XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes:

Daar vreesde ik al voor, er is wrs geen PM

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

da's raar nog geen PM ontvangen...

Huh, ik verstuur hem nog een keer dan!
Who else?

:D

Thnx voor de pm Sniezel. Maar mijn god dit verhaal kan nog wel eens een flink staartje gaan krijgen als wat er in die pm staat klopt :eek:

Rob G thnx voor de PM dit is idd echt te schandaaaalig voor woorden als dit klopt!!!!

Alleen over dat je me anaal wilt vernederen een keertje ???

nee bedankt !

• Topic Starter Topic Starter
Nu maar weer ontopic...

Thnx voor de pm Sniezel. Maar mijn god dit verhaal kan nog wel eens een flink staartje gaan krijgen als wat er in die pm staat klopt :eek:

Pff ja echt ongelovelijk weer he :no:

Inderdaad maar weer ff ontopic.

Wie heeft die nieuwe badman film al gezien?

ik heb badman nog niet gezien, wel de jacuzziman

Las het net ik vraag me egt af of sommige mensen Badr gewoon zwart willen maken of dat hij gewoon zichzelf niet onder controle heeft.

AMSTERDAM - Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, heeft aangifte gedaan tegen Badr Hari.

In een zes uur durend verhoor heeft de clubeigenaar tegenover de politie verklaard dat hij vorig jaar in zijn eigen etablissement door Badr Hari volledig in elkaar is geslagen en getrapt. Sinds de mishandeling mist hij een aantal voortanden.

Met deze verklaring beschikt de Amsterdamse politie over een tweede officiële aangifte tegen Badr Hari.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12609891/__Tweede_aangifte_tegen_Hari__.html

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 09:04 ----------

Las het net ik vraag me egt af of sommige mensen Badr gewoon zwart willen maken of dat hij gewoon zichzelf niet onder controle heeft.

Niet een hele moeilijke vraag los van de mogelijke mishandelingen.

Tweede aangifte tegen Badr Hari

Er is een tweede officiële aangifte is gedaan tegen kickbokser Badr Hari. De mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, verklaarde tegen de politie dat hij in zijn eigen zaak in elkaar geschopt en geslagen is door Hari.

Dit meldt de Telegraaf vandaag. Eerder deed ook zakenman Koen Everink aangifte van mishandeling door Hari. Everink werd op dansfeest Sensation door meerdere mensen mishandeld. Hij hield er blijvend letsel aan over.

Ook een aantal andere mensen, die in het verleden zijn mishandeld door de kickbokser, zou overwegen aangifte te doen tegen hem.

http://www.parool.nl/parool/nl/224/...2/07/23/Tweede-aangifte-tegen-Badr-Hari.dhtml

========================

Ook een aantal andere mensen...is lekker bezig geweest.

Terug
Naar boven