- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:Zaadcellen en leydigcellen zijn volgens mij toch echt 2 aparte cellen hoor.
HCG zal zaadcellen idd vervormen. Dat is echter tijdelijk (in principe). Dit zal na verloop van tijd weer goed komen.
TongPo zei:Injectievloeistof van de apotheek, verkopen ze dat ook in vials?
Ik kreeg laatst van iemand plastic ampullen die je open moet breken.
G21 zei:
MrJ zei:

maxmuscle zei:Misschien lees ik selectief of lees jij wat je lezen wilt![]()
Het staat namelijk geschreven met een dikke punt tussen beide conclusies.
Ik lees namelijk: Dat het gebruik van HCG om spermatogenese te handhaven ten koste gaat van de kwaliteit van het sperma (dus de zaadcellen).

maxmuscle zei:Misschien lees ik selectief of lees jij wat je lezen wilt![]()
Het staat namelijk geschreven met een dikke punt tussen beide conclusies.
Ik lees namelijk: Dat het gebruik van HCG om spermatogenese te handhaven ten koste gaat van de kwaliteit van het sperma (dus de zaadcellen).
En dat het gebruik van aas weliswaar de vruchtbaarheid verlaagd maar dat dit volledig omkeerbaar is.
Anabolic androgenic steroids induce hypogonadotrophic hypogonadism, and combined with human chorionic
gonadotrophin can maintain spermatogenesis but reduce semen quality.
The abuse of anabolic
substances results in transiently lowered male fertility, but the reduced semen density and semen
quality appears to be reversible.
Je gebruikt anabolen en je wilt vader worden? Stop dan met de anabolen en wacht minimaal een half jaar voordat je aan kinderen maken denkt. Neem geen hCG, geen proviron, helemaal niks - en geef je lichaam de tijd om te herstellen.
Als je per ongeluk toch een kindje maakt, en er is iets mee mis, dan vergeef je het jezelf nooit.