XXL Nutrition

baco kuurlog 2014

Ga je privoron slikke tijdens je kuur om gyno te voorkomen ? Want je gaat toch test doen?

Nee valt reuze mee ik heb gewoon een ideaal beeld zegmaar.. Slechte eigenschap

Ja heel dom van me dat ik off was gegaan maar er was vanalles aan de hand in m'n privé leven en daar bovenop zat ik aan de tren dus ik voelde me heeel erg slecht, letterlijk mentaal gebroken dus ik wilden echt stoppen maar nu wil ik weer beginnen hahah ik wacht wel totdat bloedwerk groen licht geeft

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Heb wel gedacht aan TRT (twijfel er nog steeds over) maar daar ben ik veel te jong voor ik kijk het even aan

Leeftijd vind ik niet alles zeggend of je wel of geen TRT zou willen verkiezen, leefstijl en toekomstplannen moeten er in thuis passen...

Heb des tijds zelf de beslissing gemaakt om dit wel te willen, na dit besluit heb ik het één jaar laten rusten, mocht ik er na dat jaar nog steeds hetzelfde over denken en het nog steeds passen in de toekomstplannen, dan er voor gaan...thats what happend.
Zo heb ik in ieder geval voor mezelf uitgesloten dat het een beslissing was die ik gemaakt heb in een dolle bui en natuurlijk in kunnen lezen over het hoe en wat.

Ik heb een vrij lange nakuur gehad (langer dan 5 weken sowieso) 50mg clomid 20mg nolvadex. Eind november ga ik bloed prikken op het hormonale gebeuren en vorige maand en over 1,5 week op de nieren en lever en dat allemaal. Ik hoop dat ik 1 december ben herstelt maar als dit niet zo is dan wacht ik nog even. Ik zal wel moeten :o kan wel wat test gebruiken :p

Normaal gesproken doet men een bloedcontrole een week na de nakuur zelf, hoezo dat je zo lang wacht? Omdat als je dan niet hersteld bent dat je gelijk verder kan met nakuren, ook hcg gedurende je kuur genomen? Haha tren is een b*ch, had niet echt moodswings ermee wel heel erge insomnia en sugarcravings :p

• Topic Starter Topic Starter
Ga je privoron slikke tijdens je kuur om gyno te voorkomen ? Want je gaat toch test doen?

Mijn mening is dat provi het meest overrated product op de markt is. Doet trouwens niks tegen gyno ookal staat op Wikipedia etc van wel

Leeftijd vind ik niet alles zeggend of je wel of geen TRT zou willen verkiezen, leefstijl en toekomstplannen moeten er in thuis passen...

Heb des tijds zelf de beslissing gemaakt om dit wel te willen, na dit besluit heb ik het één jaar laten rusten, mocht ik er na dat jaar nog steeds hetzelfde over denken en het nog steeds passen in de toekomstplannen, dan er voor gaan...thats what happend.
Zo heb ik in ieder geval voor mezelf uitgesloten dat het een beslissing was die ik gemaakt heb in een dolle bui en natuurlijk in kunnen lezen over het hoe en wat.

Dat klopt maar ik bedoel ik ben 23 heb geen vriendin geen werk of opleiding/diploma dus geen poot om op te staan om deze beslissing te maken. Zoiets moet je overleggen vind ik maar dat kan ik nu met niemand :p

Normaal gesproken doet men een bloedcontrole een week na de nakuur zelf, hoezo dat je zo lang wacht? Omdat als je dan niet hersteld bent dat je gelijk verder kan met nakuren, ook hcg gedurende je kuur genomen? Haha tren is een b*ch, had niet echt moodswings ermee wel heel erge insomnia en sugarcravings :p

Ben vorige maand daar geweest maar de arts wilden me niet op de hormonale dingen controleren (ook niet op de prostaat btw) en het is nu ook nog niet nodig omdat ik weet dat het nu niet goed zit. Ik heb gewoon hcg gebruikt natuurlijk ik kuur niet zonder hcg ;)

Mijn mening is dat provi het meest overrated product op de markt is. Doet trouwens niks tegen gyno ookal staat op Wikipedia etc van wel

Dat klopt maar ik bedoel ik ben 23 heb geen vriendin geen werk of opleiding/diploma dus geen poot om op te staan om deze beslissing te maken. Zoiets moet je overleggen vind ik maar dat kan ik nu met niemand :p

Ben vorige maand daar geweest maar de arts wilden me niet op de hormonale dingen controleren (ook niet op de prostaat btw) en het is nu ook nog niet nodig omdat ik weet dat het nu niet goed zit. Ik heb gewoon hcg gebruikt natuurlijk ik kuur niet zonder hcg ;)

Je mag het wel met mij overleggen :D

Hoezo niet? Mijn huisarts weet dat ik roid, heb nog in mijn trenkuur even met hem besproken en bloed laten prikken en nu na mijn nakuur ga ik weer hetzelfde doen.

