XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Toch echt zonde als je een avondje naar filmpjes zit te kijken van Hari dan zie je dat hij een groot atleet is.
Als de zaken die aan het licht zijn gekomen waar zijn verdiend hij straf maar het blijft zonde dat zijn sport carrière dan mogelijk hier op deze manier eindigt.

Wel duidelijk uit al je posts dat je echt een Badr hater bent. Niet dat ik goedkeur wat hij heeft gedaan dus begrijp me niet verkeerd. Maar jij wilt hem echt zien branden zie ik. En over zijn vecht verleden ben je dan ook alle objectiviteit verloren en straalt wel een beetje domheid uit. Want hoe je het ook went of keert de man heeft vind ik en ik denk velen met mij een paar van de mooiste knockouts en partijen neergezet in de geschiedenis vd K1. Was buiten zijn fouten om altijd een plezier om naar te kijken. En als hij 100% voor zijn sport zou gaan en topfit zou zijn pakt hij iedereen aan. Dat heeft hij ook bewezen.

Helaas gaat dat waarschijnlijk niet meer gebeuren nu. En als het allemaal klopt waar hij van beschuldigd wordt dan verdiend hij niet beter.

Toch echt zonde als je een avondje naar filmpjes zit te kijken van Hari dan zie je dat hij een groot atleet is.
Als de zaken die aan het licht zijn gekomen waar zijn verdiend hij straf maar het blijft zonde dat zijn sport carrière dan mogelijk hier op deze manier eindigt.

Een fout is menselijk. Iedereen kan eens een verkeerde keus maken. Maar hij maakt ze zo vaak dat het een dagtaak is geworden ongeveer. Er is niks zonde aan hem. Enkel dat dat ie ooit de keuze heeft gemaakt om top sport trachtte te bedrijven.

Waarom had Hari tijdens die persconferentie een frans vlaggetje voor zich?

Is een fout de vlag moet Nederlands zijn in die tijd kwam Badr Hari voor NL uit.

Wel duidelijk uit al je posts dat je echt een Badr hater bent. Niet dat ik goedkeur wat hij heeft gedaan dus begrijp me niet verkeerd. Maar jij wilt hem echt zien branden zie ik. En over zijn vecht verleden ben je dan ook alle objectiviteit verloren en straalt wel een beetje domheid uit. Want hoe je het ook went of keert de man heeft vind ik en ik denk velen met mij een paar van de mooiste knockouts en partijen neergezet in de geschiedenis vd K1. Was buiten zijn fouten om altijd een plezier om naar te kijken. En als hij 100% voor zijn sport zou gaan en topfit zou zijn pakt hij iedereen aan. Dat heeft hij ook bewezen.

Helaas gaat dat waarschijnlijk niet meer gebeuren nu. En als het allemaal klopt waar hij van beschuldigd wordt dan verdiend hij niet beter.

Badr wilt heel graag een stoere jongen zijn en loopt te koop met wat voor badboy het is.
Slijmen bij de grote jongens en ondertussen slaat hij alleen maar weerloze mensen in puin, beschadigd ze permanent om redenen die nergens om lijken te gaan zoals het er nu uit ziet.
Heb ook nog andere verhalen gehoord uit me omgeving.
Daar heb ik zeker een hekel aan ja.

De domheid komt toch echt van jou kant omdat je nu dingen gewoon zit te verzinnen en niet oplet.
Ik heb het niet over de kwaliteiten van Badr Hari als vechter gehad, niet in negatieve zin, nooit.
Als je beide filmpjes had gezien had je dat geweten, want daar is het Badr Hari die Peter Graham een amateur noemt en weer flink blaft.
Ik haal dat er slechts bij in mijn post.

