AndroidHealthClinic

B&F fatburn stack VS Oxyelite logje

Bezoekers in dit topic

pumpingthatiron

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 jan 2012
Berichten
540
Waardering
30
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Na een lange discussie in een aantal threads + via PM heb ik na lang twijfelen besloten om mij eens te wagen aan wat fatburners. Ik heb al flink wat ervaring met een ECA stack, maar omdat ik daarmee eens een nare ervaring heb gehad blijf ik er nu toch liever af. Na heel wat research te doen merkte ik dat Oxyelite als één van de meest gewaarde fatburners in Amerika bekend staat. Deze ga ik dan ook gedurende één maand testen. Hierna ga ik gedurende één maand de B&F fatburning stack testen, die bestaat uit fast dieet, CLA en Transform.

De bedoeling van deze log is enkel en alleen om de vetverbranding te testen. De B&F fatburning stack is hier voornamelijk op gericht, het is dan ook een FATburning stack. Oxyelite is ook een fatburner, maar daarnaast ook een grote energieleveraar. beide aspecten zal ik zo goed mogelijk proberen te bespreken, maar het gaat mij vooral om het vetverbrandingsgedeelte.

Omdat je in het begin van een cut (of ik toch) altijd een beetje raar reageert heb ik eerst al een maand normaal gecut, zonder supps dus. Vanaf morgen ga ik beginnen met Oxyelite en ga ik exact hetzelfde voedingsschema aanhouden als ik deze maand gebruikt heb.

Ik ben de laatste tijd minder goed aan het trainen geweest door omstandigheden dus ik heb wel wat kracht verloren. In de cut verlies ik altijd wel wat kracht en massa, wat ik ook doe, daar heb ik me intussen al bij neergelegd. Dit zijn mijn huidige stats:

1m85
97.5kg
15.3% vet

Ik heb mij dus een beetje te veel laten gaan in de bulk, ik weet het :D Mijn vet laat ik in de gym meten door een heel erg bekwaam persoon die aan wedstrijdbodybuilding doet, dit met een 7-puntsmeting die hij 3X uitvoert en daar het gemiddelde van neemt.

Mijn cutschema is de zigzagmethode. Ik eet 3 dagen lang 150 gram koolhydraten per dag, 280 gram eiwitten en 65 gram vet. Dit is een totaal van 2325 kcal. Dit is aan de lage kant, dat besef ik zelf ook. Maar ervaring heeft me geleerd dat mijn onderhoud nu eenmaal niet zo heel hoog ligt en ik beter ga op diepe cuts. Om de 3 dagen eet ik dan net zo veel eiwitten en vet, maar doe ik er 100 gram complexe koolhydraten bij, dat brengt mij dan op 2735 kcal.

De supplementen die ik gebruik (naast de fatburner) zijn de volgende:

- 2X per dag een whey shake van 30 gram

- elke workout één dosis muscle protect + 5 gram losse BCAA's

- voor elke cardiosessie één dosis Xtend

- ZMA voor het slapengaan

- 4 gram creatine per dag

Dan mijn trainingsschema. Dat is een vrij simpel Push/Pull/benen schema.

Push:

Bench press: 3x5-8
Incline bench press: 2x10-12
Dumbbell flyes: 2x12-15
Crossover: 1x15+
Military press: 2x8-10
Tricep pushdown: 3x12-15
Bench dips: 3x8-10
Side raises: 3x12-15

Pull:

Deadlift: 3x5-8
BOR: 3x5-8
Lat pulldown: 3x10-12
Cable row: 2x10-12
Barbell curl: 3x10-12
Dumbbell curl: 2x12-15
preacher curl: 2x8-10
wrist curls: 2x10-12
bend over raises: 3x12-15

Legs:

Squat: 3x5-8
Leg press: 3x10-12
Leg extensions: 3x10-12
SLDL: 3x5-8
Seated calve raises: 3x3-5
Standing calve raises: 3x8-10

Hiernaast doe ik 4X per week cardio. 2X per week 40 minuten lang (gewoon op gevoel qua hartslag) en 2X per week 20 minuten HIIT.

Nog even als een side note, ik ben zonet van gym veranderd, dus op het begin zal het erg zoeken zijn naar de gewichten!

Ik denk dat dat zowat alles is.

Morgen volgt een workout!

Michiel.
 
Interessant, zeker omdat je er al een maand cutten zonder fatburners op hebt zitten. Ik volg!
 
Al meteen een change of plans! Normaal gezien kwam mijn chick vandaag langs, maar ze heeft net gebeld om te zeggen dat ze iets gaat drinken met d'r vriendinnen (moet ik hier nou slecht gezind zijn op haar of niet???)

Anyway, nu dus naar de gym... tot binnen een uurtje of twee!
 
Vandaag mijn eerste pilletje Oxyelite genomen. Ik ben tegelijkertijd blij en teleurgesteld. Ik vond het best een aardige energieboost geven, maar om nu te zeggen dat het een all time favourite energie booster is, zoals vele Amerikanen wel vinden, zou ik nou ook niet doen. Hetzelfde effect als een schepje Noxipro zou ik zeggen. Workout was goed, maar niet super. Geen PRs gezet, maar dat doe ik bijna nooit in een cut.