Mijne weet het ook maar doet alsnog moeilijk.. Als er iets niet klopt wil hij was controleren dus met andere woorden als het te laat is kijkt hij pas :o hij Zegt ook dat oestrogeen overbodig is om te controleren wat natuurlijk nergens op slaat maargoed.. Is algemeen bekend dat artsen niks over aas weten ;)

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Je mag het wel met mij overleggen :D

Ahhh dat waardeer ik :sukkeltje: :p

Mijne weet het ook maar doet alsnog moeilijk.. Als er iets niet klopt wil hij was controleren dus met andere woorden als het te laat is kijkt hij pas :o hij Zegt ook dat oestrogeen overbodig is om te controleren wat natuurlijk nergens op slaat maargoed.. Is algemeen bekend dat artsen niks over aas weten ;)

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Ahhh dat waardeer ik :sukkeltje: :p

Of moet het persé een vrouw zijn? :2e:

Als het echt niet anders kan is een man ook goed :trollface:

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Want je gaat toch test doen?

Kleine 7 - 8 weken maar, op 1000mg + aromasin. Dan een Bridge en dan cutten op primo anavar test hgh en deca (ja deca ja :p) met t3 + clen en al die zooi

Laatst bewerkt:
Ben ik weer! Vandaag m'n eerste injectie hgh gezet 2iu
Rond 17:00 zet ik de tweede. Ik kan m niet na de training zetten omdat ik om 13:00 al ga :o

Planning is 4iu ED voor een onbekende periode

Deze kuur ga ik er bij zetten zodra ik m'n gear in huis heb:

Bulken
Week 1 t/m 7 1000mg test
Week 1 t/m 7 10mg aromasin
Op onderhoud
Week 8 t/m 12 250mg test
Diep cutten
Week 13 t/m 19 100mg anavar
Week 13 t/m 22 300mg deca
Week 13 t/m 24 500mg test
Week 13 t/m 24 800mg mast
Week 08 t/m 24 clen 2 op 2 af
Week 08 t/m 24 75mg t3
Hcg 2x 750mg per week

Nakuur 20mg nolva 50mg clomid tot de potjes leeg zijn + de overige tabletten van de vorige kuur

Ik zit nog altijd aan de pro hormonen voor de gemoedstoestand en ik moet zeggen dat dat aardig zijn werk doet!

Uiteraard volg ik weer. Je hebt al een keer eerder clen/t3 gedaan toch? Haal je hier het zoveel uit? Zit er ook aan te denken volgende keer om of clen of t3 te doen. Kreeg alleen het advies om het samen te gebruiken...

Klopt inderdaad ik combineer die 2 ltijd samen! Voorheen nam ik daar bovenop nog 1 cap eca t5 in de ochtend om het honger gevoel tegen te gaan (door t3 krijg ik zin om te zondigen met eten :p) maar ik voel me de laatste tijd erg slecht op efedrine sinds ik ervan heb moeten overgeven dus voorlopig even geen eca meer voor mij

Het is toch beter want langer na de nakuur te laten testen ivm werking van nakuur?

Ja klopt precies maar hey bricks lang geen reacties meer van je gezien! Tijdje niet meer online geweest of heb ik gewoon niet goed gekeken? :p

Ja klopt precies maar hey bricks lang geen reacties meer van je gezien! Tijdje niet meer online geweest of heb ik gewoon niet goed gekeken? :p

Ben lange tijd niet op dbb geweest inderdaad. Kijk nu weer wat vaker wel, maar niet zo actief als eerst.

Ahh jammer maar goed dat je er weer bent!

Vandaag is de spuit er in gegaan
Ik zal kijken om weer alles bij te houden met foto's zoals ik dat eerder had gedaan allemaal in 1 beticht onder elkaar

Klopt ik zit nu ook aan de hgh
Thx ;)

Terug
Naar boven