- Waardering
- 123
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aambeienzalfmaar heb je helemaal gelijk in. tren is duidelijk niet voor me weggelegd, ik raak het nooit meer aan dat is één dit dat zeker is haha
Het is eigenlijk klein genoeg om voor lief te nemen maar daar twijfel ik nog over.. Als ik de operatie ga doen dan doe ik het in de eerste week van mijn bridge maar ik ben bang dat ik een misvormde tepel ga krijgen
Is je gyno wel zo erg dan? Ik zou echt alleen een operatie overwegen als het echt door een shirt heen was te zien en echt zo gevoelig is dat ik geen preacher curls meer kan doen
Je bent nu dus net off en wilt weer gaan kuren? Hoezo?
Of ga je voor altijd on (TRT)
Nee valt reuze mee ik heb gewoon een ideaal beeld zegmaar.. Slechte eigenschap
Ja heel dom van me dat ik off was gegaan maar er was vanalles aan de hand in m'n privé leven en daar bovenop zat ik aan de tren dus ik voelde me heeel erg slecht, letterlijk mentaal gebroken dus ik wilden echt stoppen maar nu wil ik weer beginnen hahah ik wacht wel totdat bloedwerk groen licht geeft
---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------
Heb wel gedacht aan TRT (twijfel er nog steeds over) maar daar ben ik veel te jong voor ik kijk het even aan
Uhm de eerste vraag begrijp ik even niet maar hoe langer je kuurt hoe zwaarder je herstel is natuurlijk. Momentaan zit ik nog niet eens in de kuur of nakuur maar als ik hersteld ben wil ik wel voor een tijdje on gaan
kan wel wat test gebruiken