Bench press: 1x8x95, 1x7x100, 1x5x105
Incline DB press: 1x10x34, 1x9x38
DB flyes: 1x12x26, 1x12x28
Crossover: 1x15x25
MP: 1x8x70, 1x8x75
Pushdown: 1x13x45, 1x12x50, 1x11x55
Bench dips: 1x10xBW+20, 1x10xBW+30, 1x10xBW+40
Side raises: 1x12x14, 1x12x16, 1x12x18
[/FONT]

[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]
 
Interessant, gaan we volgen!!:)
 
Succes man! ben benieuwd!
 
Net een klein uurtje cardio gedaan met een beetje anime op, heerlijk! :D
 
We gaan u volgen. :)
 
Het enige wat me een beetje tegen zit is dat je nu eerst een maand de Oxy gaat gebruiken daarna de stack, hierdoor komt de stack sowieso in het nadeel omdat de 1e maand sneller gaat wat betreft vetverliezen, dan de 2e maand.
 
Het enige wat me een beetje tegen zit is dat je nu eerst een maand de Oxy gaat gebruiken daarna de stack, hierdoor komt de stack sowieso in het nadeel omdat de 1e maand sneller gaat wat betreft vetverliezen, dan de 2e maand.

Lees eens tegoei :rolleyes: om dat probleem op te lossen heeft hij al eerst één maand gecut.
 
We gaan u volgen. :)

Heb je een dubbele persoonlijkheid? :D

Ben geen anime fan (nooit mee beziggeweest eig...) welke anime is het geworden?

Ik ben echt keihard verslaafd aan anime man. Ben nu aan Naruto bezig, is één van de meest bekende maar heeft toch een 6-tal jaar geduurd eer ik eraan begon (sinds mijn eerste anime). Nu zit ik bijna op het einde, ik vind het echt zalig.

Het enige wat me een beetje tegen zit is dat je nu eerst een maand de Oxy gaat gebruiken daarna de stack, hierdoor komt de stack sowieso in het nadeel omdat de 1e maand sneller gaat wat betreft vetverliezen, dan de 2e maand.

Zie hierboven ;)
 
Ik ben opzoek naar een nieuwe fatburner, stacker 3 XPLC werkt goed maar ben benieuwd naar nieuwe varianten.Succes en ik hou je in d gaten:D
 
Vandaag de tweede workout met Oxyelite. Opnieuw ongeveer dezelfde ervaring eigenlijk. Veel energie door gekregen, maar niets echt speciaal, niets dat je met een andere PWO niet kan bereiken.

Deadlift 1x8x150, 1x6x160, 1x5x170
BOR/ 1x8x90, 1x5x100
Lat PD: 1x10x100, 1x10x110, 1x10x120
Cable row: 1x10x90, 1x11x90, 1x12x90
Barbell curl: 1x10x55, 1x10x60, 1x10x65
Dumbbell curl: 1x12x22, 1x12x24
[/FONT]preacher curls: 1x10x55, 1x10x57.5
wrist curls: 1x10x22, 1x10x24
bent-over raises: 1x10x16, 1x11x16, 1x12x16
 
Gadverdamme! Daarstraks nam ik een pilletje Oxyelite met de bedoeling om een uurtje erna 45 minuten te gaan lopen. Opeens kreeg ik telefoon van mijn vriendin, ze was kwaad op mij om een stomme reden, blablabla. 10 minuten ruzie gemaakt dus. Daarna dacht ik: ik ga een Oxyelite pilletje nemen, dan kan ik zo dadelijk gaan lopen. Na 20 minuten begon ik helemaal te beven en me heeeeel energiek te voelen en toen ineens herinnerde ik me dat ik al een pilletje genomen had, met andere woorden, ik had er dus 2 op :D

Ik heb erg goed kunnen lopen voor een half uur, maar daarna begon ik TE veel energie te hebben, een erg hoge hartslag en abnormaal veel zweten. Dan ben ik dus maar gestopt en heb ik een koude douche genomen. Nu heb ik nog steeds volop tintelingen en een hoge hartslag :eek:
 
Haha epic... Vrouwen :rolleyes:
 
Gadverdamme! Daarstraks nam ik een pilletje Oxyelite met de bedoeling om een uurtje erna 45 minuten te gaan lopen. Opeens kreeg ik telefoon van mijn vriendin, ze was kwaad op mij om een stomme reden, blablabla. 10 minuten ruzie gemaakt dus. Daarna dacht ik: ik ga een Oxyelite pilletje nemen, dan kan ik zo dadelijk gaan lopen. Na 20 minuten begon ik helemaal te beven en me heeeeel energiek te voelen en toen ineens herinnerde ik me dat ik al een pilletje genomen had, met andere woorden, ik had er dus 2 op :D

Ik heb erg goed kunnen lopen voor een half uur, maar daarna begon ik TE veel energie te hebben, een erg hoge hartslag en abnormaal veel zweten. Dan ben ik dus maar gestopt en heb ik een koude douche genomen. Nu heb ik nog steeds volop tintelingen en een hoge hartslag :eek:
Lol ;D RAGE ruzie is toch nergens goed voor he ^^
Je had precies minder ruzie met je Pink Magic ;)
 
Back
Naar boven