Dus waar basseer je het op dat ik mijn objectiviteit verloren ben, je eigen leugens? :)

Laatst bewerkt:
Ik meen te hebben gelezen dat je vond dat Badr niet helemaal eerlijk heeft gewonnen van Overeem of iets in die trend. Toen wist ik al genoeg. Er was een 2 knockdown regel en die laatste kick was op zn smoel en hij was gewoon aangeslagen. Alistair was volgens jou alleen uit balans en maakte nog kans :roflol:

Kijk anders nog ff goed

http://www.youtube.com/watch?v=7hK45QcsyaQ

Maargoed
arguing_on_the_internet.jpg

Laatst bewerkt:
Ik meen te hebben gelezen dat je vond dat Badr niet helemaal eerlijk heeft gewonnen van Overeem of iets in die trend. Toen wist ik al genoeg. Er was een 2 knockdown regel en die laatste kick was vol op zijn kaak. Alistair was volgens jou alleen uit balans en maakte nog kans :roflol:

Kijk anders nog ff goed

http://www.youtube.com/watch?v=7hK45QcsyaQ

arguing_on_the_internet.jpg

Nu zit je weer de grootste flauwekul bij elkaar te verzinnen. :D hahaha
Dat Overeem zijn evenwicht verloor naar mijn mening doet toch niks af aan Badr Hari?
Overeem werd eerder omver geschopt dan knock down.
Tuurlijk kreeg die een klapper, maar Overeem leek nog prima in staat te vechten.

Stop eens met je beschuldigende vingertje als je niet weet waar je het over hebt.

Tegen die graham was Badr nog een kind.
En met die wedstrijd tegen overeem, die had overeem nooit gewonnen.

Ik snap die onzin toch niet. Badr Hari is de laatste tijd onverslaanbaar in de ring en een zeer agressieve aanvallende vechter die mooie partijen afleverde. Buiten de ring blijkt het een ware kl***zak; Punt.

Overeem werd eerder omver geschopt dan knock down.
Tuurlijk kreeg die een klapper, maar Overeem leek nog prima in staat te vechten.

Overeem protesteert zelf niet, dat lijkt me toch de duidelijkste indicatie dat hij niet meer prima in staat was om te vechten.

Verder klinkt Hari als een vent die niet in de samenleving functioneert, en mag ik hopen dat hij lang moet zitten.

Overeem protesteert zelf niet, dat lijkt me toch de duidelijkste indicatie dat hij niet meer prima in staat was om te vechten.

Verder klinkt Hari als een vent die niet in de samenleving functioneert, en mag ik hopen dat hij lang moet zitten.

Idd Partickvh is een beetje bevooroordeeld. Overduidelijk te zien dat Overeem staat te tollen op z'n benen. Hari heeft woord gehouden in deze.

Rest my case

Overreem dacht dat hij op Jupiter zat.

• Topic Starter Topic Starter
Pfffff Word weer een hari vs overeem gedoe. Het staat 1 tegen 1 voor beide heren. Waarbij hari degene is die zwaar naar lala land ging en overeem in de 2e partij aangeslagen werd waarna de partij terecht gestopt werd. Laten we dan nog even voor de volledigheid vermelden dat hari als professie kickboksen heeft en overeem mma vechter is dan is de balans in een licht voordeel voor overeem. Laten we ook nog even afwegen dat hari degene was die de strijd in beide disciplines aan wilde gaan maar zich jammerlijk terugtrok voor de partij op mma regels. Dan nog eens de behaalde titels van de heren vergelijken en we kunnen concluderen dat overeem vele malen een succesvollere vechtsporter is.
Kan me momenteel niet voorstellen dat buiten de marokaanse populatie hari gewaardeerd word door zijn weerzinwekkende gedrag binnen en buiten de ring waar hij herhaaldelijk de sport ten schande brengt. Daar wegen die paar leuke partijen in de afgelopen jaar toch echt niet tegen op.

Klopt maar Overreem komt ook over als faker vooral de laatste tijd, hij word betrapt en dan roept hij dat JDS bang is ****outtahere.
En daar komt nog bij dat ik hem totaal niet mag.

Als Overeem moet vechten zal ik altijd kijken. Maar ik vind het ergens ook een faker en mag hem ook niet echt.

Met Badr is t gewoon zo: Either you love him or you hate him (in de ring)

Klopt maar Overreem komt ook over als faker vooral de laatste tijd, hij word betrapt en dan roept hij dat JDS bang is ****outtahere.
En daar komt nog bij dat ik hem totaal niet mag.

Maar de afspraak met Overeem en Hari was dat er 2 gevechten zouden plaats vinden, eentje met K1 rules en eentje met MMA rules. Dat zijn Badr z´n eigen woorden. Dus wie is er bang....

We wachten nog steeds op de 2e partij...

Wat heeft dat nou weer met mijn post te maken.

Terug
Naar boven