gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Had ergens gelezen dat hij z'n hand op Badr z'n schouder had gelegd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee dat was een ander incident. Ik heb een of ander gehoord gister van iemand die in de skybox aanwezig was en dat was wel even 100x erger dan een hand op zn schouder. Maar goed ik hou me mond maar weer voordat de volkskrant weer morgen headlines heeft van hun "betrouwbare correspondent" want ze hebben gewoon een abbo op mijn posts hier![]()
Nee dat was een ander incident. Ik heb een of ander gehoord gister van iemand die in de skybox aanwezig was en dat was wel even 100x erger dan een hand op zn schouder. Maar goed ik hou me mond maar weer voordat de volkskrant weer morgen headlines heeft van hun "betrouwbare correspondent" want ze hebben gewoon een abbo op mijn posts hier![]()

Nee ik ga niets zeggen want die zaak loopt nog en dit zijn de laatste jongens in de wereld die je tegen wilt hebben. En wie zegt dat mijn info eens klopt.
Neuh is niet nodig, hij wil alleen even laten weten hoe goed hij is.
soms is het niet handig om dingen op het forum te zetten omdat dan duidelijk is dat je zingt wat je in "vertrouwen" is verteld en je dan je bron in verlegenheid brengt. 10 tegen 1 dat je de volgende keer niks meer verteld word.Ohja krijgen we dat weer..soms is het niet handig om dingen op het forum te zetten omdat dan duidelijk is dat je zingt wat je in "vertrouwen" is verteld en je dan je bron in verlegenheid brengt. 10 tegen 1 dat je de volgende keer niks meer verteld word.
Hand op de kont dan?Nee dat was een ander incident. Ik heb een of ander gehoord gister van iemand die in de skybox aanwezig was en dat was wel even 100x erger dan een hand op zn schouder. Maar goed ik hou me mond maar weer voordat de volkskrant weer morgen headlines heeft van hun "betrouwbare correspondent" want ze hebben gewoon een abbo op mijn posts hier![]()

dan kan je best idd ook gewoon niet laten uitschijnen dat je meer weet![]()
Ohja krijgen we dat weer..soms is het niet handig om dingen op het forum te zetten omdat dan duidelijk is dat je zingt wat je in "vertrouwen" is verteld en je dan je bron in verlegenheid brengt. 10 tegen 1 dat je de volgende keer niks meer verteld word.
Dan moet je dus helemaal niks zeggen, ook niet dat je ''info'' hebt. Totaal oninteressant.![]()
Precies, daarom vond ik het ook grappig dat KukiShu toch even patserig moet vertellen dat hij meer weet en zijn posts gebruikt worden voor de volkskrant waar ze een abbo op zouden hebben.
Alleen begreep tremendes niet dat ik dit bedoelde.
Begin er dan ook niet over Kuki. Alsof je post hier gescanned worden door Badr en zijn matties. Meeste van die gasten kunnen niet eens lezen man.

idd ik wou alleen even stoer en intressant komen doen. Ik was gewoon benieuwd of er al meer info erover was aangezien ik de topic niet echt bij hou en toevallig hier wat over kwam te weten en mijn info wou controleren. En dat dat nu niet het geval is betekent niet dat wat mij in vertrouwen is verteld voor de leeuwen gaat gooien omdat twee 16 jarige annonieme tieners op de internet het zo graag willen weten en mij uit de tent willen lokken met door dingen als patserig en begin er dan ook niet erover te zeggen. De reden waarom ik dat ook niet doe is al drie keer neer gezet maar je interpeteert het maar op je eigen manier zolang je maar begrijpt dat dit serieuze zaken waar ik liever mij vingers niet aan brandt. Show is over.