- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch echt zonde als je een avondje naar filmpjes zit te kijken van Hari dan zie je dat hij een groot atleet is.
Als de zaken die aan het licht zijn gekomen waar zijn verdiend hij straf maar het blijft zonde dat zijn sport carrière dan mogelijk hier op deze manier eindigt.
Leuk filmpje waar Badr weer flink wat van zichzelf laat zien.
Hier verliest hij van die amateur.
http://www.youtube.com/watch?v=iwW8RohO_bc&feature=related
Wel duidelijk uit al je posts dat je echt een Badr hater bent. Niet dat ik goedkeur wat hij heeft gedaan dus begrijp me niet verkeerd. Maar jij wilt hem echt zien branden zie ik. En over zijn vecht verleden ben je dan ook alle objectiviteit verloren en straalt wel een beetje domheid uit. Want hoe je het ook went of keert de man heeft vind ik en ik denk velen met mij een paar van de mooiste knockouts en partijen neergezet in de geschiedenis vd K1. Was buiten zijn fouten om altijd een plezier om naar te kijken. En als hij 100% voor zijn sport zou gaan en topfit zou zijn pakt hij iedereen aan. Dat heeft hij ook bewezen.
Helaas gaat dat waarschijnlijk niet meer gebeuren nu. En als het allemaal klopt waar hij van beschuldigd wordt dan verdiend hij niet beter.

Ik meen te hebben gelezen dat je vond dat Badr niet helemaal eerlijk heeft gewonnen van Overeem of iets in die trend. Toen wist ik al genoeg. Er was een 2 knockdown regel en die laatste kick was vol op zijn kaak. Alistair was volgens jou alleen uit balans en maakte nog kans
Kijk anders nog ff goed
http://www.youtube.com/watch?v=7hK45QcsyaQ
![]()
hahahaOvereem werd eerder omver geschopt dan knock down.
Tuurlijk kreeg die een klapper, maar Overeem leek nog prima in staat te vechten.
Overeem protesteert zelf niet, dat lijkt me toch de duidelijkste indicatie dat hij niet meer prima in staat was om te vechten.
Verder klinkt Hari als een vent die niet in de samenleving functioneert, en mag ik hopen dat hij lang moet zitten.
Overeem protesteert zelf niet, dat lijkt me toch de duidelijkste indicatie dat hij niet meer prima in staat was om te vechten.
Verder klinkt Hari als een vent die niet in de samenleving functioneert, en mag ik hopen dat hij lang moet zitten.
Klopt maar Overreem komt ook over als faker vooral de laatste tijd, hij word betrapt en dan roept hij dat JDS bang is ****outtahere.
En daar komt nog bij dat ik hem totaal niet mag.