bguns
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee valt reuze mee ik heb gewoon een ideaal beeld zegmaar.. Slechte eigenschap
Ja heel dom van me dat ik off was gegaan maar er was vanalles aan de hand in m'n privé leven en daar bovenop zat ik aan de tren dus ik voelde me heeel erg slecht, letterlijk mentaal gebroken dus ik wilden echt stoppen maar nu wil ik weer beginnen hahah ik wacht wel totdat bloedwerk groen licht geeft
---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------
Heb wel gedacht aan TRT (twijfel er nog steeds over) maar daar ben ik veel te jong voor ik kijk het even aan
Ik heb een vrij lange nakuur gehad (langer dan 5 weken sowieso) 50mg clomid 20mg nolvadex. Eind november ga ik bloed prikken op het hormonale gebeuren en vorige maand en over 1,5 week op de nieren en lever en dat allemaal. Ik hoop dat ik 1 december ben herstelt maar als dit niet zo is dan wacht ik nog even. Ik zal wel moetenkan wel wat test gebruiken
![]()

Ga je privoron slikke tijdens je kuur om gyno te voorkomen ? Want je gaat toch test doen?
Leeftijd vind ik niet alles zeggend of je wel of geen TRT zou willen verkiezen, leefstijl en toekomstplannen moeten er in thuis passen...
Heb des tijds zelf de beslissing gemaakt om dit wel te willen, na dit besluit heb ik het één jaar laten rusten, mocht ik er na dat jaar nog steeds hetzelfde over denken en het nog steeds passen in de toekomstplannen, dan er voor gaan...thats what happend.
Zo heb ik in ieder geval voor mezelf uitgesloten dat het een beslissing was die ik gemaakt heb in een dolle bui en natuurlijk in kunnen lezen over het hoe en wat.

Normaal gesproken doet men een bloedcontrole een week na de nakuur zelf, hoezo dat je zo lang wacht? Omdat als je dan niet hersteld bent dat je gelijk verder kan met nakuren, ook hcg gedurende je kuur genomen? Haha tren is een b*ch, had niet echt moodswings ermee wel heel erge insomnia en sugarcravings![]()

Mijn mening is dat provi het meest overrated product op de markt is. Doet trouwens niks tegen gyno ookal staat op Wikipedia etc van wel
Dat klopt maar ik bedoel ik ben 23 heb geen vriendin geen werk of opleiding/diploma dus geen poot om op te staan om deze beslissing te maken. Zoiets moet je overleggen vind ik maar dat kan ik nu met niemand
Ben vorige maand daar geweest maar de arts wilden me niet op de hormonale dingen controleren (ook niet op de prostaat btw) en het is nu ook nog niet nodig omdat ik weet dat het nu niet goed zit. Ik heb gewoon hcg gebruikt natuurlijk ik kuur niet zonder hcg![]()

Mijn mening is dat provi het meest overrated product op de markt is. Doet trouwens niks tegen gyno ookal staat op Wikipedia etc van wel
Dat klopt maar ik bedoel ik ben 23 heb geen vriendin geen werk of opleiding/diploma dus geen poot om op te staan om deze beslissing te maken. Zoiets moet je overleggen vind ik maar dat kan ik nu met niemand
Ben vorige maand daar geweest maar de arts wilden me niet op de hormonale dingen controleren (ook niet op de prostaat btw) en het is nu ook nog niet nodig omdat ik weet dat het nu niet goed zit. Ik heb gewoon hcg gebruikt natuurlijk ik kuur niet zonder hcg![]()
hij Zegt ook dat oestrogeen overbodig is om te controleren wat natuurlijk nergens op slaat maargoed.. Is algemeen bekend dat artsen niks over aas weten 

Mijne weet het ook maar doet alsnog moeilijk.. Als er iets niet klopt wil hij was controleren dus met andere woorden als het te laat is kijkt hij pashij Zegt ook dat oestrogeen overbodig is om te controleren wat natuurlijk nergens op slaat maargoed.. Is algemeen bekend dat artsen niks over aas weten
---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------
Ahhh dat waardeer ik![]()
![]()

) met t3 + clen en al die zooi
) maar ik voel me de laatste tijd erg slecht op efedrine sinds ik ervan heb moeten overgeven dus voorlopig even geen eca meer voor mijNormaal gesproken doet men een bloedcontrole een week na de nakuur zelf, hoezo dat je zo lang wacht? Omdat als je dan niet hersteld bent dat je gelijk verder kan met nakuren, ook hcg gedurende je kuur genomen? Haha tren is een b*ch, had niet echt moodswings ermee wel heel erge insomnia en sugarcravings![]()
Ja klopt precies maar hey bricks lang geen reacties meer van je gezien! Tijdje niet meer online geweest of heb ik gewoon niet goed gekeken?![]()
Vandaag is de spuit er in gegaan
Ik zal kijken om weer alles bij te houden met foto's zoals ik dat eerder had gedaan allemaal in 1 beticht onder elkaar