meer zit in Oxeylite. Volgens mij is het nu weer zo'n product dat vroeger heel goed was, maar nu een stuk minder doordat er een belangrijk ingredient, hetgeen dat het uniek maakte, mist.
Zo gaat binnekort geranamine (1.3 blabla) ook uit Jack3d Hard! etc...ook best spijtig imo
Hoe vaak ik hier al geen artikel heb voorbij zien komen over een of andere retarded marinier of soldaat die bovenstaande producten misbruikt (en combineert) met als gevolg, bam de hele handel uit de winkel.Zijn over de jaren heen al enorm veel van die producten geweest. De Stacker series leven nog steeds verder van de roem die ze ooit behaald hebben door Efedrine, ookal zit die er nu al lang niet meer in. Tot een paar of 5 geleden had je in producten als Bad Ass Mass en Jungle Warfare een afgeleidde van dianabol, helemaal legaal. Mensen behaalde natuurlijk heel goede resultaten ermee, maar nu is de stof eruit. Toch wordt de samenstelling zelden aangepast, of worden er gewoon wat algemene producten toegevoegd.
dan heb ik het nog niet over de vele Amerikaanse producten die ook een Europese versie hebben, maar dit zo veel mogelijk stil proberen te houden. oxyelite is daar een perfect voorbeeld van. In Amerika is de samenstelling anders (beter) dan in Europa, maar toch weet je daar niets van als je niet flink wat opzoekwerk verricht. Zo zijn er tal van voorbeelden van producten.
Spijtig genoeg lijkt de trend te zijn dat producten die echt werken na een tijdje geband worden en dit vaak door onverantwoord gebruik.
Hoe vaak ik hier al geen artikel heb voorbij zien komen over een of andere retarded marinier of soldaat die bovenstaande producten misbruikt (en combineert) met als gevolg, bam de hele handel uit de winkel.
Er staat toch op de pot vermeld gelieve max. dosering niet te overschrijden, waarom moet mn dit dan aanpassen? Eindgebruiker is toch nog steeds verantwoordelijk voor wat hij ermee doet? Als ik een ganse Jack3d naar binne speel op een week moet ik ook niet zagen dat ik met hartfalen zit?

). Je zou dus al 2 caps per dag moeten nemen om goed te zijn.
Die MP, kan ik nog altijd niet van over manIk heb nog eens extra gelet op de afname van het hongergevoel met Oxyelite en ik moet zeggen dat het toch wel wat lijkt te doen. Ik train meestal 's middags, dus ik neem het vrij vroeg in. Dan heb ik wel een uurtje of 5-6 dat ik veel minder honger heb, maar wanneer het dan uitgewerkt is krijg ik wel heel veel honger (bijna zoals wanneer je geblowd hebt). Je zou dus al 2 caps per dag moeten nemen om goed te zijn.
Vandaag ook getraind natuurlijk
Bench press: 1x8x95, 1x7x100, 1x5x105
Incline DB press: 1x10x34, 1x10x38
DB flyes: 1x12x26, 1x12x28
Crossover: 1x17x25
MP: 1x9x70, 1x9x75
Pushdown: 1x15x45, 1x12x50, 1x10x55
Bench dips: 1x9xBW+20, 1x9xBW+30, 1x9xBW+40
Side raises: 1x12x14, 1x12x16, 1x12x18, 1x18x10 (strikt en slow)
[/FONT]
proper! Propere training in z'n geheel!Die MP, kan ik nog altijd niet van over manproper! Propere training in z'n geheel!

Zijn toetsenbord is kapot, er moest eigenlijk een komma tussen de twee cijfertjes staan![]()

Gestopt met trainen of gestopt met loggen?Beter een toetsenbord dat stuk is en een derde been die nog werkt dan omgekeerd, toch?![]()