MuscleMeat

B&F fatburn stack VS Oxyelite logje

Prima te doen slik nu elke ochtend een Oxyelit en spoel deze weg met 2 scheppen noxipro met 500 ml water ( Orange papaya ofzo is de shizznizz :cool: ) maar gaat prima heb dan een heerlijke energie rush :D! Moet zeggen dat door de Oxyelite me BF toch wel wat afneemt :) igg dat gevoel heb ik igg...

Maar krijg er een heerlijke energie-rush van en kan trainen als een malle :D

smiddag slik er nog 1 +- 15:00 uur en dan rond 20:00 de laatste ( benk vandaag mee begonnen 3 stuks )

Jij slikt om 20:00 nog Oxyelite? En dan kan je nog slapen? :eek: ik zou de hele nacht wakker liggen man.

Jij slikt om 20:00 nog Oxyelite? En dan kan je nog slapen? :eek: ik zou de hele nacht wakker liggen man.
No problemo krijgt er ook niet echt een rush van.... alhoewel ik niet boven de 3 uit moet komen ( 4 was tot nu toe me max :P ) want dan begin ik mezelf een beetje vaag te voelen... niet echt een aanrader :D;) maar hoe zit het met jouw en vetverlies zie je dat al een beetje of?

No problemo krijgt er ook niet echt een rush van.... alhoewel ik niet boven de 3 uit moet komen ( 4 was tot nu toe me max :P ) want dan begin ik mezelf een beetje vaag te voelen... niet echt een aanrader :D;) maar hoe zit het met jouw en vetverlies zie je dat al een beetje of?

Sterk man. Ik heb eens 3 schepjes Noxipro genomen en daar werd ik echt gek van :D

Ik ben de TS niet, pumping is morgen terug van trainingsvakantie, dan zal hij waarschijnlijk wel antwoorden.

Sterk man. Ik heb eens 3 schepjes Noxipro genomen en daar werd ik echt gek van :D

Ik ben de TS niet, pumping is morgen terug van trainingsvakantie, dan zal hij waarschijnlijk wel antwoorden.
Ik blijf hangen op de 2 schepjes en dat doet het prima voor mij dus zie niet in waarom ik dat zou gaan uppen :P zet de laatste tijd wel echt knaltrainingen neer :D

Ik blijf hangen op de 2 schepjes en dat doet het prima voor mij dus zie niet in waarom ik dat zou gaan uppen :P zet de laatste tijd wel echt knaltrainingen neer :D

Spijtig genoeg heb ik een grote tolerantie voor alle PWO's :D ik weeg ook vrij veel, dus logisch dat ik meer nodig heb.

Ook een grote tolerantie voor noxipro? Dit is ook de enige PWO waar ik echt lekker op ga.. :D

- Eldert

Jup het ging over Noxipro. Van 3 schepjes heb ik nog wel effect, maar ook niet meer zo veel. Ik neem het thans maar 1X per 2 weken ofzo :eek: van No xplode heb ik eens 4 samples genomen, wat neerkomt op 5.5 servings en zelfs dat voelde ik niet :D van Hard eens 5 schepjes, zelfde resultaat. Erg spijtig is dat.

Ik heb ook een flinke tolerantie en flink wat gewicht maar noxipro doet de truc toch echt voor mij :D

Heb ik zelf ook met de noxipro;)

Jup het ging over Noxipro. Van 3 schepjes heb ik nog wel effect, maar ook niet meer zo veel. Ik neem het thans maar 1X per 2 weken ofzo :eek: van No xplode heb ik eens 4 samples genomen, wat neerkomt op 5.5 servings en zelfs dat voelde ik niet :D van Hard eens 5 schepjes, zelfde resultaat. Erg spijtig is dat.

Jij bent extreem!!:)

- Eldert

• Topic Starter Topic Starter
Heren! Sinds vandaag dus back in Belgium. Ik ben er voor een weekje tussenuit getrokken naar Oostenrijk samen met twee vrienden en één van mijn MMA trainers. Hier heb ik mij keihard voorbereid op een MMA wedstrijd die ik nu maandag ga hebben. We hadden een chalet, die van iemand van onze MMA club is en deze is volledig ingericht met een gym waar je zowel workout spullen als MMA spullen vindt.

Mijn gemiddelde dag zag er zo uit:

7:30 Opstaan

8:15 uurtje gaan joggen (laatste twee dagen niet gedaan, was echt kapot. Toen heb ik tot 8:15 geslapen).

9:15 half uurtje relaxen

9:45 eerste workout van de dag. Ofwel één uur een kracht workout ofwel één uur een MMA training. Deze MMA training is dan vooral gefocust of techniek. Een beetje takedowns en een beetje grondtechnieken (houdgrepen en chokes).

10:45 koken

12:00 middageten

13:15 tweede training van de dag, vooral takedowns en techniek opnieuw.

14:15 uurtje relaxen

15:15 uurtje voor mezelf om te sporten. Meestal ging ik wat op de bokszak slaan of schaduwboksen.

16:15 uurtje relaxen

17:15 derde training van de dag, vooral gefocussed op staand vechten. Drie kwartier vooral techniek, kwartiertje sparren.

18:15 eten + wat chillen

19:45 laatste training van de dag, vooral sparren en gevechtsimulaties.

20:30 de avond begint eindelijk, lekker doen wat ik wil.

Ongeloofelijk zware week achter de rug dus. Ik heb enorm veel gegeten in deze week, wat ook moet natuurlijk, gezien de zware intensiteit. Ik weet dat dit de vergelijking van mijn fatburners misschien wat kan verwarren, daarom heb ik besloten om te proberen om binnen exact één maand een soortgelijke week in te lassen. Of ik het ga volhouden weet ik niet, maar ik ga toch mijn best doen.

Nu ga ik me lekker in de zetel leggen en tot 7 uur vanavond niets meer doen! Daarna ga ik nog trainen met Crit.

@peer: ik merk niet zo veel qua vetverlies van Oxy :( ik vrees dat dat komt door de nieuwe samenstelling. Qua energie is het wel goed, maar qua vetverbranding veel minder.

En nu zien dat je die wedstrijd wint! :)

Succes met die wedstrijd! Zo te zien ben je er hard voor aan het trainen :). Welke niveau zit je ongeveer met MMA?

Succes met die wedstrijd! Zo te zien ben je er hard voor aan het trainen :). Welke niveau zit je ongeveer met MMA?

Tgoh. Ik denk dat ik gemiddeld ben? Doe toch al sinds mijn jonge jaren vrij intensief aan MMA. Nog maar 3 wedstrijden gedaan wel, 2 daarna gewonnen.

Bedankt Eldert! Ik doe m'n best!

Vandaag weer gaan trainen, niets speciaal. Ik ga niet telkens alle gewichten posten omdat ik, spijtig genoeg, in de cut nooit kracht kan winnen. Soms verlies is zelfs kracht, maar dat is momenteel niet het geval.

Nog 3 dagen trouwens, dan begin ik met de B&F stack! Vetmetingen gaan dan ook gebeuren en wegingen natuurlijk ook.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven