MuscleMeat

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
Nee zeker niet, 1 capsule in de ochtend maar om de eetlust te verminderen
Zit nu in de nakuur en hierna ga ik bloed prikken etc

de nakuur heb ik er dan bijna eindelijk opzitten.
Direct na de nakuur ga ik pas bloed prikken.

Tot zover heb ik deze kuur op de planning

Week 1 t/m 7 100mg anavar
Week 1 tm 16 1000mg primo
Week 1 t/m 16 500mg test
Week 1 t/m 14 200mg deca
Week 1 t/m 16 400mg bold
Week 1 t/m 16 10mg aromasin
Week 1 t/m 16 75mg t3
Week 1 t/m 16 2cap t5
Week 1 t/m 18 2x500iu hcg
Nakuur 50 dagen 20mg nolva 50mg clomid

ik volg!

Heeft de letro nog je gyno verholpen?

Nope..

aambeienzalf :roflol: maar heb je helemaal gelijk in. tren is duidelijk niet voor me weggelegd, ik raak het nooit meer aan dat is één dit dat zeker is haha

aambeienzalf :roflol: maar heb je helemaal gelijk in. tren is duidelijk niet voor me weggelegd, ik raak het nooit meer aan dat is één dit dat zeker is haha

Ik kijk eerst hoe de gains zijn na 6 weken. Momenteel voelt het of ik manisch depressief ben, zeker op rustdagen

ben ik weer
ik ben me voor aan het bereiden op mijn volgende kuur. erg dom dat ik off ben gegaan maar ik voelde me zo down van de tren dat ik het even helemaal gehad had met het kuren.
maargoed 1 december ben ik van plan om mijn volgende kuur te starten. paar weken bulken op hoog test gevolgd door een bridge en een cutcuur icm low dose HGH.
in de tussentijd ga ik aan de prohormonen om mijn gemoedstoestand en libido wat op te leuken.
ik gebruik nu vit e - multi vit - b12 injectie - 5HTP - mucuna pruriens & DHEA tot december.
ik ga er van uit dat mijn kreatinine weer daalt maar dat laat ik sowieso nog even nakijken en eind november meet ik nog even mijn totaal testosteron en LH etc etc op
kan iemand 2014 uit mijn topic titel halen? tremendes?

DHEA, wat bereik je daar mee ? Lees de meest tegenstrijdige zaken erover.... de meest positieve komen van DHEA-goeroes. Gewoon een vraagje om bij te leren. ;)

Vooral om mijn libido hoger te krijgen maar een betere gemoedstoestand is mooi mee genomen. Ik doe dit niet om de anabolen effecten want dat geeft dit middel niet ;)

kijk er ook al naar uit :)

maar ik zie dat je voldoende voorbereid bent!

btw: je had het een tijdje over gyno en een mogelijke operatie, wordt dit uitgesteld of?

succes !

Het is eigenlijk klein genoeg om voor lief te nemen maar daar twijfel ik nog over.. Als ik de operatie ga doen dan doe ik het in de eerste week van mijn bridge maar ik ben bang dat ik een misvormde tepel ga krijgen

Het is eigenlijk klein genoeg om voor lief te nemen maar daar twijfel ik nog over.. Als ik de operatie ga doen dan doe ik het in de eerste week van mijn bridge maar ik ben bang dat ik een misvormde tepel ga krijgen

Is je gyno wel zo erg dan? Ik zou echt alleen een operatie overwegen als het echt door een shirt heen was te zien en echt zo gevoelig is dat ik geen preacher curls meer kan doen

Je bent nu dus net off en wilt weer gaan kuren? Hoezo?

Of ga je voor altijd on (TRT)

Is je gyno wel zo erg dan? Ik zou echt alleen een operatie overwegen als het echt door een shirt heen was te zien en echt zo gevoelig is dat ik geen preacher curls meer kan doen

Nee valt reuze mee ik heb gewoon een ideaal beeld zegmaar.. Slechte eigenschap

Je bent nu dus net off en wilt weer gaan kuren? Hoezo?

Of ga je voor altijd on (TRT)

Ja heel dom van me dat ik off was gegaan maar er was vanalles aan de hand in m'n privé leven en daar bovenop zat ik aan de tren dus ik voelde me heeel erg slecht, letterlijk mentaal gebroken dus ik wilden echt stoppen maar nu wil ik weer beginnen hahah ik wacht wel totdat bloedwerk groen licht geeft

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Heb wel gedacht aan TRT (twijfel er nog steeds over) maar daar ben ik veel te jong voor ik kijk het even aan

Nee valt reuze mee ik heb gewoon een ideaal beeld zegmaar.. Slechte eigenschap

Ja heel dom van me dat ik off was gegaan maar er was vanalles aan de hand in m'n privé leven en daar bovenop zat ik aan de tren dus ik voelde me heeel erg slecht, letterlijk mentaal gebroken dus ik wilden echt stoppen maar nu wil ik weer beginnen hahah ik wacht wel totdat bloedwerk groen licht geeft

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Heb wel gedacht aan TRT (twijfel er nog steeds over) maar daar ben ik veel te jong voor ik kijk het even aan

Hoelang ben je dan momenteel on als je nu weer zou juicen en zal de nakuur dan niet erger worden als je uiteindelijk wel off gaat?

Uhm de eerste vraag begrijp ik even niet maar hoe langer je kuurt hoe zwaarder je herstel is natuurlijk. Momentaan zit ik nog niet eens in de kuur of nakuur maar als ik hersteld ben wil ik wel voor een tijdje on gaan

Uhm de eerste vraag begrijp ik even niet maar hoe langer je kuurt hoe zwaarder je herstel is natuurlijk. Momentaan zit ik nog niet eens in de kuur of nakuur maar als ik hersteld ben wil ik wel voor een tijdje on gaan

Verkeerd gelezen excuses, dus je bent nu klaar met je nakuur en je gaat dan bloed prikken? Wanneer ga je dat doen? En wat was je nakuur protocol

Ik heb een vrij lange nakuur gehad (langer dan 5 weken sowieso) 50mg clomid 20mg nolvadex. Eind november ga ik bloed prikken op het hormonale gebeuren en vorige maand en over 1,5 week op de nieren en lever en dat allemaal. Ik hoop dat ik 1 december ben herstelt maar als dit niet zo is dan wacht ik nog even. Ik zal wel moeten :o kan wel wat test gebruiken :p

Terug
Naar boven