Fitness Seller

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
En wat nou als ik niet thuis ben als ze het langs brengen? Ik koop liever in 1x alles voor een lange tijd

En wat nou als ik niet thuis ben als ze het langs brengen? Ik koop liever in 1x alles voor een lange tijd

Ze kunnen het 48 uur bevroren houden, tegenwoordig zit het namelijk verpakt in droogijs wat ongeveer -70 graden ofso is. Je kan een briefje op je deur hangen dat als je niet thuis bent dat het bij je buren wordt afgeleverd. Daarnaast zie je op de TNT site ongeveer de tijd dat het bezorgd wordt. Dus zorg er gewoon voor dat je tussen die tijd thuis bent.

Oke super! Ik ga het halen als de nakuur start kan niet wachten!!

en.. al para van de tren? :D

Joa was best para haha maar laatste injectie is gister gezet! Tren geeft een mooie look maar de kracht die je ervan krijgt vind ik niet zo speciaal.. En ik heb het op de tren zwaar om me aan me voedingsschema te houden. Dit naast de Side effects vind ik niet het overwegen waard om het nog eens te gaan gebruiken haha maar die '3D look' vind ik wel erg mooi op tren maar dat is dan ook echt alles :p nog 2 weekjes en dan een jaar pauze :eek: heb ik vaker gezegd maar nu probeer ik het echt vol te houden :roflol:

heb je ook minder eetlust op tren dan? of vreet je je juist alles wwt los en vast zit

Meer zin in suikers maar dat komt denk ik door de t3 maar verder niet echt minder eetlust maar de zin/motivatie om te eten word merkbaar minder :o heb deze kuur 2x tren gebruikt en in de tussenstop komt de motivatie weer terug maar dan begin ik weer met tren en dan word het weer minder. Heel apart heb dit nog nooit bij andere middelen gehad

Kuurtje test e + mast e 12 weken

...

Wat heeft die 1050 mg ace je gebracht? Ga over 6 weken beginnen met mn Tren-a 75 ED blast. Verwacht er meer van dan Tren-e 400, resultaat viel wat tegen

Vind het gevoelsmatig zeg maar k*t spul zowel in de gym als je humeur maar het resultaat in de spiegel is wel goed vind ik maar vind het niet voor herhaling vatbaar eigenlijk

pak je nog steeds nolva 10mg ed tijdens cycle?
hoe ging dat icm test en tren

Nee daar was ik geloof ik voor de tren vanaf gestapt? Heb wel een tijdje arimidex en femara door de tren laten lopen en nu pak ik aromasin tot na de kuur dan ga ik gewoon over op nolva

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Ik pak nu voor het slapen 150mg provi 20mg aromasin btw. Aanrader als je vocht begint op te slaan!

zoveel provi vind ik overkill als er al redelijk wat mast bij loopt. en daar is het trouwens ook niet voor bedoeld. is een shbg binder

Ik zit ook niet aan de mast :o

En bacardi-monster? Hoe staat het nu met je kuur-plannen? :D

Mijn volgende kuur word pas in 2015! Nog nooit zo lang volgehouden maar ik wil me nu vooral verdiepen in het herstellen (met hulp van een arts natuurlijk).
In 2015 wil ik 375mg test 1000mg primo 200mg deca met kickstart Turinabol en hoogstwaarschijnlijk erg laag gedoseerd hgh voor 16 weken icm t3 clen en eca. Kan niet wachten :D

Jo Bacardi,

Vraagje, zit je nog steeds aan die 'rode bietensap'. Herinner me dat je dat volgens mij deed voor je work out?
Nog steeds positieve effecten? En heeft het voor niet AAS gebruikers ook nut dat je weet?
Misschien eens het proberen waard.

Jo Bacardi,

Vraagje, zit je nog steeds aan die 'rode bietensap'. Herinner me dat je dat volgens mij deed voor je work out?
Nog steeds positieve effecten? En heeft het voor niet AAS gebruikers ook nut dat je weet?
Misschien eens het proberen waard.

ze nemen het vooral voor bloeddruk vernam ik..

hnm.. clen en eca samen? niet te heftig ?

Terug
Naar boven