Heren! Sinds vandaag dus back in Belgium. Ik ben er voor een weekje tussenuit getrokken naar Oostenrijk samen met twee vrienden en één van mijn MMA trainers. Hier heb ik mij keihard voorbereid op een MMA wedstrijd die ik nu maandag ga hebben. We hadden een chalet, die van iemand van onze MMA club is en deze is volledig ingericht met een gym waar je zowel workout spullen als MMA spullen vindt.
Mijn gemiddelde dag zag er zo uit:
7:30 Opstaan
8:15 uurtje gaan joggen (laatste twee dagen niet gedaan, was echt kapot. Toen heb ik tot 8:15 geslapen).
9:15 half uurtje relaxen
9:45 eerste workout van de dag. Ofwel één uur een kracht workout ofwel één uur een MMA training. Deze MMA training is dan vooral gefocust of techniek. Een beetje takedowns en een beetje grondtechnieken (houdgrepen en chokes).
10:45 koken
12:00 middageten
13:15 tweede training van de dag, vooral takedowns en techniek opnieuw.
14:15 uurtje relaxen
15:15 uurtje voor mezelf om te sporten. Meestal ging ik wat op de bokszak slaan of schaduwboksen.
16:15 uurtje relaxen
17:15 derde training van de dag, vooral gefocussed op staand vechten. Drie kwartier vooral techniek, kwartiertje sparren.
18:15 eten + wat chillen
19:45 laatste training van de dag, vooral sparren en gevechtsimulaties.
20:30 de avond begint eindelijk, lekker doen wat ik wil.
Ongeloofelijk zware week achter de rug dus. Ik heb enorm veel gegeten in deze week, wat ook moet natuurlijk, gezien de zware intensiteit. Ik weet dat dit de vergelijking van mijn fatburners misschien wat kan verwarren, daarom heb ik besloten om te proberen om binnen exact één maand een soortgelijke week in te lassen. Of ik het ga volhouden weet ik niet, maar ik ga toch mijn best doen.
Nu ga ik me lekker in de zetel leggen en tot 7 uur vanavond niets meer doen! Daarna ga ik nog trainen met Crit.
@peer: ik merk niet zo veel qua vetverlies van Oxy

ik vrees dat dat komt door de nieuwe samenstelling. Qua energie is het wel goed, maar qua vetverbranding veel minder.