MuscleMeat

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Badr Hari drie maanden vast

Badr Hari wordt drie maanden vastgehouden. De Amsterdamse rechtbank heeft dinsdag vastgesteld dat de vechtsporter de voorwaarden van zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden.
Eerder stelde het Openbaar Ministerie (OM) al dat Hari zowel zondag als maandag horecagelegenheden heeft bezocht en bovendien twee getuigen in de zaak tegen hem benaderde. Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht. Vrijdag besloot de rechter nog dat hij zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Een van de voorwaarden was dat de K1-vechter geen horecagelegenheden zou bezoeken.

Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan ''zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris'', aldus Alexandra Oswald van het OM tegen NU.nl.
Zij stelt dat Hari twee belangrijke voorwaarden voor zijn tijdelijke vrijlating heeft overtreden. Hari heeft in twee restaurants geluncht, zegt ze. ''Daarmee toont hij aan dat hij lak heeft aan de gestelde regels en voorwaarden.'' Overigens rekent de raadskamer Hari het restaurantsbezoek niet aan. De voorwaarde was vooral gericht op horeca waar veel mensen zijn en alcohol wordt geconsumeerd, aldus de advocate van Hari, Benedict Ficq.

Ficq
Volgens Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. ''In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.''

Het Openbaar Ministerie wil niet zeggen om wie het precies gaat. Wel is de getuige inmiddels gehoord

Meegeleefd

Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving.
De advocate rekent het zichzelf aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht. Hari zelf reageerde erg teleurgesteld op de uitspraak. Zijn advocate kan nu niet meer tussentijds proberen de 27-jarige topsporter vrij te krijgen.

Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving.

Hetgeen er op duidt dat beiden op een primitief level opereren.

De advocate rekent het zichzelf á 300.- per uur :o aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht.

get it? rekent.. mijn god zeg

Was ie nu maar naar Marokko gevlucht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

85553db9_8043c2a7_bestelle.jpg

Dat die stumperd achter de tralies blijft...

Wat een afgunst toch allemaal weer. Ik hoop dat hij heel snel vrij komt en weer de ring ingaat :D

En deze man wilt een carrière gaan maken in het boksen:roflol:

Zie je het al voor je Klitschko vs Hari, whaha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.217
Ze zitten er helemaal doorheen hoor jongens..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21071842/__Badr_en_Estelle_in_zak_en_as__.html

Wat zei Badr ook alweer in die docu? Als een leeuw de cel in en als lammetje gaan zitten? Of was het iets anders? Naja...nevermind.

Mooie les voor justitie, al het tuig flink aanpakken dan worden het echt wel lammetjes.

Ik maak 'm nog een keer maar dan met een plaatje.

28w2mvp.jpg

Het waren drie fantastische dagen!

Laatst bewerkt:
Was toch een tijdelijke comeback naart kickboxen omdat de hoofdprijs bij de final 8 van Glory zoveel geld oplevert?
ik heb gehoord van iemand die hem kent dat ie het om persoonlijke redenen niet is gaan doen. maar het Glory zou er ook een aandeel in kunnen hebben net als de wellichte doorstart van k1

Politieverhoren: Badr Hari praat niet over zijn ‘foute’ vrienden

In de Nieuwe Revu van deze week een artikel over de vermeende foute vrienden van Badr Hari. Misdaadjournalist Wouter Laumans kwam in het bezit van het politieverhoor van Nederlands meest bekende kickbokser. Uit deze politieverhoren blijkt dat Badr Hari zich los probeert te maken uit de kringen rond de onderwereld. Daarbij is één ding zeker. Badr Hari kent de codes van de penoze, waaronder de zogenoemde Omertà (red: de geheimhoudingsplicht in de erecode van de maffia, oorspronkelijk van het Italiaanse woord umiltà of umirtà in het Siciliaans): “Ik praat over mijn eigen dingen. Niet over anderen.” Badr Hari vertelt aan de rechercheurs veel, maar zegt weinig. Hieronder het relaas van het verhoor van Badr Hari op 1 augustus 2012 waarbij de politie vist naar de dwarsverbanden tussen de vrienden en het gilde.

Het broertje van Jamal Bilal is betrokken bij de mishandeling van Jimmy Woo. Volgens de officier van justitie kwam het tot en vechtpartij nadat er ruzie was ontstaan tussen het broertje van Bilal en een Surinaamse jongen die zat te praten met de dochter van Hells Angel Harry Stoeltie. Ook worden er vragen gesteld over Patrick Brisbane. De politieman die Badr verhoort zegt over deze Brisbane: ‘Dat is gewoon een boef.’ Badr lijkt hem niet te kennen, maar zegt naar enig aandringen dat er geruchten gaan dat hij ‘in de transporten zit.’ Daarnaast zegt hij: “Het is algemeen bekend dat er geld in zijn plafond zat.”

Een andere zaak waarover wordt gesproken, betreft de vermeende mishandeling van Rosa, een ex-vriendin van Badr. Belangrijk bewijs in deze zaak is een ping-gesprek (red: communicatie via een BlackBerry toestel) tussen haar en haar nieuwe vriend Quincy. In dat gesprek zegt ze hoe Badr bij haar heeft ´huisgehouden´. “Die heeft problemen tot hier,” zegt Badr over Quincy. “Dat is dat groepje van Mario en Delano, dat is algemeen bekend.” Het lijkt alsof Badr hiermee verwijst naar de Amsterdamse crimineel Delano Bruynder, maar hij geeft daar verder geen uitsluitsel over.

Tegen het eind van dit verhoor gaat het over kluizenkraker Ed Meijer, een goede bekende van topcrimineel Mink Kok. De eerder genoemde Rosa heeft ook een affaire met Ed Meijer gehad. Wanneer hij ter sprake komt, grapt Badr: “Edje! Dat is een flinke jongen. Krijg ik er nog wat voor terug? Ik zit in beperkingen en loop dingen te vertellen. Ik wil er wat voor terug, jongen, serieus. Laten we het daar een over hebben. Als ik een televisie krijg, dan wil ik wat vertellen.” Maar in alle gevallen vertelt Hari wel wat, maar zegt hij eigenlijk niks. Badr houdt vast aan het adagium ‘horen, zien en zwijgen’. De Nieuwe Revu van deze week met het artikel ‘De foute vrienden van Badr Hari’ is vrijwel overal te koop.

http://www.camilleri.nl/2012/11/politieverhoren-badr-hari-praat-niet-over-zijn-foute-vrienden/

Zullen Badr Hari's foute vriendjes blij mee zijn, dat ze zo in de publiciteit komen door hem.

De media probeert het nu zo te romantiseren dat Badr Hari lid is van de Cosa Nostra ofzo?
:o

Terug
Naar boven