Fitness Seller

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

idd ik wou alleen even stoer en intressant komen doen. Ik was gewoon benieuwd of er al meer info erover was aangezien ik de topic niet echt bij hou en toevallig hier wat over kwam te weten en mijn info wou controleren. En dat dat nu niet het geval is betekent niet dat wat mij in vertrouwen is verteld voor de leeuwen gaat gooien omdat twee 16 jarige annonieme tieners op de internet het zo graag willen weten en mij uit de tent willen lokken met door dingen als patserig en begin er dan ook niet erover te zeggen. De reden waarom ik dat ook niet doe is al drie keer neer gezet maar je interpeteert het maar op je eigen manier zolang je maar begrijpt dat dit serieuze zaken waar ik liever mij vingers niet aan brandt. Show is over.

Volgens mij heb je mijn post niet eens gelezen, maar maakt niet uit KukiShu.

Weet ik niet..nieuwe info is dan toch dat het wat anders is dan die hand op badr zijn kruis...Imo dus wel interessant dan.

Zou toch leuk zijn als er vanavond op telegraaf.nl staat dat Badr door het lint ging omdat hij in zijn kruis is gegrepen!

idd ik wou alleen even stoer en intressant komen doen. Ik was gewoon benieuwd of er al meer info erover was aangezien ik de topic niet echt bij hou en toevallig hier wat over kwam te weten en mijn info wou controleren. En dat dat nu niet het geval is betekent niet dat wat mij in vertrouwen is verteld voor de leeuwen gaat gooien omdat twee 16 jarige annonieme tieners op de internet het zo graag willen weten en mij uit de tent willen lokken met door dingen als patserig en begin er dan ook niet erover te zeggen. De reden waarom ik dat ook niet doe is al drie keer neer gezet maar je interpeteert het maar op je eigen manier zolang je maar begrijpt dat dit serieuze zaken waar ik liever mij vingers niet aan brandt. Show is over.

neuycken?

Thanks voor je PM Kukishu, was inderdaad wat ik ook gehoord had.

• Topic Starter Topic Starter
Even pm check....:)

Aaah bah leugenaar.

Snap niet dat mensen zo verschrikkelijk bang zijn dat ze op een anoniem forum niet eens iets durven te posten. :roflol:

Badr is een bikkel maar het is ook geen Don Corleone.

Hoorde ook al ergens het woord moordmachine vallen :D paalease

Snap niet dat mensen zo verschrikkelijk bang zijn dat ze op een anoniem forum niet eens iets durven te posten. :roflol:

sommige zijn niet helemaal anoniem zeg maar :)

Kukishu heeft toch aardig wat feauteaus van z'n hoofd op het forum en als ik het goed heb gaat hij ook vaak uit, kan dat dan nog wel enigzins begrijpen dan.

kukishi woont bij mij om de hoek dus anoniem is die zeker niet

Half Nederland roddelt over Badr en heeft zijn theorie. Zal een drukke tijd worden dan voor hem als ie al die beentjes moet gaan snappen :D

Grote kans dat estelle een deel v de oorzaak is. Opmerking erover of haar op een bepaalde manier aangeraakt maar dat estelle haar aandeel erin heeft lijkt me wel aanneembaar..

Moet ik nu ook oppassen?

• Topic Starter Topic Starter
WHAAAAAA die opmerking van mij was zooooo een inkoppertje ;)

Je was alleen niet de enige die ff wilde checken of het missch echt zo was,
kreeg meteen karma met vragen wat de roddel nou was :D

Duuuh...heb geneens de moeite genomen hoor.:D

WHAAAAAA die opmerking van mij was zooooo een inkoppertje ;)

Je was alleen niet de enige die ff wilde checken of het missch echt zo was,
kreeg meteen karma met vragen wat de roddel nou was :D

Thanks voor je PM! Dit had ik nooit verwacht. Als dit naar buiten komt zal dat zeker zijn reputatie schaden! :D

dan wil ik het ook wel weten, pm somebody.

Terug
Naar boven